abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142492689
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 21:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Mja de vraag is nog steeds is het neer geschoten zo ja door wie, ik hoop dat de zwarte doos alsnog bij de juiste mensen terecht komen en dat er snel een goed betrouwbaar onderzoek word afgerond naar de toedracht.
Dat is de vraag allang niet meer, daar is al het bewijs voor, in deze wereld verschiet je geen enkele raket onopgemerkt af waar ook te wereld...

En de zwarte doos geeft je helemaal NIKS, er is geen radiocontact of een may-day call geweest dus ga er maar vanuit dat je hooguit 40 seconden gegil hebt van mensen die richting aarde storten.
pi_142492841
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 21:35 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Het kan ook nog steeds een aanslag van binnenuit zijn. Niet iedereen mag door de scanner ivm gezondheid of religie. Het is nog altijd betrekkelijk eenvoudig een bom mee aan boord te nemen.
Ik denk dat het een van de kinderen was.......
pi_142493545
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:09 schreef Bill_E het volgende:

[..]

17e was zijn first flight.

[..]

Vladimir Putin
Geboren op 7 October 1952 :7
7 + 10 = 17
1+9+5+2 = 17

Nog niet tegengekomen, maar weer 17 dus....
  zaterdag 19 juli 2014 @ 22:06:36 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142493791
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 21:36 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Dat is de vraag allang niet meer, daar is al het bewijs voor, in deze wereld verschiet je geen enkele raket onopgemerkt af waar ook te wereld...

En de zwarte doos geeft je helemaal NIKS, er is geen radiocontact of een may-day call geweest dus ga er maar vanuit dat je hooguit 40 seconden gegil hebt van mensen die richting aarde storten.
een zwarte doos registreerd ook alles wat gebeurt in een cockpit of een motor polts uitvalt of bezine weg loopt etc etc.

The data recorded by the FDR is used for accident investigation, as well as for analyzing air safety issues, material degradation and engine performance. Due to their importance in investigating accidents, these ICAO-regulated devices are carefully engineered and stoutly constructed to withstand the force of a high speed impact and the heat of an intense fire. Contrary to the "black box" reference, the exterior of the FDR is coated with heat-resistant bright orange paint for high visibility in wreckage, and the unit is usually mounted in the aircraft's empennage (tail section), where it is more likely to survive a severe crash. Following an accident, the recovery of the FDR is usually a high priority for the investigating body, as analysis of the recorded parameters can often detect and identify causes or contributing factors.

http://en.wikipedia.org/w(...)Flight_data_recorder

Dus niet alleen gesprekken!

Dus zo'n ding geeft een bron aan informatie, dus heel erg belangrijk dat ze die erg snel in goede handen krijgen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142494032
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

een zwarte doos registreerd ook alles wat gebeurt in een cockpit of een motor polts uitvalt of bezine weg loopt etc etc.

The data recorded by the FDR is used for accident investigation, as well as for analyzing air safety issues, material degradation and engine performance. Due to their importance in investigating accidents, these ICAO-regulated devices are carefully engineered and stoutly constructed to withstand the force of a high speed impact and the heat of an intense fire. Contrary to the "black box" reference, the exterior of the FDR is coated with heat-resistant bright orange paint for high visibility in wreckage, and the unit is usually mounted in the aircraft's empennage (tail section), where it is more likely to survive a severe crash. Following an accident, the recovery of the FDR is usually a high priority for the investigating body, as analysis of the recorded parameters can often detect and identify causes or contributing factors.

http://en.wikipedia.org/w(...)Flight_data_recorder

Dus niet alleen gesprekken!

Dus zo'n ding geeft een bron aan informatie, dus heel erg belangrijk dat ze die erg snel in goede handen krijgen.

Ik snap wat een "zwarte doos" is .....

De hele staart van van het toestel is eraf gebroken (edit!) , dat is ook de plek waar de 2 recorders zitten.

Ze hebben nauwelijk echte waarde als er al wat opstaat.

Moet ik ook uitleggen waarom dit nu allemaal al vrijwel vaststaat....

[ Bericht 2% gewijzigd door Osiris024 op 19-07-2014 22:27:25 ]
  zaterdag 19 juli 2014 @ 22:16:50 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142494202
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:13 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

De hele staart van van het toestel is eraf geschoten , dat is ook de plek waar de 2 recorders zitten.

Ze hebben nauwelijk echte waarde als er al wat opstaat.
Ow ja zeker wel, en hoe weet je dat zo zeker?
Ik geloof niet dat, er uberhaupt wat duidelijk is over de toedracht, ongeluk raket of wat ik nu net hoor ... een bom.. neergeschoten door gevechtsvliegtuig, behoort allemaal nog tot de mogelijkheden.

Onderzoek moet nog beginnen en Jij gaat me nu vertellen dat ze al klaar zijn?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142494481
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ow ja zeker wel, en hoe weet je dat zo zeker?
Ik geloof niet dat, er uberhaupt wat duidelijk is over de toedracht, ongeluk raket of wat ik nu net hoor ... een bom.. neergeschoten door gevechtsvliegtuig, behoort allemaal nog tot de mogelijkheden.

Onderzoek moet nog beginnen en Jij gaat me nu vertellen dat ze al klaar zijn?
Nee er zijn een aantal zaken vrij duidelijk al met de info die er is.

De staart is een flink eind van de main fuselage gevonden (met waarschijnlijk beide recorders) afgebroken in de lucht. (zie je aan de schade , geen crashschade maar "zwevend" naar beneden gekomen.)

De main fuselage (ik weet even de vertaling niet) is samen met beide motorgondels op dezelfde plek gecrashed, dat houdt in dat de motoren VAST aan het toestel zaten tijdens de crash.

Gezien de vindlocaties van de brokstukken kan je met vrij grote zekerheid aannemen dat de staart als EERSTE is afgebroken.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 22:29:09 #58
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_142494708
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 21:59 schreef BoefB2 het volgende:

[..]

Vladimir Putin
Geboren op 7 October 1952 :7
7 + 10 = 17
1+9+5+2 = 17

Nog niet tegengekomen, maar weer 17 dus....
Zoek anders nog even een paar geboortedata op van wereldleiders en reken dan nog eens. Ik ben benieuwd.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 22:30:02 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142494736
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:23 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Nee er zijn een aantal zaken vrij duidelijk al met de info die er is.

De staart is een flink eind van de main fuselage gevonden (met waarschijnlijk beide recorders) afgebroken in de lucht. (zie je aan de schade , geen crashschade maar "zwevend" naar beneden gekomen.)

De main fuselage (ik weet even de vertaling niet) is samen met beide motorgondels op dezelfde plek gecrashed, dat houdt in dat de motoren VAST aan het toestel zaten tijdens de crash.

Gezien de vindlocaties van de brokstukken kan je met vrij grote zekerheid aannemen dat de staart als EERSTE is afgebroken.
klopt het is bekend dat ook vaak deze datarecoders in de staart zitten maar hangt een beetje van het type vliegtuig af, de lokatie van de 2 dozen is verschillend, dus of ze in het afgeboken stuk zaten ja of nee, is vooralsnog niet bekend, wat wel bekend is word geregistreerd dus als het toestel zo abrupt in 2 delen brak heeft een oorzaak dat word geregistreerd, daarvoor zijn die dingen er, als er bijvoorbeeld een kleine storing was voor dat het toestel in 2en brak word dat dus ook geregistreerd, iets heel kleins kan tot een grote ramp leiden, zie de bijlmer crash waarbij een van de pinnen die de motor vast hielden afbrak. dit werd bevestigd door de data recorder en de pinnen zelf.

Dus voor een toestel in 2en breekt word van alles geregistreed als er verder geen fout of error word geregistreed kan je inderdaad van uit gaan dat het iets van een raket of bom betreft, maar daar voor hebben we dus die 2 recorders nodig.

Dus zijn ze belangrijk voor het onderzoek, OW JAZEKER WEL!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 19 juli 2014 @ 22:33:37 #60
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_142494867
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

klopt het is bekend dat ook vaak deze datarecoders in de staart zitten maar hangt een beetje van het type vliegtuig af, de lokatie van de 2 dozen is verschillend, dus of ze in het afgeboken stuk zaten ja of nee, is vooralsnog niet bekend, wat wel bekend is word geregistreerd dus als het toestel zo abrupt in 2 delen brak heeft een oorzaak dat word geregistreerd, daarvoor zijn die dingen er, als er bijvoorbeeld een kleine storing was voor dat het toestel in 2en brak word dat dus ook geregistreerd, iets heel kleins kan tot een grote ramp leiden, zie de bijlmer crash waarbij een van de pinnen die de motor vast hielden afbrak. dit werd bevestigd door de data recorder en de pinnen zelf.

Dus voor een toestel in 2en breekt word van alles geregistreed als er verder geen fout of error word geregistreed kan je inderdaad van uit gaan dat het iets van een raket of bom betreft, maar daar voor hebben we dus die 2 recorders nodig.

Dus zijn ze belangrijk voor het onderzoek, OW JAZEKER WEL!
Dat lijkt mij eigenlijk ook wel het idee van die zwarte dozen. Dat er altijd wel bruikbare informatie op staat.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_142494889
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dus zijn ze belangrijk voor het onderzoek, OW JAZEKER WEL!
pi_142495054
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:33 schreef DuTank het volgende:

[..]

Dat lijkt mij eigenlijk ook wel het idee van die zwarte dozen. Dat er altijd wel bruikbare informatie op staat.
Raketinslag hooguit , geen schuldvraag, niet welk type wapen. etc

kortom marginaal.

Ze zijn enorm belangrijk bij technische zaken bij crashes en wat er is de cockpit eventueel mis is gegaan.

Dit is geen doorsnee crash, de oorzaak is vrij duidelijk toch....

De aanleiding zie je niet terug op die recorders.
pi_142495161
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 21:59 schreef BoefB2 het volgende:

[..]

Vladimir Putin
Geboren op 7 October 1952 :7
7 + 10 = 17
1+9+5+2 = 17

Nog niet tegengekomen, maar weer 17 dus....
Dit soort gegoochel ;( ;(
pi_142495262
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:42 schreef nikao het volgende:

[..]

Dit soort gegoochel ;( ;(
170 cm is ie = 17.

:')
pi_142495276
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:42 schreef nikao het volgende:

[..]

Dit soort gegoochel
Maar zelf wel 17 karakters gebruiken :D :D :D
pi_142495308
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:44 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Maar zelf wel 17 karakters gebruiken :D :D :D
haha.. nice one!
pi_142495328
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:44 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Maar zelf wel 17 karakters gebruiken :D :D :D
:D
pi_142495361
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:45 schreef nikao het volgende:

[..]

haha.. nice one!
:P

Ontopic.

Beetje triest doet dat idd aan dat geknutsel met getallen.
pi_142495422
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:46 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Beetje triest doet dat aan dat geknutsel met getallen.
Niet een beetje, is enorm triest.... waarom stoppen bij 17? 1+7 is toch 8?
of waarom er geen 70 van maken?
7*10 en (1+9)*(5+2)

en kunnen we vast nog wel meer goochelen.. :N :N
pi_142495435
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:29 schreef DuTank het volgende:

[..]

Zoek anders nog even een paar geboortedata op van wereldleiders en reken dan nog eens. Ik ben benieuwd.
Qua wereldleiders kom ik Angela Merkel tegen, die was 17 juli jarig en was zwaar de feestbeest die dag. Verder ik zou het niet weten, en ik hou er nu over op.
pi_142496318
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:23 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Nee er zijn een aantal zaken vrij duidelijk al met de info die er is.

De staart is een flink eind van de main fuselage gevonden (met waarschijnlijk beide recorders) afgebroken in de lucht. (zie je aan de schade , geen crashschade maar "zwevend" naar beneden gekomen.)

De main fuselage (ik weet even de vertaling niet) is samen met beide motorgondels op dezelfde plek gecrashed, dat houdt in dat de motoren VAST aan het toestel zaten tijdens de crash.

Gezien de vindlocaties van de brokstukken kan je met vrij grote zekerheid aannemen dat de staart als EERSTE is afgebroken.
Deze foto toont wel aan dat van de romp weinig over was, deze deur zit namelijk voor de vleugel aan de voorzijde van het vliegtuig.



Met andere woorden, de hele bovenzijde zou eraf gebroken kunnen zijn en wellicht daarna het staartstuk omdat er geen support meer was.
De vleugels met de onderzijde en beide motoren zijn op een plek terecht gekomen, beide motoren zijn te zien op deze foto.



Vooralsnog is er geen bewijs dat het toestel door een raket geraakt is, evenzo had dit toestel kleine scheurtjes die tot een mid air breakup hebben geleid met 298 doden tot gevolg.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142496766
Het sterkste bewijs zal van satellieten (zijn) gekomen en niet zozeer de verspreiding van brokstukken. Zie ook dit artikel met wat uitleg hierover;
http://www.astroblogs.nl/(...)r-sbirs-satellieten/
pi_142496805
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 23:24 schreef nikao het volgende:
Het sterkste bewijs zal van satellieten (zijn) gekomen en niet zozeer de verspreiding van brokstukken. Zie ook dit artikel met wat uitleg hierover;
http://www.astroblogs.nl/(...)r-sbirs-satellieten/
Yep, en als er gevuurd is ....staat het op tape, met naam en rugnummers. :)

Het gebied is ook teruggebracht van 25 vierkante kilometer tot 4 of 5 geloof ik.

Even zoeken waar ik dit gelezen heb.
pi_142497287
quote:
Oekraïne wist van raketten
KIEV -

Oekraïense inlichtingendiensten wisten drie dagen voor de ramp met MH17 al dat de separatisten over geavanceerde raketsystemen beschikten die ook doelen op grote hoogte kunnen raken.

Dat meldt de Washington Post zaterdag. Ondanks de informatie besloot de regering in Kiev niet om het luchtruim rond Donetsk te sluiten.

Volgens Vitaly Nayda van de veiligheidsdienst beschikken de rebellen over drie Boek-raketsystemen. Deze informatie was op 14 juli al bekend.

Oekraïne stelde een gedeeltelijke sluiting van het luchtruim in, aanvankelijk op 26000 voet en op 14 juli op 32000 voet. De Boeing 777 van Malaysia Airlines vloog op een hoogte van 33000 voet (10 kilometer) toen hij neergehaald werd.

De hoogterestricties werden op 14 juli aangepast nadat de rebellen een Oekraïense Antonov An-26 met acht mensen aan boord uit de lucht hadden geschoten. Dat vliegtuig vloog op 21000 voet.
Ze hebben dus bewust dat vliegtuig over dat oorlogsgebied laten vliegen, en ook nog eens lager dan normaal
Terwijl ze wisten dat die rebellen raketten hadden
  zondag 20 juli 2014 @ 08:37:34 #75
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_142505275
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 23:24 schreef nikao het volgende:
Het sterkste bewijs zal van satellieten (zijn) gekomen en niet zozeer de verspreiding van brokstukken. Zie ook dit artikel met wat uitleg hierover;
http://www.astroblogs.nl/(...)r-sbirs-satellieten/
Dezelfde satellieten die toch echt de WMD's in Irak hebben gezien, dat tot een oorlog met duizenden doden heeft geleid, maar die WMD's zijn uiteindelijk nooit gevonden.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')