Maar heb je het dan eens echt geprobeerd, of ben jij zon verselijk iemand die beweert iets niet te lusten maar het dan nog nooit geprobeerd heeft. Want die mensen ken ik ook, en dat is gewoon stomquote:Op zondag 20 juli 2014 16:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Eigenlijk valt dat best wel mee hoor. Het is voornamelijk hoe het gemaakt word en wat er bij zit. Als het mij niet aanstaat dan gaat er een knopje om en dan lust ik het niet.
Vis lust ik sowieso niet.
TE OH TE OH ZES NEGENquote:
Genoeg geprobeerd. Het was verschrikkelijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar heb je het dan eens echt geprobeerd, of ben jij zon verselijk iemand die beweert iets niet te lusten maar het dan nog nooit geprobeerd heeft. Want die mensen ken ik ook, en dat is gewoon stom
Moet je je moeder eens aardappel gratîn laten makenquote:Op zondag 20 juli 2014 16:05 schreef Studiotje het volgende:
Standaard Vlees, aardappelen en groente. GATVERDAMME
Gebakken aardappeltjes met kruiden, lekkere salade en stukkie vlees
Heerlenquote:
Joh, zalmmootje met roomsaus en tagliatelle is echt heerlijkquote:Op zondag 20 juli 2014 16:06 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Genoeg geprobeerd. Het was verschrikkelijk.
M'n moeder laten kokenquote:Op zondag 20 juli 2014 16:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moet je je moeder eens aardappel gratîn laten maken
Zalmquote:Op zondag 20 juli 2014 16:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Joh, zalmmootje met roomsaus en tagliatelle is echt heerlijk![]()
Ja gast, veel te warm om uit te gaanquote:Op zondag 20 juli 2014 16:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Was dooooood gisteren, na een halfuur zijn we weer gegaan
Wtf man...quote:Op zondag 20 juli 2014 16:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zalm
Zoveel manieren dat geprobeerd. Nee
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wtf man...![]()
Overigens blikje tonijn opengemaakt
Waar ging je heen dan, of gewoon terrasquote:Op zondag 20 juli 2014 16:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waar heb je het overGisteravond na een uur of 11 was het heerlijk weer man.
Dit ook wel. Broccolli ofzo vind ik ook echt niet lekker maar ik eet het wel...quote:Op zondag 20 juli 2014 16:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"lusten" is iets voor kinderen
Beetje kijken wat er te doen was. Terras hadden we geen zin in omdat we al een tijdje thuis gezeten hadden wat drinken, maar alles daar was leeg...quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:10 schreef WcPot het volgende:
Wat een stelletje kleuters zijn jullie toch. Dat wil ik niet dat is niet lekker
Heerlen is sowiesi dood en vooral met dit weerquote:Op zondag 20 juli 2014 16:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Beetje kijken wat er te doen was. Terras hadden we geen zin in omdat we al een tijdje thuis gezeten hadden wat drinken, maar alles daar was leeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |