Vinden jullie mijn TT's nu echt zo slecht?quote:
Jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vinden jullie mijn TT's nu echt zo slecht?
Vreselijk, net zo vreselijk als die van WcPot.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vinden jullie mijn TT's nu echt zo slecht?
Ik wil WcPot wel een keer meeten alleen hij komt nooit in Limburgquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vreselijk, net zo vreselijk als die van WcPot.
Boh mag ik er ook één Gr banaanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:31 schreef Maraca het volgende:
Ik ga eens kijken of ik zelf een mcflurry kan makenHad geen zin om langs de McDonalds te gaan dus heb ijs en M&M's gekocht
Ik heb net B&J erbij besteld bij thuisbezorgdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:31 schreef Maraca het volgende:
Ik ga eens kijken of ik zelf een mcflurry kan makenHad geen zin om langs de McDonalds te gaan dus heb ijs en M&M's gekocht
waar woon je, ik wil ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:31 schreef Maraca het volgende:
alleen dat?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb net B&J erbij besteld bij thuisbezorgd
Groningenquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb net B&J erbij besteld bij thuisbezorgd
Moet je WcPot lief aankijkenquote:
Ik vind dat lekkere ijs, maar ook heel simpel zelf te makenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:39 schreef Pizzalucht het volgende:
Cookiedough alles jeweetzelf.
Ben alleen nog geen cookie dough tegen gekomen
;{quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:39 schreef Pizzalucht het volgende:
Cookiedough alles jeweetzelf.
Ben alleen nog geen cookie dough tegen gekomen
Ben ik te lui voorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind dat lekkere ijs, maar ook heel simpel zelf te makendus die koop ik nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |