SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRAMMATIK MACHT FREI!
Oh, en Samson!
MassagrafReviewsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:59 schreef Monopoly het volgende:
Dat filmpje in de OP is echt fantastisch
Dat Gert met die kinderen staat de dansen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:59 schreef Monopoly het volgende:
Dat filmpje in de OP is echt fantastisch
Nice.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Vanaf Amsterdam naar jakarta gelijk van jakarta met prive wagen naar bandung 3 dagen daarna vliegtuig naar yogjakarta 3 dagen daarna 2 tot 3 dagen trekking rond ijen crater en mt bromo..
maar 1 nacht geslapen rond die tijd, na mt bromo naar gili trawangan 4 dagen chillen daarna bali 5 dagen en toen nog jakarta weer 2 dagen
*kutweer.quote:
Zeker doen, ga denk ik weer terug in januariquote:Op zondag 20 juli 2014 10:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nice.
Indonesië staat nog steeds op mijn verlanglijstje.
Eerst een ander huis, dan kan ik weer aan vakanties denken.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zeker doen, ga denk ik weer terug in januari
Kan nu hotels en vluchten boeken met korting gewoon indonesische prijs
Inderdaad. Gisteren was het hier gewoon 35 graden, wist niet wat ik moest doen met mezelf.quote:
Lekker verfrissend?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad. Gisteren was het hier gewoon 35 graden, wist niet wat ik moest doen met mezelf.Toen maar in de sloot gesprongen.
Ja, dat wel, het water was heerlijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Lekker verfrissend?
Ik had vooral zelfmedelijden.
Omdat het zo warm wasquote:Op zondag 20 juli 2014 13:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat wel, het water was heerlijk.
En hoezo?
Ohh, jammerquote:Op zondag 20 juli 2014 12:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Eerst een ander huis, dan kan ik weer aan vakanties denken.
Maar vakantie is chillquote:Op zondag 20 juli 2014 13:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon keuzes, dit huis is gewoon te klein.
Vakantie is zeker chill.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar vakantie is chill
waar wil je wonen dan?
Ohh, jah dan moet je wel pauze nemen, waar ben je allemaal geweest dan??quote:Op zondag 20 juli 2014 13:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vakantie is zeker chill.Ik heb al genoeg van de wereld gezien om nu ff er een pauze van te nemen. Locatie is niet echt belangrijk, maar gewoon een groter huis.
Ik ben in bijna heel Europa geweest. Alleen Oekraïne, Wit-Rusland, Malta, IJsland en Finland niet. Europa bijna alles met de auto. Daarnaast ook Turkije, Egypte en Florida.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ohh, jah dan moet je wel pauze nemen, waar ben je allemaal geweest dan??
Oh okay nice, ik ben niet zo geinteresseerd in europaquote:Op zondag 20 juli 2014 14:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ben in bijna heel Europa geweest. Alleen Oekraïne, Wit-Rusland, Malta, IJsland en Finland niet. Europa bijna alles met de auto. Daarnaast ook Turkije, Egypte en Florida.
IJsland staat momenteel bovenaan op mijn verlanglijst. Samen met Lapland. Ik wil heel graag een keer het noorderlicht zien.
Ja lekker hoor, met jou?quote:
Hahaquote:Op zondag 20 juli 2014 14:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jah he ^^
oh ik mis het nu wel, Nederland is zo saai
Jah alleen daarheenquote:Op zondag 20 juli 2014 14:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Haha
Maar was je nou alleen gegaan of niet?
Had toch eigenlijk verwacht dat je naar Jamaica zou gaanquote:
Hallonquote:
Nee, dat lijkt mij toch te gevaarlijk..quote:Op zondag 20 juli 2014 14:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had toch eigenlijk verwacht dat je naar Jamaica zou gaan
Dat is godverdomme lekkerquote:
Moet dat?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:52 schreef wietparkiet het volgende:
wanneer gaan jullie weer daten lb en dientje?
heb je l4d2quote:Op zondag 20 juli 2014 15:02 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik verveel mij de tautyfus, wie wil er gamen
Oh ja, is alweer 2 jaar geleden ofzoquote:Op zondag 20 juli 2014 14:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee. maar was wel leuk toen
tinychat enzo
Ik bedoelde zijn steamnaamquote:Op zondag 20 juli 2014 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
niet met kitkat uit zijn geweest in utrecht
Zeker ff chill naar de gaybarquote:Op zondag 20 juli 2014 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
niet met kitkat uit zijn geweest in utrecht
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heel eventjes, we zochten jou maar je was al naar huis gegaan met ene gerard ofzo
was het niet gerard en hans?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heel eventjes, we zochten jou maar je was al naar huis gegaan met ene gerard ofzo
mantrainquote:Op zondag 20 juli 2014 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou best kunnen, het was sowieso een gerard
Hoorde achteraf van Harry dat je nog wel ff poosje was blijven hangen hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gerard, hans en harry. Jij had het druk.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoorde achteraf van Harry dat je nog wel ff poosje was blijven hangen hoor.
Ik ken geen Hans?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Gerard, hans en harry. Jij had het druk.
Nice.. moneyquote:Op zondag 20 juli 2014 18:47 schreef virtualtrip het volgende:
Pfff eindelijk thuis na een dag in te springen in de taverne van men ouders pff. Wel weer geld verdiend om op te doen aan foute dingen.
En hoe zit het hier ?
Ooooh wat een geweldig idee ik ga me een milkshake banaan maken!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nice.. money
Ik zuig aan een rietje die in een beker is gestoken met vanille milkshake
Ik zal het je zeggen!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:52 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik vraag me af wat er mis is met sommige mensen op de wereld
Meeste downies zijn anders echt de liefste personen op de aarde, zoals mn neefquote:Op zondag 20 juli 2014 18:52 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ik zal het je zeggen!
Het syndroom van down.
Graag gedaanquote:Op zondag 20 juli 2014 18:52 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ooooh wat een geweldig idee ik ga me een milkshake banaan maken!
Bedankt he Dientje!
Ze zijn van de 'verkeerde kant'.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:52 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik vraag me af wat er mis is met sommige mensen op de wereld
Ik denk dat ze hun afspraak met darwin gemist hebbenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze zijn van de 'verkeerde kant'.
[ afbeelding ]
Alle FOK!kers zijn hoogbegaafd, hebben een pik van 30cm, twee PhD's en een jaarsalaris van minstens 3 ton, ja toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun afspraak met darwin gemist hebben
also, lol ik zou hoogbegaafd moeten zijn
Ik voldoe maar aan 1 van deze criteria, ik ben een nep FOK!ker dusquote:Op zondag 20 juli 2014 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alle FOK!kers zijn hoogbegaafd, hebben een pik van 30cm, twee PhD's en een jaarsalaris van minstens 3 ton, ja toch?
Das waar ik heb een achterneef met het syndroom van down. Vind hem zalig. Als ik hem een lolly geef dan is hij de hele dag gelukkig en daar word ik dan weer gelukkig van!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:53 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Meeste downies zijn anders echt de liefste personen op de aarde, zoals mn neef
lol loesah!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik voldoe maar aan 1 van deze criteria, ik ben een nep FOK!ker dus
Zo had een milkshake banaan gemaakt die was op en ik wou nog maar men ijs was op.quote:
quote:
Maak jij zelf je milkshakes met vanille ijs en banaan?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:09 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Zo had een milkshake banaan gemaakt die was op en ik wou nog maar men ijs was op.
Teleurgesteld ga ik terug naar men computer en hoor ik buiten het liedje van de ijskar die passeerde!
Dus kocht ik maar 5 bolletjes en kon ik weer een milkshake maken.
Ik geloof niet in toeval maar dit toevallig feit doet me wel twijfelen.
Ik gebruik vanille ijs maar geen echte bananen. Ik hou niet van stukjes in me milkshake die men rietje doet verstroppen. Ik gebruik een speciaal bananen extract speciaal voor milkshakes.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maak jij zelf je milkshakes met vanille ijs en banaan?
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:32 schreef d4v1d het volgende:
Jullie kunnen mijn swag gewoon niet handelen.
Ahh ok, wat voor bananen extract??quote:Op zondag 20 juli 2014 19:33 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ik gebruik vanille ijs maar geen echte bananen. Ik hou niet van stukjes in me milkshake die men rietje doet verstroppen. Ik gebruik een speciaal bananen extract speciaal voor milkshakes.
welke swagquote:Op zondag 20 juli 2014 19:32 schreef d4v1d het volgende:
Jullie kunnen mijn swag gewoon niet handelen.
praat niet als een Gquote:Op zondag 20 juli 2014 19:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke swag
nigger je hebt niks op mij
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke swag
nigger je hebt niks op mij
quote:
Weet ik niet het etiket is eraf. Maar mijn tante gebruikt het ook in haar ijsjeszaak.quote:
dit luister ikquote:
Was er niet nee. Ik kom trouwens van Belgie af. PSV speelde dramatisch slecht tegen liersequote:Op zondag 20 juli 2014 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
Dacht bijna dat ik je vrijdag zag in eindje, maar je was het niet
RIP PSV de topclub.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was er niet nee. Ik kom trouwens van Belgie af. PSV speelde dramatisch slecht tegen lierse
achja ik zie het wel weer wanneer het seizoen begint. Ik kan het mij wel goed voorstellen dat we de derde voorronde al verliezenquote:
Ah, daarom wil hij me niet meeten. Hij wil niet het derde wiel zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft een vriendin he, meteen niks meer doen met maten..
Na deze relatie komt hij uit de kast en dan stuurt hij jou meteen een dmquote:Op zondag 20 juli 2014 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, daarom wil hij me niet meeten. Hij wil niet het derde wiel zijn.
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Na deze relatie komt hij uit de kast en dan stuurt hij jou meteen een dm
Maakt mij extreem vroeg wakker om me weg te sturen en iets te gaan doen met maten.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft een vriendin he, meteen niks meer doen met maten..
Dan kom ik uit de kast als hetero en ga ik Nijn daten.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Na deze relatie komt hij uit de kast en dan stuurt hij jou meteen een dm
Kudo's voor FLquote:Op zondag 20 juli 2014 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maakt mij extreem vroeg wakker om me weg te sturen en iets te gaan doen met maten.
Dat laatste is ook kut ja. Ik wil dat eigenlijk niet en dan vindt iedereen je meteen raar en schaam je je voor je vriend of zoquote:Op zondag 20 juli 2014 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kudo's voor FL, hoop wel dat er wat meer nuance is maar mensen die opeens niets meer doen als ze een relatie hebben
, of dat de partner altijd mee moet
Als ze hem na een jaar nog niet gezien hebben is het wel vreemd ja, maar verder.. prima wat mij betreft. Juist fijn als je gewoon afzonderlijk dingen doet.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat laatste is ook kut ja. Ik wil dat eigenlijk niet en dan vindt iedereen je meteen raar en schaam je je voor je vriend of zo...
Oh zo extreem ook niet hoor. Had de laatste week bijvoorbeeld drie dingen met vrienden. Bij eentje mee en de andere twee niet zou ik dan perfect vinden. Unattached Girlfriendquote:Op zondag 20 juli 2014 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ze hem na een jaar nog niet gezien hebben is het wel vreemd ja, maar verder.. prima wat mij betreft. Juist fijn als je gewoon afzonderlijk dingen doet.
Straight boys do anything to pay their rentquote:
Haten op roaldquote:Op zondag 20 juli 2014 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
hee roald ik ken een betere grap de inhoud van je onderbroek hahaaaagaha xd
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Straight boys do anything to pay their rent
watquote:Op zondag 20 juli 2014 20:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]toevallig, ik heb net een programma gekeken over een vrouw die alles betaalde en 'kocht' in ruil voor seks
wat een graf kop, jezus hee.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ze was Russisch, dat vond ik dan wel weer grappig/typisch.
[ afbeelding ]
Jupquote:Op zondag 20 juli 2014 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
"Oh, ik heb mijn hele huis gewoon bij elkaar geneukt."
Had erger verwachtquote:Op zondag 20 juli 2014 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ze was Russisch, dat vond ik dan wel weer grappig/typisch.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:37 schreef virtualtrip het volgende:
Wie hier heeft al eens betaald voor sex?
You Wishquote:
Goede balans in gevonden. Zeldzaam dit dat.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kudo's voor FL, hoop wel dat er wat meer nuance is maar mensen die opeens niets meer doen als ze een relatie hebben
, of dat de partner altijd mee moet
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Goede balans in gevonden. Zeldzaam dit dat.
Blijkbaar is het de relatie van FL en Nijn geworden.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:53 schreef virtualtrip het volgende:
Nog mensen die een leuk onderwerp weten om over te chatten hier op SlowChat?
Braddies vriendin.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:53 schreef virtualtrip het volgende:
Nog mensen die een leuk onderwerp weten om over te chatten hier op SlowChat?
Oh doe maar wat anders hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Blijkbaar is het de relatie van FL en Nijn geworden.
ehquote:Op zondag 20 juli 2014 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Spoonen is fijn als je spoonpartner begrijpt dat hij zijn elleboog niet in je rug moet steken.
Ik zal het tegen FL zeggen dat je dit niet fijn vind.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Spoonen is fijn als je spoonpartner begrijpt dat hij zijn elleboog niet in je rug moet steken.
Is spoonen geen engels voor lepeltje lepeltje?quote:
ik ben twaalf en wat is dat.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:41 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Is spoonen geen engels voor lepeltje lepeltje?
Ik wist ook niet dat het mogelijk wasquote:
Doe niet zo schijnheilig mensen van jouw leeftijd hebben tegenwoordig al minimaal 3 verschillende sekspartners gehadquote:
Ja, maar dat is blijkbaar ook een neukpositie.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:41 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Is spoonen geen engels voor lepeltje lepeltje?
oh, dan loop ik dus wel echt flink achter zegquote:Op zondag 20 juli 2014 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig mensen van jouw leeftijd hebben tegenwoordig al minimaal 3 verschillende sekspartners gehad
Die amerikanen maken overal wel een neukpositie vanquote:Op zondag 20 juli 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat is blijkbaar ook een neukpositie.Dacht altijd dat het gewoon enkel een positie om samen in te slapen was.
Volgens mij waren het de Indiersquote:Op zondag 20 juli 2014 22:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die amerikanen maken overal wel een neukpositie van
that one time..quote:Op zondag 20 juli 2014 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Nee, dat zei een vriend tegen mij, gewoon lepeltje lepeltje is achterlangs gaan of zo.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die amerikanen maken overal wel een neukpositie van
De britten beschouwen spooning wel als lepeltje lepeltje, forking is het vervolg meestal.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat zei een vriend tegen mij, gewoon lepeltje lepeltje is achterlangs gaan of zo._!
That only time you spooned me...quote:
Forking is fucking?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:47 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
De britten beschouwen spooning wel als lepeltje lepeltje, forking is het vervolg meestal.
Even serieus, hoe? Zijn rechterarm niet onder jouw lijf/hoofd maar dubbelgevouwen tegen zijn eigen lijf tegen jouw rug? Of nog mongolischer met zn linker arm .. echtquote:
Ja jongen, weet ik veel. Niet moeilijk doen, gewoon neuken.quote:
ik heb ook niet bedacht hoe de britten het willen noemenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja jongen, weet ik veel. Niet moeilijk doen, gewoon neuken.
Vraag het hem, ik snap het ook nietquote:Op zondag 20 juli 2014 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Even serieus, hoe? Zijn rechterarm niet onder jouw lijf/hoofd maar dubbelgevouwen tegen zijn eigen lijf tegen jouw rug? Of nog mongolischer met zn linker arm .. echthoe doe je dit
Maagd.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik wist gewoon even niet waar ik een arm kwijt moest. Nu wel voort.
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik wist gewoon even niet waar ik een arm kwijt moest. Nu wel voort.
quote:
Net alsof Freek nog maagd is na een date met jou.quote:
shots fired.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof Freek nog maagd is na een date met jou.
Oh snap, shit about to hit the fan.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof Freek nog maagd is na een date met jou.
Pics? Onder het nom van niet geschoten is altijd mis.quote:
Losse Flodders dacht ik.quote:
Dat lukte Fera ook al niet, en dat gaat ook niet veranderenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pics? Onder het nom van niet geschoten is altijd mis.
Wie?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat lukte Fera ook al niet, en dat gaat ook niet veranderen
Freek, pls.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:03 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
zijn ze losgeslagen XDXDXxxXDD!@@!@
Wat is met jouquote:Op zondag 20 juli 2014 23:03 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
zijn ze losgeslagen XDXDXxxXDD!@@!@
quote:
Daarom Dutch courage.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:05 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
een Fok!ster
Daarnaast ben ik gewoon preuts
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_couragequote:"Dutch courage" or "liquid courage" refers to courage gained from intoxication with alcohol. It may also be used as a synonym for gin.
The popular story dates the etymology of the term to English soldiers fighting in the Thirty Years' War. One version states that Dutch gin was used by English soldiers for its believed warming properties on the body in cold weather and its calming effects before battle; another version states that English soldiers noted jenever's bravery-inducing effects on Dutch soldiers and dubbed it "Dutch Courage". Gin would go on to become popular in England thanks to King William III, who was also Stadtholder of the Netherlands, better known as William of Orange (1650-1702).
At least one online source, however, dates the origin of the term to 1805-1815, almost two centuries after the relevant wars.
Zelfs als ik kacheltje lam ben durf ik nog niet op een chick af te stappen. Als ik er uberhaupt al eentje tegen ben gekomenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_courage
Daarom FOK!kers daten.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Zelfs als ik kacheltje lam ben durf ik nog niet op een chick af te stappen. Als ik er uberhaupt al eentje tegen ben gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |