DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
Ik mag volgende week van 6.30 tot 14.00 in een hokje zitten in de vakantie tijd.... Da heb ik het rond de spits uren druk. Daarbuiten is t neus eten...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh daar kan ik ook slecht tegen, niets doenIk had ooit zo'n baan....
Maar klinkt goed! En mensen kunnen sowieso lastig in te schatten zijn
Zeg dat ja!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmhmm mooi onderwerp voor een discussie hier thuis
Ok en waar woon jij zelf?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ook niet ver van mijn familie
Regio Leiden
Ik moest denken aan Depeche Modequote:
die is ookquote:Op zondag 20 juli 2014 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Depeche Mode
En ST, in het echt kan jij ook veel kletsenAlleen bij nieuwe mensen wacht je vaak even af denk ik
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Depeche Mode
En ST, in het echt kan jij ook veel kletsenAlleen bij nieuwe mensen wacht je vaak even af denk ik
Ik wil dat ooookquote:Op zondag 20 juli 2014 00:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben trws helemaal niet echt verlegen of kat uit de boom-igeerder meteen heel direct en persoonlijk
T andere uiterste zeg maar
Kom dan gewoon volgende week en vergeet deze.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja man, heb er al 10 ruzies voor moeten voeren
koen krijgt morgen de fokkervandemaandaward voor toewijdingquote:Op zondag 20 juli 2014 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een beetje de middenweg zou ideaal zijnquote:
Volgende week een BBQ bij mij.quote:
Wil je een helft van mij?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een beetje de middenweg zou ideaal zijnik kan soms niet goed aanvoelen als ik te direct ben
project x taferelen?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgende week een BBQ bij mij.Helaas alleen voor genodigden aangezien het vorig jaar nogal uit de hand liep...
hoe leuk het me volgende week ook lijkt, deze was eerder, en of ik deze discussies komende week nog een keer kan handelenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kom dan gewoon volgende week en vergeet deze.
Wat is daar helaas aan dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgende week een BBQ bij mij.Helaas alleen voor genodigden aangezien het vorig jaar nogal uit de hand liep...
Gewoon 1 hele grote was geen optie?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
krijg jij wat van mn impulsieve directheidquote:
Uit de hand gelopen klinkt niet goed...quote:Op zondag 20 juli 2014 00:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja!quote:Op zondag 20 juli 2014 00:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
krijg jij wat van mn impulsieve directheidwinwin
schijnen wel vaker Fok meets uit de hand te lopen, maar telkens ben ik er dan niet bijquote:Op zondag 20 juli 2014 00:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uit de hand gelopen klinkt niet goed...
Ja maar dat zijn ook rare mensenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!
Ik had dat ineens even op mijn nieuwe werk, vet direct en spontaan en alles.
Stellen ze dat niet op prijs
zeikerdsquote:Op zondag 20 juli 2014 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!
Ik had dat ineens even op mijn nieuwe werk, vet direct en spontaan en alles.
Stellen ze dat niet op prijs
Het ergste wat ik ooit gehad heb is een volledig ondergekotste wc... Niet leuk, maar ach het kan ergerquote:Op zondag 20 juli 2014 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
schijnen wel vaker Fok meets uit de hand te lopen, maar telkens ben ik er dan niet bij
Nee gelukkig niet!quote:
Echt ja! Domme wichten. Amper droog achter de oren.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn ook rare mensen
Gelukkig heb ik nu een nieuwe collega die dat ook heeftquote:Op zondag 20 juli 2014 00:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zeikerds![]()
Niks mis met hart op de tong flapuiten
ik ken het verhaalquote:Op zondag 20 juli 2014 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet!Het was meer dat 1 persoon een dame opeiste die niet meer met hem mee wilde en dus bij mij (en andere die hier sliepen) wilde crashen. Dat liep nogal uit de hand wand meneer accepteerde niet dat ze weigerde zijn midnight snack te worden.
jeuj voor de nieuwe collegaquote:Op zondag 20 juli 2014 00:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt ja! Domme wichten. Amper droog achter de oren.
[..]
Gelukkig heb ik nu een nieuwe collega die dat ook heeft
Geen probleem man.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe leuk het me volgende week ook lijkt, deze was eerder, en of ik deze discussies komende week nog een keer kan handelen
Ik nodig graag iedereen uit maar door ervaring hou ik t dit jaar relatief prive. Dat vind ik helaas...quote:
hier hooguit herrie van ouwehoerende buren buitenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh oh, onweerIk haat dat als dat hier gebeurt... Het slaat altijd in het bos in
Maar jij bent niet in het bos, gelukkigquote:Op zondag 20 juli 2014 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh oh, onweerIk haat dat als dat hier gebeurt... Het slaat altijd in het bos in
Maar wel beter dan..quote:Op zondag 20 juli 2014 00:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik nodig graag iedereen uit maar door ervaring hou ik t dit jaar relatief prive. Dat vind ik helaas...
Slaap lekker!quote:Op zondag 20 juli 2014 00:21 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Ik merk dat mijn aandacht verslapt en ik hele stukken mis.
Slaap lekker allemaal.
Ik was uit eindelijk de gene die het laatst thuis kwam op zn eigen meet omdat ik 2 vrouwen naar huis heb gebracht. (Vanuit Pijnacker naar Arnhem doorr Amsterdam en toen naar huis) De laatste in Amsterdam met haar auto en dus moest ik met het OV naar huis...quote:Op zondag 20 juli 2014 00:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uit de hand gelopen klinkt niet goed...
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet!Het was meer dat 1 persoon een dame opeiste die niet meer met hem mee wilde en dus bij mij (en andere die hier sliepen) wilde crashen. Dat liep nogal uit de hand want meneer accepteerde niet dat ze weigerde zijn midnight snack te worden.
Hier ligt alles en iedereen al te tukkenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier hooguit herrie van ouwehoerende buren buiten
Gelukkig nietquote:Op zondag 20 juli 2014 00:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar jij bent niet in het bos, gelukkig
Ja, niet leukquote:Op zondag 20 juli 2014 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ligt alles en iedereen al te tukken
[..]
Gelukkig nietMaar het geeft altijd zo'n herrie (echt ramen-trillende herrie...).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |