Die van debiteuren crediteuren ?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Laura is gewoon een typetje van Jiskefet. Zij is echt een karikatuur van iemand die populair is/doet.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:47 schreef Kijkertje het volgende:
Als Ivan vannacht niet kan slapen omdat het te bedompt is mag hij bij Rienk en Nicolien slapen. "Ook tussenin?" vraagt Ivan. Dat mag van Nicolien
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:50 schreef Urb het volgende:
[..]
En dan Vanes als Juffrouw Jannie.![]()
[ afbeelding ]
Dan is hij de enige , kom Nico duw die ladder in zijn holquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
Vieze Ruudje vind zichzelf zo geniaal![]()
![]()
Ik denk dat Aike ook een baan bij Talpa krijgt. Ze maakte zich eerst heel druk over hoe ze neergezet werd en is nu veel nonchalanter. Heeft net als Emil een deal voor na Utopiaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:06 schreef Dutchmannew het volgende:
aike heeft een clausule moeten tekene bij der baas dat wannee ze niet meer geloofwaardig kan worden ingezet door der baas ze dus niet terug kan nou aike wat denk je zelf nu
Zuchtquote:
omdat ze heel erg negatief over hem zijn nu ....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Slome Marie en Big a Lot hebben het over Ron.
Waarom wordt dit niet weggedraaid, normaal als het over een oud bewoner ging was dat vaste prik.
quote:
Zou best kunnen, die is met meer naar huis gegaan dan waar hij mee kwam.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:03 schreef Dutchmannew het volgende:
zou ron ook de sminck meegenomen hebben lol
clown?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:03 schreef marjan64 het volgende:
hij gaat slapen als clown
kan hij ook als clown dromen ofzo
tis echt een ........
jammer dat hij de laptop tablet en telefoon niet heeft meegenomenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zou best kunnen, die is met meer naar huis gegaan dan waar hij mee kwam.![]()
En dat doen we.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:04 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
je ziet hem denken: ik hoop dat de elite kijkt
wedden dat hij ook als clown naar de koeien gaat .....quote:Op zondag 20 juli 2014 00:05 schreef Copycat het volgende:
Ha!Ha!Ha!
Wederom een hilarische garp van dolkomische Ruud. Het hoe en waarom ontgaat me, maar lachen dat ik doe!
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat doen we.![]()
Weer een stem op dat lelijk stuk vreten aankomende maand.
Hij is voor zijn vertrek wel de hele avond met de laptop bezig geweest.Misschien mails wissen ?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:04 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
jammer dat hij de laptop tablet en telefoon niet heeft meegenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |