Slaap lekkerquote:Op zondag 20 juli 2014 00:21 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Ik merk dat mijn aandacht verslapt en ik hele stukken mis.
Slaap lekker allemaal.
Ik hoop dat het dit jaar dan gewoon ongecompliceerd gezellig wordt!quote:Op zondag 20 juli 2014 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik was uit eindelijk de gene die het laatst thuis kwam op zn eigen meet omdat ik 2 vrouwen naar huis heb gebracht. (Vanuit Pijnacker naar Arnhem doorr Amsterdam en toen naar huis) De laatste in Amsterdam met haar auto en dus moest ik met het OV naar huis...
[..]
Mijne zijn vooral heel eh...zeldzaam!quote:Op zondag 20 juli 2014 00:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankje! Ik ben wel benieuwd naar jouw baksels. Binnenkort even kletsen?
Met een beetje mazzel waait het overquote:
Dat is niet stom, maar heel logisch! Snel weg daarquote:Op zondag 20 juli 2014 00:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel waait het overMaar stiekem ben ik dan altijd bang dat wanneer ik naar buiten kijk er zo'n meneer in de flits te zien is, net als in zo'n horrorfilm
Dat komt echt nog van de inbraak, ben steeds bang dat er iemand in de tuin is oid
Echt stom
Door ervaringen in het verleden heb ik dit besloten. Ik zeg niet dat het dan beter is. Ik heb nu alleen zekerheid dat het niet fout gaat.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 juli 2014 00:21 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Ik merk dat mijn aandacht verslapt en ik hele stukken mis.
Slaap lekker allemaal.
Aha, ik snap 'mquote:Op zondag 20 juli 2014 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijne zijn vooral heel eh...zeldzaam!
Daar ga ik wel van uit!quote:Op zondag 20 juli 2014 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dit jaar dan gewoon ongecompliceerd gezellig wordt!
Ja dat hoop ik ook!quote:Op zondag 20 juli 2014 00:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is niet stom, maar heel logisch! Snel weg daar
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt, het lijkt mij.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Door ervaringen in het verleden heb ik dit besloten. Ik zeg niet dat het dan beter is. Ik heb nu alleen zekerheid dat het niet fout gaat.
Zodra je weet hoe je meer uren in een dag krijgt wellichtquote:Op zondag 20 juli 2014 00:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha, ik snap 'm.
Maare... misschien kan ik je aanzetten tot meer.
Met ultieme sociale controle, dus vast geen inbrekersquote:Op zondag 20 juli 2014 00:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook!En wat zou er nou een beter verjaardagscadeautje kunnen zijn dan een nieuw huisje
![]()
als je daardoor geen domme dingen gaat doen,quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je daardoor geen domme dingen gaat doen,
Hahahaha dat ook nogquote:Op zondag 20 juli 2014 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met ultieme sociale controle, dus vast geen inbrekers
zal wel loslopen als je je n btje gedraagtquote:Op zondag 20 juli 2014 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]hoop alleen geen houten kop te krijgen
bij deze zal het wel blijven, is toch weer een halve literquote:Op zondag 20 juli 2014 00:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zal wel loslopen als je je n btje gedraagt
Tot morgen! Roadtripquote:Op zondag 20 juli 2014 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahahaha dat ook nog
Maar ik ga nog ff één serietje kijken en dan maar slapenMorgen een lange dag
![]()
Tot morgen lieverds! En slaap lekker!
hoop echt dat je goed genoeg bent om mee te rijdenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:33 schreef littledrummergirl het volgende:
En anders morgen samen houten kop
truste Marijkje en tot morgenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahahaha dat ook nog
Maar ik ga nog ff één serietje kijken en dan maar slapenMorgen een lange dag
![]()
Tot morgen lieverds! En slaap lekker!
ik ben goed roadtrip gezelschapquote:Op zondag 20 juli 2014 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop echt dat je goed genoeg bent om mee te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |