Nee, krijgt hij een burn-out van.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel, telefonisch energie-abonnementen verkopen of zo.
Hoefde ook. Smerig.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:15 schreef GekkePoes het volgende:
Billy" Als ik deze op deed had ik gewoon een week lang rode lippenstift op, als ik me niet hoefde te wassen"
Die twee leken al tijden een soort verlengstuk van de redactie te zijn zowieso idd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:59 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik denk dat Aike ook een baan bij Talpa krijgt. Ze maakte zich eerst heel druk over hoe ze neergezet werd en is nu veel nonchalanter. Heeft net als Emil een deal voor na Utopia
Slim genoeg om weer een tv momentje te scoren denkt ie, en daar is het hem allemaal om te doenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Begaafd is 'ie in ieder geval niet. En de 100 tikt 'ie op zeker ook niet aan.
Hij had het al over werken bij klaver kaasquote:Op zondag 20 juli 2014 00:15 schreef Punkman het volgende:
Ik hoop dat Ruud hier een hoop voor betaald krijgt.
In de "Grote" mensen wereld zal hij niet meer aan de slag kunnen.
op RTL7 WWE wrestling, misschien zien we emil daar wel![]()
Het is het waard.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:17 schreef Copycat het volgende:
En dan gaat-ie in deze hitte in een clownspak slapen, compleet met pruik.
Omdat het zo hilarisch is.
Peer noemde hem vanmiddag Nikkelen Nelis ...quote:Op zondag 20 juli 2014 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie denken dat hij een soort van niet zingende Zanger Rinus is of zo?
van dat syntetische stof , dat pak kan je straks weggooien, Ik heb Ruud niet zien douchenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:17 schreef Copycat het volgende:
Daar doe je zanger Rinus mee te kort.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie denken dat hij een soort van niet zingende Zanger Rinus is of zo?
Dat wordt aanpoten. Daar laten ze dit echt niet gebeuren.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:18 schreef Punkman het volgende:
Ben heel erg benieuwd hoe de Amerikaanse versie word van Utopia.
Emil snap ik nog wel, die zat al langer bij tv.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Die twee leken al tijden een soort verlengstuk van de redactie te zijn zowieso idd.
Kei hardquote:Op zondag 20 juli 2014 00:18 schreef Punkman het volgende:
Met Pogo the Clown.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:18 schreef Punkman het volgende:
Euw!quote:Op zondag 20 juli 2014 00:15 schreef GekkePoes het volgende:
Billy" Als ik deze op deed had ik gewoon een week lang rode lippenstift op, als ik me niet hoefde te wassen"
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 20 juli 2014 00:17 schreef Copycat het volgende:
Nee, omdat ie hoopt ermee de uitzending te halen, alles voor zijn tv momentjequote:Op zondag 20 juli 2014 00:17 schreef Copycat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |