quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:35 schreef spijkerbroek het volgende:
"Waarom doet die Amerikaan een aflossing van 3 uur? Omdat ie lekker bij het wiel in de motor zit."
"Ja, zijn fiets is gemaakt van carbon, dat is een soort van gesteven papier macher."quote:
gecensureerd door de NOSquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:43 schreef silverhill het volgende:
Er was toch een wikiquote pagina van Ducrot met zo'n beetje z'n hele oeuvre?
Alleen kom ik nu niet verder dan dit: http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot
Ja, heb ik me vorig jaar nog boos om zitten maken. Lag aan Wikiquote, die bronvermelding eisten. Iets uit uitzendingen op tv telde niet dus weg was een enorm goed gevulde Ducrot-wikiquote:
Schandalig. De niet-wetenden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, heb ik me vorig jaar nog boos om zitten maken. Lag aan Wikiquote, die bronvermelding eisten. Iets uit uitzendingen op tv telde niet dus weg was een enorm goed gevulde Ducrot-wiki
Kun je daar geen geschiedenis bekijken?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, heb ik me vorig jaar nog boos om zitten maken. Lag aan Wikiquote, die bronvermelding eisten. Iets uit uitzendingen op tv telde niet dus weg was een enorm goed gevulde Ducrot-wiki
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je daar geen geschiedenis bekijken?
Mart Smeets: "Er zijn ook mensen die wel eens een biertje nemen." Maarten: "Nou, dat heb ik één keer gedaan en toen werd ik vier dagen later wakker." Over drinken tijdens de etappe.quote:Herbert: "En daar gaat die Kuchynski weer!" Maarten: "Inderdaad weer Kuchynski, die hebben we al vaker zien gaan vandaag." Boogerd: "Dit is volgens mij niet Kuchynski". Maarten: "Het is inderdaad niet Kuchynski". Herbert: "Dit lijkt me dan Kreuziger of Nibali." Maarten: "Dat lijkt mij ook." Boogerd: "Het is in elk geval niet Kreuziger, Nibali denk ik inderdaad." Geen van de drie commentatoren herkent Liquigas renner Frederik Willems, wel noemen ze bijna de helft van zijn ploeggenoten op alvorens zijn naam in beeld verschijnt
9e Etappe
twitter:maduc twitterde op donderdag 24-07-2014 om 20:32:14Ik vind Nibali redelijk sterk rijden #tdf2014 reageer retweet
En gelijk had ie, veel scheelde het nietquote:Op zondag 20 juli 2014 16:42 schreef heywoodu het volgende:
"Zo lang je nog 1 minuut 22 hebt heb je nog 1 minuut 22."
Meest briljante was vorig jaar op Corsica. Rijdt Jan Bakelants weg in de laatste kilometer, gaat Ducrot een hele lofzang op Markel Irrizar zitten houden en zijn strijd tegen kanker. Komen ze er bij de Finish pas achter dat het Bakelants is. In de samenvattingen hebben ze trouwens zitten editen, want toen hadden ze het ineens wel over Bakelants. De Franse tv zat er die dag ook naast, zegt die commentator aan de finish. "Wtf, we hebben de verkeerde!"quote:Als de renner niet herkennen. blijft briljant!
Heel af en toe heeft Dijkstra een gevat antwoord, maar voor de rest is het natuurlijk een complete randdebiel. Je kunt het vergelijken met een alcoholist die 1 dag per week een paar uur nuchter is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:44 schreef Sabata het volgende:
Ik vind eigenlijk Dijkstra's soms ontzettend droge antwoorden net zo leuk:
- Ducrot over Chavanel "Dat been ziet er niet goed uit, zou ie gevallen zijn?"
Dijkstra "(1 seconde stilte) da's een tattoo Maarten"
- of gisteren toen voor de zoveelste keer het stratenmakersverleden van Lieuwe Westra werd genoemd:
Ducrot: "we hebben het nu zo vaak verteld, je moet niet overdrijven."
Dijkstra: "Nee jij bent niet van de overdrijvingen hè?"
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:40 schreef Sabata het volgende:
[..]
Meest briljante was vorig jaar op Corsica. Rijdt Jan Bakelants weg in de laatste kilometer, gaat Ducrot een hele lofzang op Markel Irrizar zitten houden en zijn strijd tegen kanker. Komen ze er bij de Finish pas achter dat het Bakelants is. In de samenvattingen hebben ze trouwens zitten editen, want toen hadden ze het ineens wel over Bakelants. De Franse tv zat er die dag ook naast, zegt die commentator aan de finish. "Wtf, we hebben de verkeerde!"
Volgens mij zijn ze verkeerd ingelicht op de koersradio destijds. De Belgen hadden het wel goed omdat Bakelants een Belg is natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:40 schreef Sabata het volgende:
[..]
Meest briljante was vorig jaar op Corsica. Rijdt Jan Bakelants weg in de laatste kilometer, gaat Ducrot een hele lofzang op Markel Irrizar zitten houden en zijn strijd tegen kanker. Komen ze er bij de Finish pas achter dat het Bakelants is. In de samenvattingen hebben ze trouwens zitten editen, want toen hadden ze het ineens wel over Bakelants. De Franse tv zat er die dag ook naast, zegt die commentator aan de finish. "Wtf, we hebben de verkeerde!"
Dat is inderdaad in heel goed verhaal, een van de beste (verkochte) verhalen allertijden zelfs, hahaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:29 schreef Ruif het volgende:
'Het is een beetje het verhaal van de 10 kleine negertjes'
Weet nog steeds niet wat die kerel ermee bedoelde, maar zal best een goed verhaal zijn
2001 :'Herman, het is maar voetbal'quote:Op maandag 6 juli 2015 15:03 schreef Joezi het volgende:
2015 en we gaan weer verder![]()
Ducrot: 6-7-2015 15:01
Hij rijdt eigenlijk met zijn blote voeten op een carbonlaag, zijn sokken heeft ie verkocht.
Jaquote:
Ik ben redelijk newbie, dus je kunt bijna alles aan me repostenquote:Op maandag 6 juli 2015 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
JaIk zal het verhaal erachter niet weer posten.
Herman vd Zandt had hetzelfde probleem bij de ploegenpresentatie. Wil ie Romain bardet een vraag stellen, ziet ie Bakelants voor Bardet. De renners corrigeerden hem niet, moesten wel hun lachen inhouden. Toen is bakelants maar meteen tot "faceless man" van het peloton gebombardeerdquote:Eerlijk gezegd had ik Bakelants en Irizar ook niet uit elkaar gehouden, van gezicht ken ik sowieso alleen een paar van de bekendste renners plus een handvol Nederlanders, en die helm maakt het ook niet echt makkelijker.
Ik heb jarenlang in het eerste van de derde klasser NIVO Sparta gevoetbald.quote:Op maandag 6 juli 2015 15:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben redelijk newbie, dus je kunt bijna alles aan me reposten
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toevallig net dit gepost in een ander topic :
Ik stond ooit tijdens een beslissingswedstrijd van NIVO Sparta naast Maarten Ducrot.
We scoorden en ik sprong over de railing en ging uit mijn dak.
Eenmaal terug naast Maarten zei ie :
'Het is maar voetbal'
Nee, was niet leuk. Totaal ongepast.quote:Op maandag 6 juli 2015 15:47 schreef Joezi het volgende:
[..]Geweldige anekdote, wat een baas is die Ducrot toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |