Nee gewoon downloads via chrome.quote:
Zelfde geldt trouwens ook voor launchers, die kappen er ook mee en vallen naar 0 b/secquote:
Ja anders zit ik nu niet op FOK!, heb net me PC volledig gereinstalled. Maar zelfs dat helpt niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:00 schreef einschtein het volgende:
Dit is zelfs KLB. Probeer DIGI?
Werkt je internet wel gewoon, of totaal niet?
ik download nooit muziek, gewoon spotify. gebruik dit ding enkel om af en toe een spelletje te spelen of te fokkenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Beter. Moet maar eens afgelopen zijn met dat illegale muziek downloaden.
Mensen hebben ook een smartphone.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:00 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Ja anders zit ik nu niet op FOK!, heb net me PC volledig gereinstalled. Maar zelfs dat helpt niet.
nee ik kom nooit in die router, het is gewoon echt opeensquote:Op zondag 20 juli 2014 01:03 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mensen hebben ook een smartphone.![]()
Dus het ligt niet aan je PC, maar hoogst waarschijnlijk aan je router/modem. Poort geforward?
Ja of je moet je pc voorrang geven. Werkt ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:03 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mensen hebben ook een smartphone.![]()
Dus het ligt niet aan je PC, maar hoogst waarschijnlijk aan je router/modem. Poort geforward?
7k buildsquote:Op zondag 20 juli 2014 01:00 schreef ikweetnietwat het volgende:
> Geen ¤7000 build hebben met dikke Xeon E7, 4 grakas en glasvezelkabeltje direct naar de datacenter
Je zou dat nog even kunnen proberen. Moet je even Google'en met '<routermodel> port forward'. En dan bij <routermodel> uiteraard even het model van je router neerzetten.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:03 schreef .sfinx het volgende:
[..]
nee ik kom nooit in die router, het is gewoon echt opeens
user: ziggoquote:Op zondag 20 juli 2014 01:08 schreef .sfinx het volgende:
ik weet niet eens meer de inloggegevens van me router
ja dat werk niet, ws heb ik het ooit veranderd en weet ik het niet meerquote:Op zondag 20 juli 2014 01:22 schreef ikweetnietwat het volgende:
[..]
user: ziggo
wachtwoord: draadloos
Beter koop je gewoon beterre router, die zigoo dingen zijn ruk
gewoon standaard bestemming, maar het is niet alleen enkel met chrome. heb het ook met launchersquote:Op zondag 20 juli 2014 01:27 schreef Leafeon672 het volgende:
Waar sla je je downloads op? Daar kan het ook aan liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |