Maar die wings maak je eerst gewoon zonder kruiden en marineren enzo toch. Alle smaak komt na het mixen met saus?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:25 schreef Crip het volgende:
[..]
heel eventjes. Niet te lang tho, maar hoeft niet persee.
Als je het in de oven doet blijft wel die saus beter erop plakken.
Zijn er genoeg. Dat voel je toch wel aan bij het gedrag die ander vertoont in zijn of haar dagelijks leven?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is niet vanzelfsprekend. Ik zie ze niet hoor? Duw me de juiste kant op.
Zo ongeveer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hhhhhhh.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja goed idee, honderd laagjes en donker gekleed.cripsel...
Hhhh, doet me denken aan Marokko. Watergevechten op de sta7quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Gister was dat bij ons (vrienden) wel het geval. We gingen toen als kleine kinderen met flessen water spelen. Was lekker verfrissend. En natuurlijk uitdrogen in de zon /wind.
Ik doe wel peper en zout op de wings. Maar dat is het dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar die wings maak je eerst gewoon zonder kruiden en marineren enzo toch. Alle smaak komt na het mixen met saus?
Slapen op de sta7quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhh.
[..]
Hhhh, doet me denken aan Marokko. Watergevechten op de sta7
Nee.. zelfs na 5 jaar zie je ineens een heel andere kant van sommigenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Zijn er genoeg. Dat voel je toch wel aan bij het gedrag die ander vertoont in zijn of haar dagelijks leven?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo ongeveer?Ik vind dit echt afschuwelijk. Waarom trek je dit aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar zie je er echt veel. Alleen als je te laat wakker wordt is wel fucked up. Die hete zon al vroeg op je hoofd, wakker met zware koppijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Preciesssssssssss, naar de sterren kijken. <3
Omdat ik een trotse moslima ben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind dit echt afschuwelijk. Waarom trek je dit aan?
Echt he, uff. En hoe..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja daar zie je er echt veel. Alleen als je te laat wakker wordt is wel fucked up. Die hete zon al vroeg op je hoofd, wakker met zware koppijn.
Dat was hotsauce van een of andere merk wat hij gebruikte. Niet zelfgemaaktquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Die recept die ik je gaf van foodwishes!
Ik gebruik mijn favo hotsauce ( sriracha)
Klopttt. Wil je die hotsauce helemaal zelf maken dan? hhh, kei lang. Dat moet nog fermenteren en shit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat was hotsauce van een of andere merk wat hij gebruikte. Niet zelfgemaakt
Ik ook en toch draag ik dit niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ik een trotse moslima ben.
[..]
Echt he, uff. En hoe..
Ja daarom. Ik dacht al shit toen je zei zelfgemaaktquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Klopttt. Wil je die hotsauce helemaal zelf maken dan? hhh, kei lang. Dat moet nog fermenteren en shit.
Iedereen doet het op een andere manier.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook en toch draag ik dit niet.
Ik geef geen kritiek. Interesse.
Hhhhh, nee man. Moet je shi week wachten ofzo voordat die klaar is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik dacht al shit toen je zei zelfgemaakt
Ik heb geen zin om naar beneden te lopen, wat is er op?quote:
Die kip heeft al 7 levenssprocessen meegemaakt en 3 keer verteerd tot die tijdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Iedereen doet het op een andere manier.
[..]
Hhhhh, nee man. Moet je shi week wachten ofzo voordat die klaar is.
[..]
Ik heb geen zin om naar beneden te lopen, wat is er op?
Bruiloften en jurken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Iedereen doet het op een andere manier.
[..]
Hhhhh, nee man. Moet je shi week wachten ofzo voordat die klaar is.
[..]
Ik heb geen zin om naar beneden te lopen, wat is er op?
Ik ben denk ik de enige meid die gewoon totaal geen belangstelling heeft voor bruiloften en poefjurken enzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bruiloften en jurken.
Ik liep naar de tuin om iets op te ruimen en kom bijna zwetend binnen.gatver.
MARRY MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de enige meid die gewoon totaal geen belangstelling heeft voor bruiloften en poefjurken enzo.Een bruiloft later hoeft van mij niet.
Est5agferoe7llahquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:42 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind dit echt afschuwelijk. Waarom trek je dit aan?
Wat ben jij voor vaag wijfquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de enige meid die gewoon totaal geen belangstelling heeft voor bruiloften en poefjurken enzo.Een bruiloft later hoeft van mij niet.
Oh maar wacht. Ik bedenk mij ineens dat er verschil is in onze en jullie bruiloften. Dus dan snap ik je welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Geldverspilling, kun je net zo goed mee op reis!
Wat is een typische bruiloft voor jullie dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh maar wacht. Ik bedenk mij ineens dat er verschil is in onze en jullie bruiloften. Dus dan snap ik je wel
Turkse bruiloften zijn anders dan normale.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is een typische bruiloft voor jullie dan?
Sowieso gaat me niet alleen om het geld. Ik hou er niet van om in het middelpunt te staan, te awkward.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |