Foto's pikken van een chick van Facebook en dan een FOK! account aanmaken.... hmmm dat lijkt me echt iets voor...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou me trouwens niet verbazen als die ene chick waar Knut mee kwam gewoon een fake is.
Zullen weinig echte lekkere chicks op FOK! zitten.
Karina en C_Aquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou me trouwens niet verbazen als die ene chick waar Knut mee kwam gewoon een fake is.
Net zoals RonDanja onmogelijk in een Evoque kon rijden omdat mensen met een goede baan geen tijd voor FOK! haddenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eckte zolderkamerfotoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drizzt pakt haar hier ongenadig hard aan
Je maakt je zinnen niet af Rens. Dat heb je door hèquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Foto's pikken van een chick van Facebook en dan een FOK! account aanmaken.... hmmm dat lijkt me echt iets voor...
Timon?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net zoals RonDanja onmogelijk in een Evoque kon rijden omdat mensen met een goede baan geen tijd voor FOK! hadden
- Stokstaartje
Wat bezielt die mensen? Die zitten dan een kinderfilm over leeuwen te kijken en komen vervolgens met zulks meuk plaatjes.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die onderste zie ik ook wel eens op deviantart
Jij hebt duidelijk nooit op rule 34 gekeken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat bezielt die mensen? Die zitten dan een kinderfilm over leeuwen te kijken en komen vervolgens met zulks meuk plaatjes.
Leuke site is dat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit op rule 34 gekeken.
Die sitenaam lezen alleen staat bij mij al garant voor een ontembare erectie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel ik weet wat het is. Maar toch vraag ik me af wat die mensen beweegt om zo een plaatje te maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat mensen langer over zo'n film nadenken en met allemaal theorieën komen, en dit dan gaan uitwerken als art.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel ik weet wat het is. Maar toch vraag ik me af wat die mensen beweegt om zo een plaatje te maken.
Ontembare erecties.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel ik weet wat het is. Maar toch vraag ik me af wat die mensen beweegt om zo een plaatje te maken.
Bij Totaly Spies of Misty van Pokemon kan ik het nog begrijpen maar bij fucking leeuwen....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ontembare erecties.
En als je heel goed kunt tekenen dan kun je met dat soort shit ook nog eens geld verdienen.
zoek maar eens op wat Furries zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij Totaly Spies of Misty van Pokemon kan ik het nog begrijpen maar bij fucking leeuwen....
fucking leeuwen xdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij Totaly Spies of Misty van Pokemon kan ik het nog begrijpen maar bij fucking leeuwen....
Ooit een documentaire over gezien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
zoek maar eens op wat Furries zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |