quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:27 schreef Miek37 het volgende:
Dus Hans Teeuwen begint heul niet om 20:00u
Alleen zo'n vreselijke spelshowquote:
ooh die is leuk!quote:
Ja en die kutkat hier heeft gewoon op de mat zitten schijten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
ooh die is leuk!Wel warm nu zo'n kitten tussen je borsten.
wbd edit :quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
ooh die is leuk!Wel warm nu zo'n kitten tussen je borsten.
edit: heeft Joezi die voor je gemaakt?
lolquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:35 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja en die kutkat hier heeft gewoon op mat zitten schijten.
Ik heb net ook ff mn entreekutje eruit gegooid.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
lolIk ging met poek naar dierenarts. Daar in wachtkamer geeft ze over in mand. Op terugweg poepte ze in de mand. Totaal van het padje was ze
![]()
Hitte en poeplucht..ik ging bijna mee kotsen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik heb net ook ff mn entreekutje eruit gegooid.
Mooi hoorquote:
Wat zit er in je ijskast?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
Geen idee wat ik vandaag weer moet gaan eten.
hmm wil je wel eten? Niet eten is ook een optie.. of een tosti makenquote:
Uhuh, gassen, is t niet over de datum? dan aardappeltjes in een vergiet doen en afspoelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:53 schreef Joezi het volgende:
Echt keihard opgeblazen, iemand bekend met dit fenomeen?
Gewoon niet eten idd. is met dit weer toch geen doen, ik heb dat entrecotje ook tegen heug en meug weg zitten werken en zie er hoeft maar wat te gebeuren... drinken, dat is belangrijk met deze temperaturen!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm wil je wel eten? Niet eten is ook een optie.. of een tosti makenOf iets bestellen.
2 dagen over datum, is dat nog vers?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:58 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Uhuh, gassen, is t niet over de datum? dan aardappeltjes in een vergiet doen en afspoelen.
Het wás al nooit vers, maar je gaat er niet dood aan, wel lekker vaak naar het toiletquote:
Je bent zelf nooit vers.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wás al nooit vers, maar je gaat er niet dood aan, wel lekker vaak naar het toilet
Ontgiften heet die schijterij nu geloof ik
Levende octopus!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat is het freshte wat je ook geconsumeerd hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Verse vis van de grill.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat is het freshte wat je ook geconsumeerd hebt?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Levende octopus!Gefeliciteerd dat je op je opleiding mag blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat je op je opleiding mag blijven![]()
![]()
![]()
Dat snap ik. Ik ben heel blij voor je en vind het top.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dank je!
Ik ben zoveel vrolijker nu
gefeliquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dank je!
paellaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
Geen idee wat ik vandaag weer moet gaan eten.
melk rechtstreeks uit de....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Yup. Verser kan niet denk ik. Of je moet Aquaman heetten.
Kind toch, ga lekker zitten of pleurt ff in het zwembad en neem een drankie van me!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:31 schreef ChocoFan het volgende:
Topdag met een afsluiter van kut heb ik jou daar.
Lekke band in de stad, geen bus die naar dit gehucht meer rijd, gelukkig een ouder van een vriendin van mijn dochter die me ophaalde.![]()
Nu hopen dat mijn scooter de nacht overleeft in rotterdam
Nah meeste dingen blijven wel veel langer goed, melk van een week over tijd is tegenwoordig ook primaquote:
Oeeeh eindelijk te horen gekregen? Ben je gewoon helemaal door of moet je dingen inhalen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dank je!
Maar ze willen dat je constant nieuwe koopt. Goeie shit weggooien en nieuwe shit halen. Consumeren zul je, kut.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah meeste dingen blijven wel veel langer goed, melk van een week over tijd is tegenwoordig ook prima
Zit inmiddels prima met een flesje koud water. Zwembad hoeft nu niet van mij, geen energie meer voor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:52 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kind toch, ga lekker zitten of pleurt ff in het zwembad en neem een drankie van me!
Doe de reuk test en je weet het vanzelf, pas op met verpakkingen openmaken die bol staan, die kunnen ontploffenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah meeste dingen blijven wel veel langer goed, melk van een week over tijd is tegenwoordig ook prima
Maar weg gegooid en zelf piepers geschild en gebakkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe de reuk test en je weet het vanzelf, pas op met verpakkingen openmaken die bol staan, die kunnen ontploffen
Rauw?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar weg gegooid en zelf piepers geschild en gebakken
Doe jij aardappelschijfjes eerst koken?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt de aardappels niet eerst gekookt?
Nope, duurt alleen wat langerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt de aardappels niet eerst gekookt?
Verstandig en ook lekker.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar weg gegooid en zelf piepers geschild en gebakken
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:11 schreef Miek37 het volgende:
Bij gebrek aan detectives dan maar een zwijmelaar over dichter Keats op Ned.2, laterrrr!
Je bent er nog. mutsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Doe jij aardappelschijfjes eerst koken?
Ik eet niet vaak aardappels maar zo heb ik het wel geleerd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Doe jij aardappelschijfjes eerst koken?
Dan zal het hier ook niet lang meer duren. Vanmiddag al een keer spetters gevoeld maar dat zette helaas niet door.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Net optijd binnen het begint te onweren hier
Alles wat Boondock zegt berust op waarheid.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:57 schreef isax het volgende:
[..]
zwem jij echt snachts of is dat gewoon lulkoek?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Alles wat Boondock zegt berust op waarheid.
utopia ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Alles wat Boondock zegt berust op waarheid.
Denk dat ze meer op de binnenwateren te zien waren of zijn ..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die zie je niet op de vaak op zee
Ik ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:10 schreef isax het volgende:
[..]
ik wil ook naar een school voor tovenaars
Wat een ellendeling. Ik zit hier te smeltenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zit ons gewoon jaloers te maken.
ik kijk naar een bliksem show buitenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een ellendeling. Ik zit hier te smelten
Moet je paddestoelen eten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:10 schreef isax het volgende:
[..]
ik wil ook naar een school voor tovenaars
Grrr, Zeeland. Verder weg kon het ook echt niet zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik kijk naar een bliksem show buiten
Echt he? Ik ben nog in vaste vorm.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een ellendeling. Ik zit hier te smelten
Die bui van Boondock komt jouw kant uit, dus voor jou is er nog hoop.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt he? Ik ben nog in vaste vorm.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Die bui van Boondock komt jouw kant uit, dus voor jou is er nog hoop.
Pics.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik klim ff het dak op gratis douche zo terug
Ik zal maar niet verder spammenquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
goedenavond.
wat doe je als je te moe bent om de trap af te lopen.
Nou dan doe je het zo:
[ afbeelding ]
Ze zijn niet altijd lief tegen elkaarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van mij mag je. Ik vind het liefffffPoesies
Klopt en toch blijven ze schattig. Zelfs als ze iemand aanvallen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze zijn niet altijd lief tegen elkaar![]()
[ afbeelding ]
Ik zou ook niet heel vrolijk worden als iemand gras op mijn hoofd legde en me dan filmde.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze zijn niet altijd lief tegen elkaar![]()
[ afbeelding ]
Ja zeker als je die buik zietquote:
haha nee ik ook niet, en die andere kat moet het ontgeldenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet heel vrolijk worden als iemand gras op mijn hoofd legde en me dan filmde.
Dat mag je vindenquote:
Laat me nou niet alleen met die ..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank je. Ik ga maar weer eens verder kijken.
Rustig maar. Ik ben al klaarquote:
Ik heb met beiden niet gigantisch veel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef Voxs het volgende:
Persoonlijk zie ik liever leuke plaatjes dan post met alleen 1, 2, etc er in.
Ik ook niet speciaalquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb met beiden niet gigantisch veel.
quote:
Wat een, of zoals Jian het zou zeggen, wann zeikfilm.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:11 schreef Miek37 het volgende:
Bij gebrek aan detectives dan maar een zwijmelaar over dichter Keats op Ned.2, laterrrr!
Ik kijk een film op 8, wel ok tot nu toe.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:14 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Wat een, of zoals Jian het zou zeggen, wann zeikfilm.
Dat zou ik dan wel persoonlijk met je besprekenquote:
quote:
nee hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 00:19 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Ik kan van alles bedenken maar heb het gevoel dat er hier alleen maar grappig gedaan moet worden
verlicht mijquote:Op zondag 20 juli 2014 00:19 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Ik kan van alles bedenken maar heb het gevoel dat er hier alleen maar grappig gedaan moet worden
Dat idee heb ik ook en dat wil ik helemaal niet. Serieuze gesprekken zijn best leuk.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:19 schreef Kijkertje het volgende:
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook en dat wil ik helemaal niet. Serieuze gesprekken zijn best leuk.
Maar ik ben ook heel moe dus maak me er niet al te druk om en ik maak het zeker niet laat.![]()
Lekker vroeg naar bed Choco ..quote:Op zondag 20 juli 2014 00:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook en dat wil ik helemaal niet. Serieuze gesprekken zijn best leuk.
Maar ik ben ook heel moe dus maak me er niet al te druk om en ik maak het zeker niet laat.![]()
Soms is dat hier erg laag iddquote:
Welnee iedereen mag hier posten daar is dit sub forum voorquote:Op zondag 20 juli 2014 00:24 schreef Kijkertje het volgende:
Waarom zitten de mensen hier in SC? Wie het leukste uit de hoek kan komen? En wat heeft het nog met Utopia te maken? Er is op FOK toch ook ruimte genoeg voor onzin als tellen van 1 tot 3? Zijn jullie wel eens serieus? Is het een kwestie van kliekjesvorming: zie het plaatje in de vorige OP. Het lijkt een beetje op ons kent ons
Volgens mij zijn we vaak genoeg serieus alleen is het best wel vervelend als er een paar zijn die je heel de tijd afzeiken als je een keer serieus probeert te doen en je dan vergelijken met van alles en nog wat. Niet iedereen heeft verstand van dezelfde dingen. Dat je van het ene onderwerp niets weet wil niet zeggen dat je helemaal niets weet.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:24 schreef Kijkertje het volgende:
Waarom zitten de mensen hier in SC? Wie het leukste uit de hoek kan komen? En wat heeft het nog met Utopia te maken? Er is op FOK toch ook ruimte genoeg voor onzin als tellen van 1 tot 3? Zijn jullie wel eens serieus? Is het een kwestie van kliekjesvorming: zie het plaatje in de vorige OP. Het lijkt een beetje op ons kent ons
Als je maar niet denkt dat ik geassocieerd wil worden met dit tuig.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:24 schreef Kijkertje het volgende:
Nee hoor, jij bent heel lief.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik geassocieerd wil worden met dit tuig.
Wat heeft dat er nou mee te maken. Mijn aimabele verschijning doet niets af aan jullie tuig-zijn.quote:
Ben ik eindelijk tuig, jeejquote:Op zondag 20 juli 2014 00:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken. Mijn aimabele verschijning doet niets af aan jullie tuig-zijn.
Maar je vond het stiekem wel lekker dat je er bij stond. De grappige reactie is dan natuurlijk dat je er niet bij wil horenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik geassocieerd wil worden met dit tuig.
Ik moest wel even lachen dat mijn naam bij die opa stond ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar je vond het stiekem wel lekker dat je er bij stond. De grappige reactie is dan natuurlijk dat je er niet bij wil horen
Dat zou elke vrouw wel willen. En elke man ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zag pas veel later dat ik erbij stond, omdat iemand het zei.![]()
Ik ben echt niet met kliekjesvorming bezig en wil juist dat iedereen zich hier welkom voelt, maar daardoor lijk ik een zoetsappige kut die heel erg onnozel is. Tja.
Acht valt best mee, kijk eens in andere SC's dat is pas een laag niveauquote:Op zondag 20 juli 2014 00:24 schreef Kijkertje het volgende:
Ik vind je liefquote:Op zondag 20 juli 2014 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zag pas veel later dat ik erbij stond, omdat iemand het zei.![]()
Ik ben echt niet met kliekjesvorming bezig en wil juist dat iedereen zich hier welkom voelt, maar daardoor lijk ik een zoetsappige kut die heel erg onnozel is. Tja.
Joezi = popcorn = gebakken luchtquote:Op zondag 20 juli 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Acht valt best mee, kijk eens in andere SC's dat is pas een laag niveauHet is ook iets wat je op de achtergrond erbij doet, dus dat moet je niet te serieus nemen. En gelukkig gaat het hier vrijwel nooit over Utopio.
Ben jij wel genodigd eigenlijk?
Ja , maar ik vraag verder niets ..quote:Op zondag 20 juli 2014 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou elke vrouw wel willen. En elke man ook.
Zou het niet elkaar een beetje in stand houden denk je? Mensen denken dat ze niet welkom zijn (ofzo) en posten daardoor hier niet, waardoor hier altijd dezelfde mensen zitten?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik vind je liefJe zei ook hoi tegen mij. Maar soms vraag ik mij af of er niet een heleboel lurkers zijn die niet reageren omdat de "kliekjesvorming" hier al een tijdje bezig is.
ga in de cos lopen klote en zeikenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:24 schreef Kijkertje het volgende:
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou het niet elkaar een beetje in stand houden denk je? Mensen denken dat ze niet welkom zijn (ofzo) en posten daardoor hier niet, waardoor hier altijd dezelfde mensen zitten?
Jij kwam hier een tijdje toch ook alleen maar giffies droppen, je was er best goed in trouwens.quote:
Maar volgens mij wordt er niet specifiek kut gedaan tegen nieuwe users? Of heb ik daar een blinde vlek voor.quote:
Dank je. En ik vind bijna iedereen lief, zelfs de mensen die lelijk doen tegen me.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik vind je liefJe zei ook hoi tegen mij. Maar soms vraag ik mij af of er niet een heleboel lurkers zijn die niet reageren omdat de "kliekjesvorming" hier al een tijdje bezig is.
oeh waar zal ik die deze keer vandaan halen?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
Isa gaat straks weer een nieuwe user lokken.
Wat jij doet is makkelijk. Je reageert gewoon tegen de consensus in met opmerkingen waarvan je weet dat die niet goed vallen. ik heb van jou nog nooit echt hoogte kunnen krijgenquote:
En hoe!quote:Op zondag 20 juli 2014 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je. En ik vind bijna iedereen lief, zelfs de mensen die lelijk doen tegen me.![]()
Maar ik snap absoluut wat je bedoelt, ik had eerst ook een soort van vrees maar heb het gewoon gedaan en volgehouden. En dat raad ik andere ook aan. Genoeg verschillende mensen hier.
Juist, mensen moeten gewoon meer durven. Niet iedereen bijt hier en als mensen ons echt volgen dan zouden ze moeten weten wanneer ze kunnen posten zonder genegeerd te worden of weggejaagd te worden.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou het niet elkaar een beetje in stand houden denk je? Mensen denken dat ze niet welkom zijn (ofzo) en posten daardoor hier niet, waardoor hier altijd dezelfde mensen zitten?
Klopt, COS is ook vaak een kliek. Op bepaalde tijden zeker.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:41 schreef isax het volgende:
ik snap dat gezeik niet helemaal.
als of de cos niet een grote zeikende kliek is,
als je lot niet haat word je al uitgekotst
ja sorry zo'n volk kan ik niet serieus nemen
In de kutcos ja, heerlijk is dat,. Maar ik reageerde net toch serieus.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat jij doet is makkelijk. Je reageert gewoon tegen de consensus in met opmerkingen waarvan je weet dat die niet goed vallen. ik heb van jou nog nooit echt hoogte kunnen krijgen
Zolang je je best doet om niet te lomp te doen, mag je best in mijn SC blijven.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:41 schreef isax het volgende:
ik snap dat gezeik niet helemaal.
als of de cos niet een grote zeikende kliek is,
als je lot niet haat word je al uitgekotst
ja sorry zo'n volk kan ik niet serieus nemen
on my way. jou post word mijn lokker.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Isax gebruik je sexy skills om mensen op deze chat te krijgen![]()
ik ben vegetarischquote:Op zondag 20 juli 2014 00:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zolang je je best doet om niet te lomp te doen, mag je best in mijn SC blijven.
Maar waarom reageren in die kutcos? Verveel je je? Heb je uberhaupt iets met Utopia? Of alleen maar de mensen in SC?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
In de kutcos ja, heerlijk is dat,. Maar ik reageerde net toch serieus.
Het is echt niet meer jouw SCquote:Op zondag 20 juli 2014 00:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jouw?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus dit is hoe jullie omgaan met jullie vrijheidsvechter. Ondankbare peasants.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is echt niet meer jouw SC![]()
Er is nu een hele klieken niemand is de baas.
omdat ik wel vegetarische worst op zijn tijd kan waarderen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken, en waarom ben je nog hier dan.
hebben jullie wel iets met de streams?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar waarom reageren in die kutcos? Verveel je je? Heb je uberhaupt iets met Utopia? Of alleen maar de mensen in SC?
En die gifjes waren allemaal ontopic! En dat mocht niet! De gifjes hier zijn meestal zeg maar klotequote:Op zondag 20 juli 2014 00:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij kwam hier een tijdje toch ook alleen maar giffies droppen, je was er best goed in trouwens.
Ik zou wel willen weten hoe jouw brein werkt dat je tot dit soort reacties komt.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:46 schreef isax het volgende:
[..]
omdat ik wel vegetarische worst op zijn tijd kan waarderen.
Dat was voor mijn tijd.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus dit is hoe jullie omgaan met jullie vrijheidsvechter. Ondankbare peasants.
Ik begreep hem wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zou wel willen weten hoe jouw brein werkt dat je tot dit soort reacties komt.
Niet meer, in het begin er een beetje ingerold. Beetje naast mijn werk kijken. Maar het is inderdaad leuk om tegen de meute in te gaan en het spiegelt ook een beetje. Dit is zoals ik al zei iets wat je ernaast doet, we zijn allemaal computerkneusjes.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar waarom reageren in die kutcos? Verveel je je? Heb je uberhaupt iets met Utopia? Of alleen maar de mensen in SC?
stuur die mensen daar tiet picsquote:Op zondag 20 juli 2014 00:47 schreef isax het volgende:
[..]
hebben jullie wel iets met de streams?
alleen gezeik daar.
haat die haat dat die vreet oh maar die is goor.
en nu lief zijn allemaal ik ben aan het lokken.
Ik moet dr nog steeds meeten ,,,quote:Op zondag 20 juli 2014 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar volgens mij wordt er niet specifiek kut gedaan tegen nieuwe users? Of heb ik daar een blinde vlek voor.
Isa gaat straks weer een nieuwe user lokken.
It's a trap!quote:Op zondag 20 juli 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pics van de lange benen van isax, dit schijnt een fotomodel te zijn.
These aren't the droids you're looking for.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:49 schreef Pascalus het volgende:
Er zijn aan mij pics van lange benen beloofd.
Lange Lans. Never Forget.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:51 schreef Smoofie het volgende:
Heeft Lans weer een ban? Weer door Utopia ???
Ik durf niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Choco jij moet onze chat ook promoten
Ik kijk er naar uitquote:Op zondag 20 juli 2014 00:51 schreef isax het volgende:
gelukt.
ok nu ga ik even een foto van mijn benen fixen
Je bent er wel heel vaak voor iemand die het ernaast doet. Niks mee hoor! Ik krijg alleen de indruk dat de mensen in SC eigenlijk niets hebben met Utopia maar het toch leuk vinden om zeg maar te "fucken" met vriendjes die ook niets met Utopia hebben. En dan vraag ik me af wat het verschil is met ONZ en KLB behalve dat jullie elkaar hier hebben leren kennenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet meer, in het begin er een beetje ingerold. Beetje naast mijn werk kijken. Maar het is inderdaad leuk om tegen de meute in te gaan en het spiegelt ook een beetje. Dit is zoals ik al zei iets wat je ernaast doet, we zijn allemaal computerkneusjes.
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort lange benen hoop ik dan weer niet op
Niet cool.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort lange benen hoop ik dan weer niet op
ja joezi is al gek op mij dus moet een beetje voor zichtig zijn.quote:
Niet teveel ouwehoeren. De heren zijn hier. Nu moet je ook leveren.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:54 schreef isax het volgende:
[..]
ja joezi is al gek op mij dus moet een beetje voor zichtig zijn.
anders geeft hij mij nog een engere UI
Mijn streams staan nog heel de dag aan.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je bent er wel heel vaak voor iemand die het ernaast doet. Niks mee hoor! Ik krijg alleen de indruk dat de mensen in SC eigenlijk niets hebben met Utopia maar het toch leuk vinden om zeg maar te "fucken" met vriendjes die ook niets met Utopia hebben. En dan vraag ik me af wat het verschil is met ONZ en KLB behalve dat jullie elkaar hier hebben leren kennen
Ik ben verguld met dit nieuwtjequote:
Als er nu geen pics van de lange benen van isax worden gepost weet ik het ook niet meer.quote:
We kijken de streams en geven comentaar en we ouwehoeren hier slap niks mis mee lijkt mijquote:Op zondag 20 juli 2014 00:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je bent er wel heel vaak voor iemand die het ernaast doet. Niks mee hoor! Ik krijg alleen de indruk dat de mensen in SC eigenlijk niets hebben met Utopia maar het toch leuk vinden om zeg maar te "fucken" met vriendjes die ook niets met Utopia hebben. En dan vraag ik me af wat het verschil is met ONZ en KLB behalve dat jullie elkaar hier hebben leren kennen
Als je nog meer Alba plaatjes online wil geef je maar een gil, ik doe het graagquote:Op zondag 20 juli 2014 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed ... Ze staat weer eens op het Fok-forum .. Ach zolang ze me kan onderhouden is het OK..
Ik kan hem wel een berichtje sturen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Zeg VBL dudes, hebben jullie niet LR meegebracht?
mee bezig. even zoeken. ik maak niet dagelijks foto's van mijn potenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als er nu geen pics van de lange benen van isax worden gepost weet ik het ook niet meer.
LR is verliefd op je, hij is verlegen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Zeg VBL dudes, hebben jullie niet LR meegebracht?
Ik opereer momenteel als zijn wingman.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
LR is verliefd op je, hij is verlegen.
Ga je kang .. Ik hou het op de prive collectie..quote:Op zondag 20 juli 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je nog meer Alba plaatjes online wil geef je maar een gil, ik doe het graag
Schijnt een spetterende matsj geweest te zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
0-0 tegen Aberdeen is alvast een goed begin.
De meeste andere kijken andere hier kijken nog wel hoor. In het begin kwam hier amper iemand, dit topique liep voor geen meter. Nu loopt het een beetje. Wat is je punt?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De mijne ook hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn streams staan nog heel de dag aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |