abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142565742
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:10 schreef DeFlip het volgende:

[..]

Geeft niks. 10 vluchten per jaar staat wel mooi op je cv tho. Nasa zoekt nog mensen volgens mij.
Ja misschien merkt NASA mijn post toevallig nog op als ze naar de posts van waarzeggers en andere mensen in dit topic die de gebeurtenissen met getallen optellen kunnen verklaren aan het kijken zijn.

Jij trouwens ook bedankt voor je zinvolle bijdrage aan dit topic.
pi_142567764
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Toch een vraag over deze duidelijk en goeie post; waarom is de schade die jij ziet als schade van een projectiel, geen schade van iets wat onderweg, of na de eventuele explosie is ontstaan? Je kan toch niet aan die krasjes en deuken zien of dat echt van een air-to-air missile is geweest of iets anders? In mijn gedachtengang kan het bijvoorbeeld ook veroorzaakt zijn door een ander onderdeel (van het vliegtuig) wat die vleugel op die plek geschampt heeft.
Het is bekend dat zo'n missile nog explodeert voordat het het vliegtuig raakt, en vervolgens projectielen afschiet. Gezien het feit dat een vleugel niet vlak is maar bol en onder een bepaalde hoek loopt, zou het mogelijk zijn dat in het geval de missile van achteren af werd geschoten, sommige projectielen de vleugel meteen zouden doorboren, en sommigen de vleugel slechts zouden schampen. Afhankelijk van welke plek van de vleugel het projectiel zou raken. De 2 sporen die ik dacht over de vleugel te zien lopen waren in onderbouwing op de theorie dat de missile van achteren kwam, mogelijk van een straaljager. Nu is echter een foto opgedoken waaruit blijkt dat de raket min of meer van voren kwam, en het dus waarschijnlijk inderdaad secundaire schade is geweest.
  maandag 21 juli 2014 @ 20:01:02 #213
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_142568131
Russia Says Has Photos Of Ukraine Deploying BUK Missiles In East, Radar Proof Of Warplanes In MH17 Vicinity


RUSSIA HAS IMAGES OF UKRAINE DEPLOYING BUK ROCKETS IN EAST: IFX
RUSSIA: UKRAINE MOVED BUK NEAR REBELS IN DONETSK JULY 17: IFX
RUSSIA DETECTED UKRAINIAN FIGHTER JET PICK UP SPEED TOWARD MH17


http://www.zerohedge.com/(...)-proof-warplanes-mh1
pi_142568350
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:54 schreef doge het volgende:

[..]

Het is bekend dat zo'n missile nog explodeert voordat het het vliegtuig raakt, en vervolgens projectielen afschiet. Gezien het feit dat een vleugel niet vlak is maar bol en onder een bepaalde hoek loopt, zou het mogelijk zijn dat in het geval de missile van achteren af werd geschoten, sommige projectielen de vleugel meteen zouden doorboren, en sommigen de vleugel slechts zouden schampen. Afhankelijk van welke plek van de vleugel het projectiel zou raken. De 2 sporen die ik dacht over de vleugel te zien lopen waren in onderbouwing op de theorie dat de missile van achteren kwam, mogelijk van een straaljager. Nu is echter een foto opgedoken waaruit blijkt dat de raket min of meer van voren kwam, en het dus waarschijnlijk inderdaad secundaire schade is geweest.
Ah oke, ik begrijp je redenatie :).
  maandag 21 juli 2014 @ 20:14:06 #215
54473 DeFlip
eet je op
pi_142568785
Nee maar kijk ik zat vier paginas lang te zoeken naar een bewijs dat het geen secundaire schade kon zijn maar er was niks. Terwijl het hoogstwaarschijnlijk gewoon wel was. Zo een onderzoek door de echte team is ongelovelijk moeilijk en ik denk dat we ook het beste aan hun moeten overlaten. Ik ben niet vies van een beetje speurwerk maar dit was op het onbenullig af bijna.

Maar om een beetje terug te komen op het thema numerologie en aangezien we toch in BNW zijn..

Vlucht MH17, een Boeing 777, is neergestort op 17-07. (Iemand zei ook neergestort om 17.00 lokale tijd maar dat moet ik nog checken volgens mij klopt t niet) Ik vond de getallen tot toen alleen een beetje grappig totdat ik ook net las dat deze vliegtuig ook nog eens PRECIES 17 jaar geleden voor het eerst vloog. Nou ben ik niet goed met cumulatieve kansberekening maar de middelbare school voorbeeld van dit zou vergelijkbaar zijn met uit ong 5 tonnen elke keer hetzelfde nummer pakken. Waarbij er in een paar van die tonnen heeeeel veel nummers kunnen zitten. De kans hierop is zeer klein. Nou kan dit puur domme toeval zijn maar...

En nogmaals omdat we in BNW zitten, mensen die genoeg over de zaken in deze subforum lezen weten hoe belangrijk numerologie is voor o.a. de Vrijmetselaars, de Bohemian grove gangers, de occulte, duivel aanbidders en vooral leiders van de wereld. Zij houden van dit soort grapjes. Dit soort hele toevallige nummer combinaties komt teveel voor bij grote gebeurtenissen. En dan niet alleen rampen maar ook aftreden van koningen en koninginen/leiders bv of bepaalde feestdagen. En dan heb ik het niet over dit plus dat is 17. Maar gewoon bam in your face duidelijke patronen. Als ik zin heb zal ik er eens paar opzoeken.

Toeval bestaat niet zei iemand ooit en dat lijkt in bepaalde gevallen steeds meer de waarheid. Mensen die sommige dingen niet serieus nemen moeten nodig een beetje leeswerk inhalen hierover. Deze ramp komt voor teveel mensen goed uit.
pi_142568980
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:14 schreef DeFlip het volgende:
Nou ben ik niet goed met cumulatieve kansberekening maar de middelbare school voorbeeld van dit zou vergelijkbaar zijn met uit ong 5 tonnen elke keer hetzelfde nummer pakken. Waarbij er in een paar van die tonnen heeeeel veel nummers kunnen zitten. De kans hierop is zeer klein. Nou kan dit puur domme toeval zijn maar...
Dit klopt dan ook niet. Je bepaald niet vooraf voor welke zaken je de cijfers je wilt zien om er dan achter te komen dat je steeds 7 (of 17) terugziet. De kans daarop is inderdaad erg klein.
Wat hier gebeurd is allerlei zaken opzoeken die ook een 7 (of 17) hebben. Omdat je niet vooraf bepaald wat je wilt zien is de kans hierop gewoon wel degelijk groot.
Dit is precies hetzelfde als al die verhalen dat het zooooooo toevallig is dat je net je collega in een bepaalde stad tegenkomt. Dat lijkt maar zo. In werkelijkheid heb je niet bepaald wat de kans is dat je net die collega in die stad tegenkomt (die is inderdaad zeer klein), maar een willekeurige bekende op een willekeurige locatie op een willekeurig moment.
Die kans is simpelweg heel groot.

Hier gaan mensen op grote schaal de fout mee in, (vooral hier in BNW ;)) en gaan er allerlei zaken achter zoeken. Simpelweg fout begrip van statistiek en niet in kunnen schatten wat de werkelijke kansen zijn.
  maandag 21 juli 2014 @ 20:20:34 #217
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142569090
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:54 schreef doge het volgende:

[..]

Het is bekend dat zo'n missile nog explodeert voordat het het vliegtuig raakt, en vervolgens projectielen afschiet. Gezien het feit dat een vleugel niet vlak is maar bol en onder een bepaalde hoek loopt, zou het mogelijk zijn dat in het geval de missile van achteren af werd geschoten, sommige projectielen de vleugel meteen zouden doorboren, en sommigen de vleugel slechts zouden schampen. Afhankelijk van welke plek van de vleugel het projectiel zou raken. De 2 sporen die ik dacht over de vleugel te zien lopen waren in onderbouwing op de theorie dat de missile van achteren kwam, mogelijk van een straaljager. Nu is echter een foto opgedoken waaruit blijkt dat de raket min of meer van voren kwam, en het dus waarschijnlijk inderdaad secundaire schade is geweest.
Heb je de link niet gezien met de manier waarop die raketten hun doel zoeken? Ze vliegen eerst omhoog, ruim boven hun doelwit, en duiken er dan van boven op.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 21 juli 2014 @ 20:21:30 #218
54473 DeFlip
eet je op
pi_142569132
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:18 schreef nikao het volgende:

[..]

Dit klopt dan ook niet. Je bepaald niet vooraf voor welke zaken je de cijfers je wilt zien om er dan achter te komen dat je steeds 7 (of 17) terugziet. De kans daarop is inderdaad erg klein.
Wat hier gebeurd is allerlei zaken opzoeken die ook een 7 (of 17) hebben. Omdat je niet vooraf bepaald wat je wilt zien is de kans hierop gewoon wel degelijk groot.
Dit is precies hetzelfde als al die verhalen dat het zooooooo toevallig is dat je net je collega in een bepaalde stad tegenkomt. Dat lijkt maar zo. In werkelijkheid heb je niet bepaald wat de kans is dat je net die collega in die stad tegenkomt (die is inderdaad zeer klein), maar een willekeurige bekende op een willekeurige locatie op een willekeurig moment.
Die kans is simpelweg heel groot.

Hier gaan mensen op grote schaal de fout mee in, (vooral hier in BNW ;)) en gaan er allerlei zaken achter zoeken. Simpelweg fout begrip van statistiek en niet in kunnen schatten wat de werkelijke kansen zijn.
Maar wat als je vooraf al vaststeld welke nummer je wilt hebben? Is dat niet zoiets als wedden op dat je een bepaalde collega tegenkomt in een willekeurige stad? En dat 5 dagen achter elkaar?
pi_142569458
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:21 schreef DeFlip het volgende:

[..]

Maar wat als je vooraf al vaststeld welke nummer je wilt hebben? Is dat niet zoiets als wedden op dat je een bepaalde collega tegenkomt in een willekeurige stad? En dat 5 dagen achter elkaar?
Je moet juist vaststellen waar je die getallen tegen gaat komen. Bepaalde getallen kan je altijd wel vinden, zeker als je ook niet de vrijheid neemt om ze zonder regels wel of niet bij elkaar op te tellen. (je ziet bijvoorbeeld erg vaak dat een getal boven de 10 los wordt getrokken en opgeteld als er geen getal in ziet die goed uitkomt.... heb je dat wel dan laat men het staan zoals hier bij de 17 aangezien daar de 7 in zit. Maar als het 16 was geweest had met 1+6 gedaan en gezegd; "zie je wel, weer 7!")

Waarom bijvoorbeeld de eerste vlucht nemen van het vliegtuig? En was dit de eerste testvlucht of commerciele vlucht? Waarom niet de datum van productie nemen? de hoeveelste vlucht was dit van het toestel, hoe zwaar is het? Wat was de geboorte dag van de piloot? etc. etc. etc. etc.
  maandag 21 juli 2014 @ 20:38:06 #220
54473 DeFlip
eet je op
pi_142569993
De eerste vlucht tegen de laatste vlucht toch, lekker dramatisch. Beetje logisch ook eigenlijk nEn of t de eerste commercieele of testvlucht was maakt niet uit voor evt de mensen die dit gepland hadden. 17-7 en helemaal vergeten...1997! Is de datum dat iedereen ziet als ze deze kist natrekken en daar gaat t om in mijn theorie. Bijna een dikke middelvinger richting het normale volk zegmaar. En die andere dingen tja je kan ook te ver gaan natuurlijk gewicht van de vliegtuig, geboorte data van piloten. DIT zijn de cijfers die je ziet in het nieuws, dit zijn de grote nummers. En overigens is 7 een van de belangrijke nummers in de occulte en bijbel natuurlijk. Met een 2 ofzo is het minder indrukwekkend. Maar je moet ook ff de numerologie van andere gebeurtenissen opzoeken. Het is niet alleen dit keer.
pi_142570604
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:38 schreef DeFlip het volgende:
De eerste vlucht tegen de laatste vlucht toch, lekker dramatisch. Beetje logisch ook eigenlijk nEn of t de eerste commercieele of testvlucht was maakt niet uit voor evt de mensen die dit gepland hadden. 17-7 en helemaal vergeten...1997! Is de datum dat iedereen ziet als ze deze kist natrekken en daar gaat t om in mijn theorie. Bijna een dikke middelvinger richting het normale volk zegmaar. En die andere dingen tja je kan ook te ver gaan natuurlijk gewicht van de vliegtuig, geboorte data van piloten. DIT zijn de cijfers die je ziet in het nieuws, dit zijn de grote nummers. En overigens is 7 een van de belangrijke nummers in de occulte en bijbel natuurlijk. Met een 2 ofzo is het minder indrukwekkend. Maar je moet ook ff de numerologie van andere gebeurtenissen opzoeken. Het is niet alleen dit keer.
Laten we het er op houden dat ik absoluut niet impressed ben bij deze samenkomst van getallen.
In dit kader kan ik het boek "The Improbability Principle: Why Coincidences, Miracles, and Rare Events Happen Every Day" wel aanraden.
pi_142571311
http://www.ftm.nl/exclusi(...)n-militairen-stuurt/

Mooi artikel over bijvoorbeeld dat het logistiek een lastige operatie is maar ook de gevolgen van ingrijpen.
  maandag 21 juli 2014 @ 21:04:54 #223
54473 DeFlip
eet je op
pi_142571419
Kan je voor mij en de anderen de kans op deze nummer combinatie even uitrekenen? Want ik ben er wel benieuwd naar en jij lijkt meer opgelet te hebben tijdens wiskunde :p. En dan met in achthouding bv dat er maar ong 5 type toestellen vliegen op deze commercieele route en hoeveel vluchtnummers er zijn die langs deze gebied vliegen. Enn dat 7, 17 en 27 kunnen bij de data. Volgens mij is het zoiets als (1/200)x(1/5)x(3/31)x(1/12)x(4/100?)x(1/???) respectievelijke volgorde volgens mijn paar posts terug. Dus 1/200 is de vluchtnummer en 1/5 is de type toestel. Maarja hoeveel vluchten zijn er precies over die gebied en hoe moet je die 1997 verwerken. In iedere geval ik kan het niet haha maak er maar wat moois van.

Maar zoals ik al zei, het gaat mij meer om dat het ook vaker gebeurt zulke grapjes. Als het nou alleen dit keer was zou ik lachen en zeggen de duivel bestaat. Maar t gebeurd vaker.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeFlip op 21-07-2014 21:12:42 ]
  maandag 21 juli 2014 @ 21:57:12 #224
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_142574292
Alles is 4.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  maandag 21 juli 2014 @ 22:01:20 #225
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142574517
Nog even: het maximale plafond van een SU-25 is, afhankelijk van de bewapening, zo'n vijf- tot zevenduizend meter. Het neergeschoten toestel vloog op tienduizend meter.
  Moderator maandag 21 juli 2014 @ 22:20:01 #226
249559 crew  Lavenderr
pi_142575528
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef doge het volgende:

[..]

Vriend, 'k heb nergens verstand van. Lul maar wat uit mn nek.

Begrijp ook dat mijn posts het kwaliteitsniveau van dit topic zeker omlaag hebben gehaald.
Nee echt niet hoor :N
Gewoon je ideeen hierover blijven posten. Ieders mening is van belang.
  maandag 21 juli 2014 @ 22:32:08 #227
6941 APK
Factual, I think.
pi_142576216
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:01 schreef Nibb-it het volgende:

Nog even: het maximale plafond van een SU-25 is, afhankelijk van de bewapening, zo'n vijf- tot zevenduizend meter. Het neergeschoten toestel vloog op tienduizend meter.
Ik mag toch aannemen dat de Russen dat zelf ook weten :o

Of toch niet?

quote:
“A Ukraine Air Force military jet was detected gaining height, it’s distance from the Malaysian Boeing was 3 to 5km,” said the head of the Main Operations Directorate of the HQ of Russia’s military forces, Lieutenant-General Andrey Kartopolov speaking at a media conference in Moscow on Monday.

“[We] would like to get an explanation as to why the military jet was flying along a civil aviation corridor at almost the same time and at the same level as a passenger plane,” he stated.

“The SU-25 fighter jet can gain an altitude of 10km, according to its specification,” he added. “It’s equipped with air-to-air R-60 missiles that can hit a target at a distance up to 12km, up to 5km for sure.”

http://rt.com/news/174412-malaysia-plane-russia-ukraine/
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 21 juli 2014 @ 22:33:53 #228
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142576319
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:32 schreef APK het volgende:

[..]

Ik mag toch aannemen dat de Russen dat zelf ook weten :o

Of toch niet?

[..]

Tsja.. RT..

http://www.sukhoi.org/eng/planes/military/su25k/lth/
  maandag 21 juli 2014 @ 22:47:18 #229
6941 APK
Factual, I think.
pi_142577053
quote:
Dat zag ik idd ook al op wikipedia staan, maar die Luitenant-Generaal Andrey Kartopolov moet toch ook weten dat je niet met zo'n domme bewering wegkomt, of het nou op RT is of niet.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 21 juli 2014 @ 23:08:38 #230
412559 floodz
You have to be someone
pi_142578125
Wat als het engelse vliegtuig dat een uur eerder ovevloog of als het een amerikaans vliegtuig was? Ww3? :N
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.
pi_142578772
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee echt niet hoor :N
Gewoon je ideeen hierover blijven posten. Ieders mening is van belang.
Het was sarcastisch bedoeld ;)
  Moderator maandag 21 juli 2014 @ 23:24:56 #232
249559 crew  Lavenderr
pi_142578868
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:23 schreef doge het volgende:

[..]

Het was sarcastisch bedoeld ;)
Ik dacht het maar wist het niet zeker vandaar mijn commentaar ;)
  dinsdag 22 juli 2014 @ 00:08:09 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142580919
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:12 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Volgens die expert werd het toestel linksonder tussen de neus en de vleugel geraakt door een explosie van een raket met nabijheidsbuis.
Daarmee kan je die beschadigingen op de vleugel die jij aangaf als secundaire schade verklaren.
misschien is de Raket wel op de zelfde hoogte misschien net iets hoger als de vleugel ontploft?
als het een grond raket betreft hoeft deze niet het vliegtuig zelf te raken, zie FLAK afweer geschut uit de 2e wereld oorlog, raken was niet nodig de explosie en de schrapnel van de flak zorgde voor schade.



Niet veel anders dan met de van de grond afegvuurde rakketten, ok beetje vergelijking met oude vliegtuigen en grond afweer, maar is ook maar even voorbeeldje :)

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 22-07-2014 00:30:34 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 00:29:42 #234
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142581854
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:08 schreef floodz het volgende:
Wat als het engelse vliegtuig dat een uur eerder ovevloog of als het een amerikaans vliegtuig was? Ww3? :N
Ja als er ook maar een paar Amerikanen in zaten had de VS wel op de achterste poten gestaan, dit werd eerder wel vermeld op verschillende sites, dit bleek achteraf niet juist te zijn.
Ook Obama vermelde dit in zijn eerste reactie.
Er zijn wel 9 Britse slachtoffers te betreuren.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 06:05:23 #235
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142585188
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142586066
Rusland geeft zijn versie van wat met de MH17 kan zijn gebeurd... en ze klinkt totaal anders dan wat wij horen

Rusland heeft vandaag zijn versie van de feiten gegeven met betrekking tot vlucht 17 van Malaysian Airways, die donderdag boven Oekraïne werd neergeschoten. Die klinkt heel anders dan wat men tot nog toe in het Westen heeft gehoord.
Volgens Luitenant-Generaal Andrey Kartopolov van het Russische leger is op een video te zien hoe kort voor de catastrofe een Oekraïens SU-25 gevechtsvliegtuig hoogte wint en zich nog amper op 3 tot 5 kilometer van de Maleisische Boeing bevindt. Rusland eist nu dat Kiev antwoordt op de vraag wat dat vliegtuig daar deed.
We zouden graag vernemen waarom een militair vliegtuig op bijna hetzelfde moment en op dezelfde hoogte in dezelfde corridor vloog als een passagiersvliegtuig?"

SU-25 gevechtsvliegtuigen kunnen makkelijk op 10 kilometer hoogte vliegen. Ze zijn uitgerust met raketten die een doelwit kunnen treffen op 12 kilometer, op 5 kilometer zeker, aldus nog Kartopolov, die zegt dat video’s gemaakt in een monitoring center in Rostov de aanwezigheid van het gevechtsvliegtuig bevestigen.

Tegelijkertijd zou ook een Amerikaanse satelliet over Oost-Oekraïne zijn gevlogen. Rusland vraagt de Amerikanen de foto’s en data vrij te geven die door de satelliet zijn gemaakt.
De Russen gaven verder een reeks satellietfoto’s vrij van BUK-luchtafweersystemen, die bij de aanslag gebruikt zouden zijn. Op de foto’s is te zien dat deze afweersystemen zich op verschillende plaatsen in Oekraïne bevinden, in de nabijheid van de steden Donetsk en Lugansk. Andere foto’s tonen dan weer dat één van die afweersystemen op 17 juli op zijn gewone plaats ontbreekt. 'Waarom staan die luchtafweersystemen daar?,' vroeg Kartopolov zich af. 'De rebellen hebben toch geen luchtmacht.'
'De vraag die nu moet worden beantwoord is hoe dat systeem kort voor de catastrofe in het rebellengebied terechtkwam?', aldus nog Kartopolov.

Zondagavond nog had de president Poetin de landen die Rusland met de vinger wijzen gevraagd de tragedie niet te gebruiken voor eigen politiek gewin. Ook China verzet zich ondertussen tegen de manier waarop het Westen tot conclusies komt. Volgens de Chinese partijkrant People’s Daily is nog altijd geen bewijs opgedoken dat de oorzaak van de aanslag verduidelijkt of de dader(s) identificeert.‘
De Oekraïense crisis brengt China in een lastig parket. Ondanks jaren van koude oorlog zochten beide landen recent toenadering tot elkaar.

Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken heeft ondertussen een lijst opgesteld met 10 vragen die ze graag beantwoord kreeg.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 10:30:56 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_142587752
quote:
Lijkenpikkers , laag volk :N
pi_142587810
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 10:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lijkenpikkers , laag volk :N
Allemaal in een psychiatrische inrichting. :Y
pi_142588995
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 08:46 schreef UncleScorp het volgende:

SU-25 gevechtsvliegtuigen kunnen makkelijk op 10 kilometer hoogte vliegen. Ze zijn uitgerust met raketten die een doelwit kunnen treffen op 12 kilometer, op 5 kilometer zeker, aldus nog Kartopolov, die zegt dat video’s gemaakt in een monitoring center in Rostov de aanwezigheid van het gevechtsvliegtuig bevestigen.

Mja, na het aanpassen van de Wikipedia pagina kunnen ze dat inderdaad. Aangepast, vlak na de ramp, door een IP adres eigendom van.. Russische overheid.

Hoe erg ik het ook probeer, Rusland heeft zoveel schijn tegen en doet er niets aan, behalve onzin de wereld in helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')