Ja full blown oorlog in dat gebied gaat de zaak helpenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
Hoe hard dit ook klinkt he, maar laat ze het maar doen, schiet maar op de waarnemers! Wedden dat er dan wel schot in de zaak komt?
Ik zou zeggen, vlieg erheen en bied je aan als cannon fodder.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
Hoe hard dit ook klinkt he, maar laat ze het maar doen, schiet maar op de waarnemers! Wedden dat er dan wel schot in de zaak komt?
Ik zie alleen maar cola, lutser.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:06 schreef Aanstootgevend het volgende:
Een biertje drinken op het terras.
[ afbeelding ]
HOE?!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:09 schreef Scrummie het volgende:
Goeie taal van Rutte eigenlijk, net wat harder dan ik had verwacht. Mooi. Nu doorpakken; Putin heeft de kans gekregen zijn rebellen onder controle te krijgen. Lukt dat niet? Prima, dan regelen we het zelf wel (met hulp van Australie, Duitsland, UK en dan zal USA en Frankrijk volgen).
Ons lachebekje Rutjes kan het inderdaad niet alleen, dus best logisch dat ie het zo doet. Ik ben geen fan van Rutte (slechtste premier die ik ooit heb meegemaakt) maar hij kan hier niets anders doen dan zijn vrienden inschakelen. Poetin zal echt niet bang worden van Rutjes.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:06 schreef pablo1989 het volgende:
Volgens mij heeft Putin dikke schijt aan Rutte en daarom wilt Rutte het nu via de media spelen en roept ie meermaals de namen van Merkel, Cameron, Obama etc.
Dat kunnen onze eigen special forces ook prima. Gewoon toestemming aan Oekraïne vragen en gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kan de SAS de zone niet veiligstellen?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
Handelsbelangen met Rusland verbreken? Lekker boeiend of ze die gaskraan dichtgooien. Onze winters zijn toch zacht.quote:
Nee daar werd ie op de hoogte gebracht wat Merkel tegen Putin heeft geroepen.... En als er 1 iemand is die dat kan is zij dat..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:07 schreef clavier het volgende:
[..]
Daar had hij een intens gesprek met Poetin.
Nee. Amerika wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zijn de navy seals ook lid van de navo?
Boots on the ground!! een NAVO commando team kan binnen 16 uur daar ter plekke zijn volgens Jan de Hoop Schefferquote:
Ze vallen onder de Amerikaanse krijgsmacht, en de VS zijn onderdeel van NAVO, dus jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zijn de navy seals ook lid van de navo?
Als die zielige soldaatjes die zich seperatisten noemen het kunnen, kunnen wij ook een deel van dat land innemenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:09 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, vlieg erheen en bied je aan als cannon fodder.
zoiets er moet veel harder worden ingegrepenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kan de SAS de zone niet veiligstellen?
Want jij denkt dat Special Forces verzonnen zijn?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:11 schreef G.R.S. het volgende:
SAS, KCT, Navy Seal, Rangers..
Jullie hebben teveel Tom Clancy boeken gelezen
Shhht, velen doen dit af als leugens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Boots on the ground!! een NAVO commando team kan binnen 16 uur daar ter plekke zijn volgens Jan de Hoop Scheffer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |