Komt nu wel wat leuks aan vanuit Belgiëquote:
Leuke bui inderdaad aan de activiteit te zien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:44 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Komt nu wel wat leuks aan vanuit België
Maar zal wel weer uit elkaar vallen.
Hier ook 29 binnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:56 schreef Resistor het volgende:
Gisteren begon het rond deze tijd wel af te koelen.
Nu nog steeds 29°C buiten
Hier was het 'slechts' 25 binnen, en tegen beter weten in heb alvast alles open gegooid, omdat het gisteren 'ook goed ging'.quote:
Doe ik savonds idd ook ja, alles los. Ook voordeur gewoon lekker open houden totdat je gaat slapen, zodat het wat gaat tochten. Ben blij dat dat in Nederland nog gewoon kanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:11 schreef Resistor het volgende:
[..]
Hier was het 'slechts' 25 binnen, en tegen beter weten in heb alvast alles open gegooid, omdat het gisteren 'ook goed ging'.
Gelukkig dat het morgen zondag is, ik kan lekker blijven zitten onder de ventilator. Al gaat het 3:00 worden.
vandaag de hele dag aan het sjouwen geweest, net als gisteren. Gisteren vond ik het zwaar tot ik opeens als een dolle begon te zweten. Toen ging het weer als vanoudsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:34 schreef Angry_Bird het volgende:
Was echt niet te doen vandaag. 36 graden gezien op de thermometer. En er stond wel wind maar dat was net een föhn zo warm. Ook rond het begin van de avond wel rare luchten gezien, alsof er onweer in de lucht zit. Ben benieuwd of we vanavond nog wat krijgen.
Zo is dat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:47 schreef Arcee het volgende:
Voor echte zomerbazen was het uitstekend te doen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |