In die treintjes van hem?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anders plast die de slagroom onder
200 piek anders geen gekequote:Op zondag 20 juli 2014 00:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het was toch allemaal sensatie? Omdat ze mie wat beloofd hebben.
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:21 schreef Studiotje het volgende:
Naaktfoto van pizzalucht, even een fapje plegen
Wat is dat woord ?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komen ze terug met een steen met: opduvelen.
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook af, maar ze komen wel eens langs
quote:
daar gaan we niets me kunnen doenquote:
Woon jij in de Sahara ofzo? :Squote:Op zondag 20 juli 2014 11:55 schreef Studiotje het volgende:
Vannacht is de airco gewoon uit zichzelf uitgegaan. Was het vanmorgen weer 32 graden binnen.
De airco wilde ook gaan slapen na al dat harde werk....quote:Op zondag 20 juli 2014 11:55 schreef Studiotje het volgende:
Vannacht is de airco gewoon uit zichzelf uitgegaan. Was het vanmorgen weer 32 graden binnen.
Ik heb heul geen aircoquote:Op zondag 20 juli 2014 11:55 schreef Studiotje het volgende:
Was het maar zo'n zandfeestquote:
Moet niet zeuren dat ding. Blazen heb ik gezegdquote:Op zondag 20 juli 2014 11:57 schreef Starm het volgende:
[..]
De airco wilde ook gaan slapen na al dat harde werk....
quote:
Zitten. Zitten en nog eens zitten. Oh en opstaan om drinken te halen en vreten te scoren, voor de rest gaan we zitten.quote:
Ik denk dat ik het zelfde ga doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zitten. Zitten en nog eens zitten. Oh en opstaan om drinken te halen en vreten te scoren, voor de rest gaan we zitten.
Het KNMI gelovenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn ouders hebben bbq gepland vandaag. Schijnt het straks hard te gaan regenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |