quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:27 schreef Crip het volgende:
Ik vond het lekker weer totdat ik zo naar buiten liep. Ik ben net terug en ik ben helemaal bezweet.
Ik zie geen zweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo hevig zweet ik ook weer niet dat het door al die lagen kleding heen drukt.quote:
Dat is vanzelfsprekend. Niets nieuws. Dacht dat je met iets nieuws zou komen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een man waarvan ik het idee heb; hij draagt mij op handen en voeten, respectvol etc.
De rest kan je hem nog aanleren. Koken kun je samen doen.
Ik vond het lekker weer totdat ik zo naar buiten liep. Ik ben net terug en ik ben helemaal bezweet.
Wat heb jij aan..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja goed idee, honderd laagjes en donker gekleed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cripsel...
Dit is niet vanzelfsprekend. Ik zie ze niet hoor? Duw me de juiste kant op.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:28 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat is vanzelfsprekend. Niets nieuws. Dacht dat je met iets nieuws zou komen.
Gister was dat bij ons (vrienden) wel het geval. We gingen toen als kleine kinderen met flessen water spelen. Was lekker verfrissend. En natuurlijk uitdrogen in de zon /wind.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo hevig zweet ik ook weer niet dat het door al die lagen kleding heen drukt.![]()
Maar dat was ook niet de doel van de foto.
Maar die wings maak je eerst gewoon zonder kruiden en marineren enzo toch. Alle smaak komt na het mixen met saus?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:25 schreef Crip het volgende:
[..]
heel eventjes. Niet te lang tho, maar hoeft niet persee.
Als je het in de oven doet blijft wel die saus beter erop plakken.
Zijn er genoeg. Dat voel je toch wel aan bij het gedrag die ander vertoont in zijn of haar dagelijks leven?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is niet vanzelfsprekend. Ik zie ze niet hoor? Duw me de juiste kant op.
Zo ongeveer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hhhhhhh.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja goed idee, honderd laagjes en donker gekleed.cripsel...
Hhhh, doet me denken aan Marokko. Watergevechten op de sta7quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Gister was dat bij ons (vrienden) wel het geval. We gingen toen als kleine kinderen met flessen water spelen. Was lekker verfrissend. En natuurlijk uitdrogen in de zon /wind.
Ik doe wel peper en zout op de wings. Maar dat is het dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar die wings maak je eerst gewoon zonder kruiden en marineren enzo toch. Alle smaak komt na het mixen met saus?
Slapen op de sta7quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhh.
[..]
Hhhh, doet me denken aan Marokko. Watergevechten op de sta7
Nee.. zelfs na 5 jaar zie je ineens een heel andere kant van sommigenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Zijn er genoeg. Dat voel je toch wel aan bij het gedrag die ander vertoont in zijn of haar dagelijks leven?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo ongeveer?Ik vind dit echt afschuwelijk. Waarom trek je dit aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar zie je er echt veel. Alleen als je te laat wakker wordt is wel fucked up. Die hete zon al vroeg op je hoofd, wakker met zware koppijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Preciesssssssssss, naar de sterren kijken. <3
Omdat ik een trotse moslima ben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind dit echt afschuwelijk. Waarom trek je dit aan?
Echt he, uff. En hoe..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja daar zie je er echt veel. Alleen als je te laat wakker wordt is wel fucked up. Die hete zon al vroeg op je hoofd, wakker met zware koppijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |