Ze zullen heus wel met 'bewijs' komen dat ze alle recht hadden het vliegtuig neer te halen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:30 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik ook gelezen, dat was hun "bewijs" dat het een niet civiel toestel KON zijn.
Nu struinen ze door de HIV meds......
niet meegekregen, dankjewelquote:
Wat, hij trekt op een gegeven moment dat doek wat opzij en dan zie je een deel van zijn lichaam, maar het is niet zo dat er overal armen en benen liggenquote:
Zeker wel. Kijk maar even vanaf 1 minuut 11, Silent Bob.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wat, hij trekt op een gegeven moment dat doek wat opzij en dan zie je een deel van zijn lichaam, maar het is niet zo dat er overal armen en benen liggen
Dat stukje was me eerlijk gezegd niet eens opgevallen de eerste keer dat ik het zag. My badquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker wel. Kijk maar even vanaf 1 minuut 11, Silent Bob.
quote:za 19 jul 2014, 13:38
Leider rebellen: zwarte dozen niet gevonden
DONETSK - Aleksandr Borodaj, de leider van de pro-Russische separatisten in het oosten van Oekraïne, heeft zaterdag tegengesproken dat de twee zwarte dozen van het neergestorte Maleisische vliegtuig zijn gevonden.
Het is zelfs nog niet duidelijk waar ze zich ongeveer bevinden, zei de 'premier' van de door de separatisten ingestelde Volksrepubliek Donetsk.
De PvdA zou er wat aan moeten doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:42 schreef Parzival het volgende:
in a rough translation: Most of the bodies was in the place where fell the nose portion of the liner.
dus het lijkt erop dat het achterste gedeelte idd redelijk brandend naar beneden kwam.. dat zou inhouden dat de business class passengers nog redelijk intact zouden moeten zijn.. maar sommige beelden laten ook economy stoelen zien die niet verbrand zijn..
Frans Timmermans dusquote:
meer als in.. waarcshijnlijk breuk net voor de vleugels..quote:
Dit valt natuurlijk niet recht te praten. Die seperatisten hebben twee standalone sam-installaties en daarmee schoten ze gewoon op alles dat ze over zagen vliegen omdat ze als onafhankelijk republiekje hun luchtruim hadden afgesloten. Het was al het zoveelste vliegtuig dat ze deze week neerschoten, alleen waren de vorige wel van de Oekraïense luchtmacht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze zullen heus wel met 'bewijs' komen dat ze alle recht hadden het vliegtuig neer te halen.
Een van de vroege berichten was toch ook "er zullen wel spionnen in gezeten hebben'
Wel trots met aapjes op de foto, maar 2 opvallende "zwarte" dozen vinden, dat was teveel werk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:43 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)iet_gevonden___.html
[..]
Die zit toch al in Kiev?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:46 schreef riazop het volgende:
Koning Willem Alexander heeft het regeringsvliegtuig PH-KBX (Fokker 70 ) voor zijn vakantie. En zit nu boven Griekenland. http://www.flightradar24.com/53.21,1.2/7
Dus Timmermans moet een lijnvlucht zoeken.
waarschijnlijk weten die gasten niet eens wat ze moeten zoeken.. en gooien ze elk oranje dingetje in een containerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel trots met aapjes op de foto, maar 2 opvallende "zwarte" dozen vinden, dat was teveel werk.
En dat 2 dagen na het bericht dat de dozen gevonden waren en naar Moskou gestuurd, sure.
doen ze in elk onderontwikkeld land.. bij andere crashes heeft de NTSB zelfs onderdelen van een vliegtuig moeten terug kopen..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:47 schreef clavier het volgende:
De rebellen hebben cash en credit cards gestolen van de slachtoffers.
en paspoorten, kleding, telefoons...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:47 schreef clavier het volgende:
De rebellen hebben cash en credit cards gestolen van de slachtoffers.
Mwah, die oranje dozen zouden Henkov en Ingridski nog wel herkennen, lijkt me. Maar vooral het 1e bericht is dan raar... Zo snel al werd gerept van "gevonden en naar Moskou gestuurd", dat was zo vaag al direct...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:47 schreef Parzival het volgende:
[..]
waarschijnlijk weten die gasten niet eens wat ze moeten zoeken.. en gooien ze elk oranje dingetje in een container
Ja , maar hij had naar Rostov willen vliegen. Dat ligt op 85 km van de ramp. Kiev op 900 km.quote:
Ik ben echt benieuwd wat ze uit hun hoge hoed toveren, Volgens Igor was iedereen allang dood. Uhuh, een vliegtuig vol dodenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit valt natuurlijk niet recht te praten. Die seperatisten hebben twee standalone sam-installaties en daarmee schoten ze gewoon op alles dat ze over zagen vliegen omdat ze als onafhankelijk republiekje hun luchtruim hadden afgesloten. Het was al het zoveelste vliegtuig dat ze deze week neerschoten, alleen waren de vorige wel van de Oekraïense luchtmacht.
Maar goed, één iemand ergens hoeft te roepen "er is dit en dat gebeurd" zo vlak na een ramp, niemand verifieert en dat soort dingen worden overgenomen als waarheid.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, die oranje dozen zouden Henkov en Ingridski nog wel herkennen, lijkt me. Maar vooral het 1e bericht is dan raar... Zo snel al werd gerept van "gevonden en naar Moskou gestuurd", dat was zo vaag al direct...
Er waren er twee levend, die werden door de Instagrammer gefilmd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat ze uit hun hoge hoed toveren, Volgens Igor was iedereen allang dood. Uhuh, een vliegtuig vol doden
twitter:myroslavapetsa twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 16:30:53Just translated Dutch FM asking Poroshenko to help bring back #MH17 bodies home. It's so overwhelming. Crying in my cubicle reageer retweet
True.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:51 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Maar goed, één iemand ergens hoeft te roepen "er is dit en dat gebeurd" zo vlak na een ramp, niemand verifieert en dat soort dingen worden overgenomen als waarheid.
Mensen met dergelijke beroepen (tolk) hebben volgens mij echt een bizarre taak op dit soort momenten, verschrikkelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:52 schreef DeJori het volgende:
Van de vertaalster van 5Channel:twitter:myroslavapetsa twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 16:30:53Just translated Dutch FM asking Poroshenko to help bring back #MH17 bodies home. It's so overwhelming. Crying in my cubicle reageer retweet
Ja vaag, zou die niet allang ontploft moeten zijn? Of zouden er twee Buks van de vier afgeschoten zijn?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:52 schreef Parzival het volgende:
vraag me af of die raket er nog ligt die CNN liet zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |