Corridor instellen, diplomatiek duidelijk maken wat je wilt en gaat doen, en geen tegenstand accepteertquote:
Nu ben ik serieus: ik vrees dat dat de enige militaire optie is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:10 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ze vallen onder de Amerikaanse krijgsmacht, en de VS zijn onderdeel van NAVO, dus ja
Dat heeft mega gevolgen...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Boots on the ground!! een NAVO commando team kan binnen 16 uur daar ter plekke zijn volgens Jan de Hoop Scheffer
quote:MinPres heeft samen met Cameron (UK) de EU gevraagd om "de benadering van Rusland" te herzien
Precies, binnen walsen dat land met onze 3 tanks en 7 F16squote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:12 schreef Scrummie het volgende:
Sommigen hier leven echt in een fantasie wereld waar de vogeltjes altijd fluiten, de zon altijd schijnt, en alles leuk en lief is. Mijn hemel zeg, word 's wakker man!
Ja ik verbaas me er ook over. Man man...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:12 schreef Scrummie het volgende:
Sommigen hier leven echt in een fantasie wereld waar de vogeltjes altijd fluiten, de zon altijd schijnt, en alles leuk en lief is. Mijn hemel zeg, word 's wakker man!
Volkskrant?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:12 schreef Scrummie het volgende:
Dat moet toch ook gebeurd zijn met al die paspoorten, die vind je niet zomaar her en der.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:11 schreef Osiris024 het volgende:
De NOS beelden van net......
Je ziet netjes de tassen en beautycases openstaan , ritsjes open...
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet genoeg van de SP af man.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:11 schreef Glencairn het volgende:
[..]
Want jij denkt dat Special Forces verzonnen zijn?
Daarom ook toestemming aan het parlement van Oekraine vragen. Dat geven ze natuurlijk direct.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:12 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dat heeft mega gevolgen...
Oekraine is een autonoom land, dat is een rechtstreekse oorlogsverklaring..
Als ik de EU was zou ik special forces (vreemdelingenlegioen) er op af sturen en laten afrekenen met deze rebellen die de ramp hebben veroorzaakt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kan de SAS de zone niet veiligstellen?
Wie zegt dat wij dat alleen moeten doen? Ik tel er.. 0!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Precies, binnen walsen dat land met onze 3 tanks en 7 F16s
Het zou je broer, zus of kind maar zijn de daar ligt in het maisveld bij 35 cquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:12 schreef Scrummie het volgende:
Gast, Nederland heeft het leger allang wegbezuinigd!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:09 schreef Scrummie het volgende:
Goeie taal van Rutte eigenlijk, net wat harder dan ik had verwacht. Mooi. Nu doorpakken; Putin heeft de kans gekregen zijn rebellen onder controle te krijgen. Lukt dat niet? Prima, dan regelen we het zelf wel (met hulp van Australie, Duitsland, UK en dan zal USA en Frankrijk volgen).
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:13 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oekraine actief steunen met aanpak rebellen.
Platbombarderen.
twitter:AntoinRTLNieuws twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 18:10:35Reuters: DUTCH PRIME MINISTER RUTTE SAYS TOLD PUTIN THE RUSSIAN LEADER WAS RUNNING OUT OF CHANCES TO SHOW HE IS SERIOUS ABOUT COOPERATING reageer retweet
Niemand heeft het over Nederland alleen, Rutte ook niet. Denk je dat ie voor de leuk met Australie, Duitsland en de UK belt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:13 schreef riazop het volgende:
[..]
Gast, Nederland heeft het leger allang wegbezuinigd!
Jij hebt echt geen idee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
100 keer 16 miljoen. Is toch aardig wat er bij.
En een bordje, de man heeft geluncht, poepoe.quote:
Goedzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:14 schreef Abrikozentaart het volgende:
twitter:AntoinRTLNieuws twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 18:10:35Reuters: DUTCH PRIME MINISTER RUTTE SAYS TOLD PUTIN THE RUSSIAN LEADER WAS RUNNING OUT OF CHANCES TO SHOW HE IS SERIOUS ABOUT COOPERATING reageer retweet
Putin zal beven als een rietje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:14 schreef Abrikozentaart het volgende:
Niet als Oekraïne het toe laat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:12 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dat heeft mega gevolgen...
Oekraine is een autonoom land, dat is een rechtstreekse oorlogsverklaring..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |