no offense maar ik kijk eerder op naar dima dan dat ik naar jou opkijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
niet echt een held om tegen op te kijken.
Doe molentje aan dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb net onder v neck shirt verwisseld was gewoon helemaal nat geworden
en shorts heb ik nog steeds aan maar die zijn ook zeiknat nu
Pas op met melk man, dat kan heel fout gaan. melk producten zijn niet altijd even gezond dankzij de industrie en leugens etc.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
2 liter volle melk per dag en nog wat water
voor je gainz zkerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
2 liter volle melk per dag en nog wat water
Heb je post even aangepast naar wat je echt bedoelde te zeggen TS. Je hoeft niet zulke vreemde constructies te gebruiken om je eigenlijke bedoeling te verhullen hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dames ik weet dat het voor jullie ook warm is, Maar als je niet zo dik bent als ik dan zijn jullie in die zomerjurkjes en korte broekjes al snel erg sexy, Als wij mannen dan naar jullie kijken kom dan niet op voor jezelf zodat wij jullie vunzige blikken kunnen geven en compleet kunnen uitkleden met onze ogen. Het liefst met de meest enge glimlach ooit, wat jij uiteraard opvat als een sexy smile. Gewoon even kijken en genieten is al genoeg, tenzij je op lelijke fatties valt want dan kunnen we misschien een stap verder. Anyway, ik ben jullie echt eeuwig dankbaar dat jullie met weinig verhullende kleren rondlopen, want dan krijg ik ook eens vrouwelijke vormen te zien die niet van mijn moeder zijn. Maar als wij mannen jullie dan begluren, wees dan niet boos en accepteer het gewoon zodat we weer in de 20ste eeuw leven.
*gebouwdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:02 schreef Spook500 het volgende:
[..]
nee maar anders is al het sporten wat ik doe zo zinloosik ben al vrij breed gebouwt.
none taken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
no offense maar ik kijk eerder op naar dima dan dat ik naar jou opkijk
hmmm tjaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Pas op met melk man, dat kan heel fout gaan. melk producten zijn niet altijd even gezond dankzij de industrie en leugens etc.
wat zijn je statsquote:
De befaamde ijskoffie? Arme blender, dat ijs moet wel zwaar zijn voor dat ding. Heb je jouw blender een naam gegeven? Die van mij heet Mort.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:11 schreef Spook500 het volgende:
sorry ik was even me ouders visite ijskoffie aan het voorschotelen.
keukenmachinequote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De befaamde ijskoffie? Arme blender, dat ijs moet wel zwaar zijn voor dat ding. Heb je jouw blender een naam gegeven? Die van mij heet Mort.
1.70 @ 67-70 kgquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
wat zijn je stats
stuur is pic met dm
dan ben je even lang als mijquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
1.70 @ 67-70 kg
op school keer gemeten toen was ik 70kg @ 10% bf
maar 10% wel erg laag denk ik
Goede vergelijking.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hmmm tja
hoeveel mensen zuipen hun lever wel niet kapot met alcohol
hoeveel mensen snuiven hun hersens wel niet weg met alcohol
quote:
Aah dat is wel geen toffe naam.quote:
quote:
denk et en sorry dat ik je aan het huilen heb gemaakt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aah dat is wel geen toffe naam.Beetje teleurgesteld nu.
[..]nu al populair?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |