Het zijn er een paar duizend.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:40 schreef kree het volgende:
Snap niet dat Nederland die seperatisten niet aanvalt.
Stuur er een zooi apaches heen samen met die Oekraïners hoe moeilijk kan het zijn.
Die paar honderd terroristen die daar nog zitten.
Typisch Nederlands weer. Als het 200 Amerikanen waren geweest dan was er nu al een war on terror.
Ja. Maar als het er echt op aan komt ben jij volgende maand ook soldaat vriend. We hebben namelijk nog gewoon dienstplicht in dit landquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Kijk eens op de wiki we hebben 5000 soldaten of zo.
De rest zijn allemaal ambtenaren
Dat kan, maar Flightradar geeft ook de snelheid/hoogte van het vliegtuig aan: Kun je ook aan de kleur van het lijntje zien. Wanneer hij van de radar raakt zit hij nog op z'n hoogtepunt.quote:
Mijn filter werkt ook maar selectief... Ik ben hier al vanaf 8 uur en het is warm...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:41 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de energie niet meer om dit soort dingen tegen te spreken... Maar nee, gaat niet gebeuren.
Met welke middelen precies?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:40 schreef kree het volgende:
Snap niet dat Nederland die seperatisten niet aanvalt.
Dat is helaas niet voldoendequote:Stuur er een zooi apaches heen samen met die Oekraïners hoe moeilijk kan het zijn.
Het zijn er tienduizendenquote:Die paar honderd terroristen die daar nog zitten.
Nederland heeft zich aangesloten bij de NAVO en dus hun defensie er op afgestemd. Met andere woorden, het Nederlandse leger alleen kan niet zo veel. We zijn dus afhankelijk van NAVO landen. Het is zaak om die nu over te halen om Oekraïne binnen te vallen, af te rekenen met de pro-Russische terroristen en de Krim terug te pakken.quote:Typisch Nederlands weer.
Amerika heeft het sterkste en machtigste leger ter wereld, Nederland niet.quote:Als het 200 Amerikanen waren geweest dan was er nu al een war on terror.
En ik ben in 1 maand getraind?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja. Maar als het er echt op aan komt ben jij volgende maand ook soldaat vriend. We hebben namelijk nog gewoon dienstplicht in dit land
Mooi. Zijn we van jou ook af. Deserteur.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:44 schreef Xan21 het volgende:
Moment dat ik de dienstplicht in moet spring ik dolbij van de brug af
Ik weet zeker dat ze blijer worden als ze me thuis mogen laten...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:44 schreef Xan21 het volgende:
Dat zal wel bij meer mensen zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze blijer worden als ze me thuis mogen laten...
Ik zou vrijwillig het leger in gaan als er oorlog komt met Rusland. Het wordt hoog tijd om dat tuig eens op z'n plek te zetten. We hebben de Aziatische machten (China, Japan, India) en die van het Westen (VS, Canada, Europa). Rusland sukkelt er maar tussen, gewoon inlijven dat land, verdelen tussen Oost en West en alle mineralen en grondstoffen zijn van ons.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:44 schreef Xan21 het volgende:
Nee je bent niet in een maand getraind. Maar het is wel zo dat Nederland heel snel een flink leger weer kan opbouwen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En ik ben in 1 maand getraind?
NL heeft binnen een maand al die wapens?
Verder weet je dat maar ongeveer 1/3de van al het materiaal bruikbaar is, de rest is in onderhoud.
Waar ik het wel mee eens ben om als een soort waarschuwing het leger in verhoogde staat te brengen.
Maar onze hennis hebben we nog nergens kunnen zien.
Niet geschiktquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:44 schreef Xan21 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zou vrijwillig het leger in gaan als er oorlog komt met Rusland. Het wordt hoog tijd om dat tuig eens op z'n plek te zetten. We hebben de Aziatische machten (China, Japan, India) en die van het Westen (VS, Canada, Europa). Rusland sukkelt er maar tussen, gewoon inlijven dat land, verdelen tussen Oost en West en alle mineralen en grondstoffen zijn van ons.
sorry gijs. Dat van die pindakaas trappen ze niet meer inquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:46 schreef gijsman het volgende:
fijn dienstplicht, eerst maar eens door de keuring zien te komen
Hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee je bent niet in een maand getraind. Maar het is wel zo dat Nederland heel snel een flink leger weer kan opbouwen.
..
Je hoeft niet mensen dood te schieten hoor. Bijna elk beroep wat je hier uitoefent kan je ook in het leger uitoefenen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:47 schreef Xan21 het volgende:
Ik ga niet onder valse voorwenselen onschuldige mensen doodschieten, en heb al een pieptoon in mijn hoofd, so suck it!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |