Inkoppertjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zou vrijwillig het leger in gaan als er oorlog komt met Rusland. Het wordt hoog tijd om dat tuig eens op z'n plek te zetten. We hebben de Aziatische machten (China, Japan, India) en die van het Westen (VS, Canada, Europa). Rusland sukkelt er maar tussen, gewoon inlijven dat land, verdelen tussen Oost en West en alle mineralen en grondstoffen zijn van ons.
Omdat er niet van die dingen staan om signalen op te vangen, daaro.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:35 schreef Rivalo het volgende:
Vlucht (Nederlandse Regering!) KL9927 vlak bij Kiev van radar verdwenen.
http://www.flightradar24.com/data/flights/kl9927/#3daf3a8twitter:adamjweeden twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 20:11:12On @flightradar24, Worried KL9927 "Netherlands Government" disappeared from 320, sinking at over 2000 fpm! #MH17 http://t.co/mxZTneGDyl reageer retweet
Een lijst met slachtoffers en jij miereneukt over het feit dat het een excelsheetje is.quote:
Klopt, allemaal kanonnenvoer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:42 schreef Fokker89 het volgende:
Ja. Maar als het er echt op aan komt ben jij volgende maand ook soldaat vriend. We hebben namelijk nog gewoon dienstplicht in dit land
Rusland heeft nu 143 miljoen mensen. Over veertig jaar zijn dat er minder dan Duitsland (82 miljoen). De bevolking daalt enorm. Er worden heel weinig kinderen geboren, mannen overlijden enorm vroeg door veel roken en vodka gebruik en vrouwen de laatste tijd ook. Het is dusdanig zorgelijk dat sommige Russische gezinnen geld kregen als ze meer kinderen krijgen.quote:
Geen zorgen.. statistisch gezien gaat maar 10% dood in een oorlogquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, allemaal kanonnenvoer.
Heb ook twee zonen en hoop dat toch echt niet.
Hoe oud ben je? 3?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zou vrijwillig het leger in gaan als er oorlog komt met Rusland. Het wordt hoog tijd om dat tuig eens op z'n plek te zetten. We hebben de Aziatische machten (China, Japan, India) en die van het Westen (VS, Canada, Europa). Rusland sukkelt er maar tussen, gewoon inlijven dat land, verdelen tussen Oost en West en alle mineralen en grondstoffen zijn van ons.
Het is meer dat ik mijn lot niet in handen leg van het soort mensen die ons leger aanstuurt...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hoeft niet mensen dood te schieten hoor. Bijna elk beroep wat je hier uitoefent kan je ook in het leger uitoefenen.
Mensen denken teveel dat defensie alleen maar met een geweer rond lopen is. en zoveel mogelijk tegenstanders neerschieten
Je zal mij niet horen zeggen dat ik de beste soldaat ben. Maar ik zou wel vechten voor volk en vaderland. Een beetje vreemd dat sommige mensen hier dat niet zouden doen. Als iedereen zo dacht spraken we nu Duits of waren we allemaal communist.quote:
denk eerder dat ze uit veiligheidsredenen de transponder hebben uitgezet. Dit is namelijk geen echte radarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:49 schreef Messina het volgende:
[..]
Omdat er niet van die dingen staan om signalen op te vangen, daaro.
Wat is precies je punt? Je gelooft niet dat ik vrijwillig het leger in zou gaan in tijden van oorlog? Het is nog zinlozer om in je zolderkamer te blijven zitten tot de Russen je komen halen. Dan liever strijdend ten onder.quote:
Als iedereen zo dacht zou er nooit oorlog zijn tochquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je zal mij niet horen zeggen dat ik de beste soldaat ben. Maar ik zou wel vechten voor volk en vaderland. Een beetje vreemd dat sommige mensen hier dat niet zouden doen. Als iedereen zo dacht spraken we nu Duits of waren we allemaal communist.
Heb een kok en een verpleger. Doen ze dat maar voor hun nummer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen zorgen.. statistisch gezien gaat maar 10% dood in een oorlog
Nou, begin maar met Russisch leren danquote:
Communisme is dan ook perfect....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je zal mij niet horen zeggen dat ik de beste soldaat ben. Maar ik zou wel vechten voor volk en vaderland. Een beetje vreemd dat sommige mensen hier dat niet zouden doen. Als iedereen zo dacht spraken we nu Duits of waren we allemaal communist.
Makker, ik heb in het leger gezetenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is precies je punt? Je gelooft niet dat ik vrijwillig het leger in zou gaan in tijden van oorlog? Het is nog zinlozer om in je zolderkamer te blijven zitten tot de Russen je komen halen. Dan liever strijdend ten onder.
Daar is het nu nog te vroeg voor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:51 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Als iedereen zo dacht zou er nooit oorlog zijn toch![]()
Ga jij je nu maar inschrijven bij de dichtsbijzijnde basis, dan weet je zeker dat je op de eerste trein naar de frontlinies zit mocht het zover komen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:52 schreef Xan21 het volgende:
Genoeg agressieve tokkies in dit land die het blindelings doen
Die criteria zullen uiteraard versoepeld worden als er niet genoeg man te vinden zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Die dienstplicht / opkomstplicht als je wordt opgeroepen geldt ook maar tot een bepaalde leeftijd hé, en bovendien moet iedereen nog steeds voldoen aan de strenge selectiecriteria waar defensie op selecteert.
Dus velen zullen afgekeurd of ongeschikt worden bevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |