Je onderschat Huubquote:Op zondag 20 juli 2014 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen die nu nog zegt dat Utopia gescript is, die is gek. Dit kan geen redactie verzinnen.
van de anderenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:25 schreef Lyza666 het volgende:
Billy is geld aan het sparen? Waarvan, ze hadden toch geen geld meer?
Ja, die is fucking trots op haar kinderachtige snotneus.quote:
Ja, de COS is de leidraad.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:27 schreef Lady-night het volgende:
En zo lang de COssen er nog aandacht aan besteden, blijft dit doorgaan. Beter negeren.
Nee, echt niet. Je kunt je toch niet voorstellen dat er twee mensen in een kantoor zitten en de ene zegt dat Ruud maar eens moet gaan slapen als een clown (want dat is lachuh) dat die ander zegt: " Top idee. Geniaal." Echt niet.quote:
Als het kon ... Als het kon ...quote:Op zondag 20 juli 2014 00:28 schreef lorrie03 het volgende:
baal echt dat het geen rtl4 programma is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:28 schreef lorrie03 het volgende:
baal echt dat het geen rtl4 programma is![]()
[ afbeelding ]
Dan ken je huub nog nietquote:Op zondag 20 juli 2014 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Je kunt je toch niet voorstellen dat er twee mensen in een kantoor zitten en de ene zegt dat Ruud maar eens moet gaan slapen als een clown (want dat is lachuh) dat die ander zegt: " Top idee. Geniaal." Echt niet.
Maar nu doet ze even alsof ze het eng vindt, dat is leuk, denkt ze.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja, die is fucking trots op haar kinderachtige snotneus.
Ruud wil een clownsdroom, en gaat nu verkleed als clown slapenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:29 schreef .Exe het volgende:
Wat zijn ze aan het doen en wat is de bedoeling?
Ik schakel net in
Helaas niemand, zelfs Rienk en Nicoline liggen onder het afdak van het terrasquote:Op zondag 20 juli 2014 00:26 schreef HiDiHo het volgende:
Vanavond en vannacht met name in het (zuid)westen kans op onweer. Morgen meer (onweers)buien.
Wie slaapt er buiten?
Ja, ze wil graag klein meisje spelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar nu doet ze even alsof ze het eng vindt, dat is leuk, denkt ze.
Als dit allemaal echt is dan moet ik Huub complimenteren, dan heeft hij 15 mensen weten te casten met een hoog IQ die allemaal zo gek zijn als een deur.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Je kunt je toch niet voorstellen dat er twee mensen in een kantoor zitten en de ene zegt dat Ruud maar eens moet gaan slapen als een clown (want dat is lachuh) dat die ander zegt: " Top idee. Geniaal." Echt niet.
Met of zonder script, je hebt niks aan Marjet. Ze is totaal niet 'likeable'.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar nu doet ze even alsof ze het eng vindt, dat is leuk, denkt ze.
Dat zijn gewoon de TV kijkers die de verknipte versie van hem te zien krijgen, dus geen neusvreten, koeien kussen en allerlei andere ranzigheden.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet bij dat er mensen zijn die hem wél leuk vinden. Of grappig.
Zo goedkoopquote:Op zondag 20 juli 2014 00:29 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ruud wil een clownsdroom, en gaat nu verkleed als clown slapen
Ik twijfel omdat ik de mensen van de redactie niet kenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zeg je een waar woord.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Met of zonder script, je hebt niks aan Marjet. Ze is totaal niet 'likeable'.
Zou ik wel doen met die enge clini clown naast me..quote:Op zondag 20 juli 2014 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaan ze nog even ruziemaken voor de leuk?
Net als Ruud. A match made in annoyance-town.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:31 schreef Baconbus het volgende:
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net als Ruud. A match made in annoyance-town.
das lot volgens mijquote:Op zondag 20 juli 2014 00:34 schreef sjampoeh het volgende:
Colinda of lot ligt wijdbeens te slapen .. charming
alleen als ze een ijsje eetquote:Op zondag 20 juli 2014 00:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is om de geesten binnen te laten ..quote:Op zondag 20 juli 2014 00:34 schreef sjampoeh het volgende:
Lot volgens mijquote:Op zondag 20 juli 2014 00:34 schreef sjampoeh het volgende:
Niet die 2 weer bezig wel ?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
En ondertussen maar aan zijn lul sjorren.
Als hij maar bij mij uit de buurt blijftquote:Op zondag 20 juli 2014 00:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net als Ruud. A match made in annoyance-town.
dat beest zal ook niet aan hem hechten ook ......quote:Op zondag 20 juli 2014 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Ruud: Klavertje is nog niet aan mij gehecht hè?
Ja, daar gaat het bij jou om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |