Kijk. Ik ben om. Oorlog kom maar op.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
In Afghanistan betaalde ik $0,25 voor een pakje Gauloises.
Das een tientje, hoop wel dat dat vergoed wordtquote:Op zondag 20 juli 2014 01:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja. Iedere dag moet je zelfs 1.2 gram weg hijsen.
Amen, voorzichtig heb je zeker ook gelijk maar in het Westen zal het nooit de norm worden om kritisch naar men's eigen overheden te kijken.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen hier die tot voorzichtigheid maant aangaande Rusland en onnodige provocatie niet ziet zitten. Ook waarschuw ik Rusland niet te onderschatten. Als het aan die 17-jarige pubers had gelegen waren we de Oder al overgegaan!
Zo dan! Waarom ben je daar niet gebleven, als ik vragen mag?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is dat waar?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:49 schreef Fossieltje het volgende:
'Nederland en VS bereiden invasie voor'
http://www.spitsnieuws.nl(...)ereiden-invasie-voor
Er is al een plan B in voorbereiding? Helemaal zou het mij niet verbazen, aangezien een beetje Nederlandse organisatie niet één scenario uitdenken, maar minstens vijf.
Ik mocht daar neuken voor 1,25quote:Op zondag 20 juli 2014 01:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die maken er pokerspelletje van.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:14 schreef Fossieltje het volgende:
Het zou mij niet verbazen als de Nederlandse, Maleisische en OVSE afgevaardigden morgen nog proberen de rampplek te bereiken. Als ze daar niks bereiken dan is binnen 3 dagen de beer los. Europa mag wel verdeeld zijn, maar als zelfs geen ca. 300 lichamen geborgen mogen worden dan is een grens overschreden. Maar de Russen kennende zullen ze het zolang mogelijk rekken, om op het allerlaatst toch de lichamen vrij te geven.
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is dat waar?
Ik had vanmorgen precies hetzelfde gesuggereerd....
Een gerichte actie zou kunnen maar ik denk dat gebied waar lichamen liggen te groot is.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is dat waar?
Ik had vanmorgen precies hetzelfde gesuggereerd....
Net alsof ze ons gaan sturen, dat wordt gewoon het beroepsleger.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om opgeroepen te worden door het NL leger...
2:09 van die video uitvoeren in Oekraïne.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:10 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Hier moet een Nederlands-klinkende remix van gemaakt worden
De RA Hell march klinkt toch net wat te Russisch.
Dan moet ik sigaren hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Daar begin je vanzelf mee eenmaal op de frontlinie
Hoe kom je bij die onzinquote:Op zondag 20 juli 2014 01:15 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Amen, voorzichtig heb je zeker ook gelijk maar in het Westen zal het nooit de norm worden om kritisch naar mens eigen overheden te kijken.
yuri kom we quickscopen die flikkers gee onze mensen terugquote:Op zondag 20 juli 2014 01:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
laat die dienstplicht maar kome, ik sgiet iedereen kapot!!!!!
Er blijven altijd mensen nodig die het riool moeten schoonmaken hèquote:Op zondag 20 juli 2014 01:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om opgeroepen te worden door het NL leger...
En drank. Je ziet het aan die dronken idioten in Russische soldij. En mogelijk gedrogeerd. En normaal mens zou compleet doordraaien.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Daar begin je vanzelf mee eenmaal op de frontlinie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |