Die druipen wel af....quote:Op zondag 20 juli 2014 01:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
En morgen zitten de Amerikanen, NL'ers en Duitsland. Rock, Paper, Scissors te spelen om te bepalen wie als eerste het schot mag lossen op die seperatisten..
#noshitquote:Op zondag 20 juli 2014 01:17 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Net alsof ze ons gaan sturen, dat wordt gewoon het beroepsleger.
Maar dan wel echt van die nieuw ontworpen fiets met raketten, niet van die omafietsenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:17 schreef Floxcie het volgende:
[..]
2:09 van die video uitvoeren in Oekraïne.
echt he viese flikkers, ik neuk hun moedersquote:Op zondag 20 juli 2014 01:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
yuri kom we quickscopen die flikkers gee onze mensen terug
Gewoon opgevoerde postcodeloterijfietsen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:19 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Maar dan wel echt van die nieuw ontworpen fiets met raketten, niet van die omafietsen
En vervolgens gebeurt er niks. Mensen gaan hier niet eens de straat op.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hoe kom je bij die onzin
Juist in het westen wordt er zeer kritisch naar de eigen overheid gekeken.
Lees jij fok wel eens? Dat is een en al gekanker op de NL regering.
belastingvrij als je op oefening in het buitenland gaatquote:Op zondag 20 juli 2014 01:12 schreef n00b13 het volgende:
In het leger krijg je gratis sigaretten toch?
het is hier geen ONZquote:Op zondag 20 juli 2014 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
echt he viese flikkers, ik neuk hun moeders
Wanneer er 193 Amerikanen in dat toestel zaten was die plek al bezet.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
En morgen zitten de Amerikanen, NL'ers en Duitsland. Rock, Paper, Scissors te spelen om te bepalen wie als eerste het schot mag lossen op die seperatisten..
Misschien omdat het zo verschrikkelijk niet isquote:Op zondag 20 juli 2014 01:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En vervolgens gebeurt er niks. Mensen gaan hier niet eens de straat op.
Volgens mij niet, maar ze hebben wel meer gezien. Het was allemaal nog onder "begeleiding" van die Seperatisten commandant vetklep.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hebben de OVSE waarnemers vanavond nog geen vrije toegang gekregen trouwens?
Indien Nederland beticht wordt van het mede veroorzaken van de een ramp met veel Chinese burgerslachtoffers, en hierdoor in de problemen dreigt te komen terwijl Nederland ontkend banden te hebben met Baarle Nassau kan het nuttig zijn om een tijdelijke bergingsoperatie toe te staan.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat zou Nederland doen als China een invasie van Baarle-Nassau uitvoert?
waarom verbaast mij dat nou helemaal niks?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef ForzaMilan het volgende:
OVSE meldt dat duty free tassen op de rampplek zijn open gemaakt en flessen drank leeg zijn achter gelaten
Dat gebeurt niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:21 schreef n00b13 het volgende:
Ok, stel ik word opgeroepen, ik heb ook een baan. Wat gebeurt daarmee dan?
-->DEFquote:Op zondag 20 juli 2014 01:21 schreef n00b13 het volgende:
Ja dat spul blijft ook niet lang goed in die warmte.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef ForzaMilan het volgende:
OVSE meldt dat duty free tassen op de rampplek zijn open gemaakt en flessen drank leeg zijn achter gelaten
Die krijg ik dan, net als je vrouw/vriendin en huis die zijn dan ook van mij.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:21 schreef n00b13 het volgende:
Ter plekke opgezopen dus? Niet eens meenemen naar huisquote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef ForzaMilan het volgende:
In de Belgische delen natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Indien Nederland beticht wordt van het mede veroorzaken van de een ramp met veel Chinese burgerslachtoffers, en hierdoor in de problemen dreigt te komen terwijl Nederland ontkend banden te hebben met Baarle Nassau kan het nuttig zijn om een tijdelijke bergingsoperatie toe te staan.
Je vergelijking is overigens scheef omdat Baarle nassau NL grondgebied is, maar dat geheel terzijde.
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:21 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Die krijg ik dan, net als je vrouw/vriendin en huis die zijn dan ook van mij.
Schaamteloze varkens.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Blij niet, maar dan vallen heel veel redenen voor verdere sancties weg. Hij kan daarmee een wit voetje halen tov vooral Europa.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:02 schreef RVer het volgende:
[..]
Poetin zal echt blij zijn met NAVO troepen in zijn achtertuin
Jammer joh. Ik woon nog bij papa en mama. Mijn baan kan jij niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:21 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Die krijg ik dan, net als je vrouw/vriendin en huis die zijn dan ook van mij.
De dienstplicht hier in Nederland was niet veel anders hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 01:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ter plekke opgezopen dus? Niet eens meenemen naar huis
Als die baan belangrijk is voor de oorlog (bijv. bij Fokker) dan blijf je werken. Nutteloze banen worden gewoon opgeheven.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:21 schreef n00b13 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |