Dat is de vraag allang niet meer, daar is al het bewijs voor, in deze wereld verschiet je geen enkele raket onopgemerkt af waar ook te wereld...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mja de vraag is nog steeds is het neer geschoten zo ja door wie, ik hoop dat de zwarte doos alsnog bij de juiste mensen terecht komen en dat er snel een goed betrouwbaar onderzoek word afgerond naar de toedracht.
Ik denk dat het een van de kinderen was.......quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het kan ook nog steeds een aanslag van binnenuit zijn. Niet iedereen mag door de scanner ivm gezondheid of religie. Het is nog altijd betrekkelijk eenvoudig een bom mee aan boord te nemen.
Vladimir Putinquote:
een zwarte doos registreerd ook alles wat gebeurt in een cockpit of een motor polts uitvalt of bezine weg loopt etc etc.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:36 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dat is de vraag allang niet meer, daar is al het bewijs voor, in deze wereld verschiet je geen enkele raket onopgemerkt af waar ook te wereld...
En de zwarte doos geeft je helemaal NIKS, er is geen radiocontact of een may-day call geweest dus ga er maar vanuit dat je hooguit 40 seconden gegil hebt van mensen die richting aarde storten.
Ik snap wat een "zwarte doos" is .....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
een zwarte doos registreerd ook alles wat gebeurt in een cockpit of een motor polts uitvalt of bezine weg loopt etc etc.
The data recorded by the FDR is used for accident investigation, as well as for analyzing air safety issues, material degradation and engine performance. Due to their importance in investigating accidents, these ICAO-regulated devices are carefully engineered and stoutly constructed to withstand the force of a high speed impact and the heat of an intense fire. Contrary to the "black box" reference, the exterior of the FDR is coated with heat-resistant bright orange paint for high visibility in wreckage, and the unit is usually mounted in the aircraft's empennage (tail section), where it is more likely to survive a severe crash. Following an accident, the recovery of the FDR is usually a high priority for the investigating body, as analysis of the recorded parameters can often detect and identify causes or contributing factors.
http://en.wikipedia.org/w(...)Flight_data_recorder
Dus niet alleen gesprekken!
Dus zo'n ding geeft een bron aan informatie, dus heel erg belangrijk dat ze die erg snel in goede handen krijgen.
Ow ja zeker wel, en hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:13 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
De hele staart van van het toestel is eraf geschoten , dat is ook de plek waar de 2 recorders zitten.
Ze hebben nauwelijk echte waarde als er al wat opstaat.
Nee er zijn een aantal zaken vrij duidelijk al met de info die er is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow ja zeker wel, en hoe weet je dat zo zeker?
Ik geloof niet dat, er uberhaupt wat duidelijk is over de toedracht, ongeluk raket of wat ik nu net hoor ... een bom.. neergeschoten door gevechtsvliegtuig, behoort allemaal nog tot de mogelijkheden.
Onderzoek moet nog beginnen en Jij gaat me nu vertellen dat ze al klaar zijn?
Zoek anders nog even een paar geboortedata op van wereldleiders en reken dan nog eens. Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:59 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Vladimir Putin
Geboren op 7 October 1952![]()
7 + 10 = 17
1+9+5+2 = 17
Nog niet tegengekomen, maar weer 17 dus....
klopt het is bekend dat ook vaak deze datarecoders in de staart zitten maar hangt een beetje van het type vliegtuig af, de lokatie van de 2 dozen is verschillend, dus of ze in het afgeboken stuk zaten ja of nee, is vooralsnog niet bekend, wat wel bekend is word geregistreerd dus als het toestel zo abrupt in 2 delen brak heeft een oorzaak dat word geregistreerd, daarvoor zijn die dingen er, als er bijvoorbeeld een kleine storing was voor dat het toestel in 2en brak word dat dus ook geregistreerd, iets heel kleins kan tot een grote ramp leiden, zie de bijlmer crash waarbij een van de pinnen die de motor vast hielden afbrak. dit werd bevestigd door de data recorder en de pinnen zelf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:23 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Nee er zijn een aantal zaken vrij duidelijk al met de info die er is.
De staart is een flink eind van de main fuselage gevonden (met waarschijnlijk beide recorders) afgebroken in de lucht. (zie je aan de schade , geen crashschade maar "zwevend" naar beneden gekomen.)
De main fuselage (ik weet even de vertaling niet) is samen met beide motorgondels op dezelfde plek gecrashed, dat houdt in dat de motoren VAST aan het toestel zaten tijdens de crash.
Gezien de vindlocaties van de brokstukken kan je met vrij grote zekerheid aannemen dat de staart als EERSTE is afgebroken.
Dat lijkt mij eigenlijk ook wel het idee van die zwarte dozen. Dat er altijd wel bruikbare informatie op staat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
klopt het is bekend dat ook vaak deze datarecoders in de staart zitten maar hangt een beetje van het type vliegtuig af, de lokatie van de 2 dozen is verschillend, dus of ze in het afgeboken stuk zaten ja of nee, is vooralsnog niet bekend, wat wel bekend is word geregistreerd dus als het toestel zo abrupt in 2 delen brak heeft een oorzaak dat word geregistreerd, daarvoor zijn die dingen er, als er bijvoorbeeld een kleine storing was voor dat het toestel in 2en brak word dat dus ook geregistreerd, iets heel kleins kan tot een grote ramp leiden, zie de bijlmer crash waarbij een van de pinnen die de motor vast hielden afbrak. dit werd bevestigd door de data recorder en de pinnen zelf.
Dus voor een toestel in 2en breekt word van alles geregistreed als er verder geen fout of error word geregistreed kan je inderdaad van uit gaan dat het iets van een raket of bom betreft, maar daar voor hebben we dus die 2 recorders nodig.
Dus zijn ze belangrijk voor het onderzoek, OW JAZEKER WEL!
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus zijn ze belangrijk voor het onderzoek, OW JAZEKER WEL!
Raketinslag hooguit , geen schuldvraag, niet welk type wapen. etcquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eigenlijk ook wel het idee van die zwarte dozen. Dat er altijd wel bruikbare informatie op staat.
Dit soort gegoochelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:59 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Vladimir Putin
Geboren op 7 October 1952![]()
7 + 10 = 17
1+9+5+2 = 17
Nog niet tegengekomen, maar weer 17 dus....
haha.. nice one!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:44 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Maar zelf wel 17 karakters gebruiken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:44 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Maar zelf wel 17 karakters gebruiken![]()
![]()
Niet een beetje, is enorm triest.... waarom stoppen bij 17? 1+7 is toch 8?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:46 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Beetje triest doet dat aan dat geknutsel met getallen.
Qua wereldleiders kom ik Angela Merkel tegen, die was 17 juli jarig en was zwaar de feestbeest die dag. Verder ik zou het niet weten, en ik hou er nu over op.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zoek anders nog even een paar geboortedata op van wereldleiders en reken dan nog eens. Ik ben benieuwd.
Deze foto toont wel aan dat van de romp weinig over was, deze deur zit namelijk voor de vleugel aan de voorzijde van het vliegtuig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:23 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Nee er zijn een aantal zaken vrij duidelijk al met de info die er is.
De staart is een flink eind van de main fuselage gevonden (met waarschijnlijk beide recorders) afgebroken in de lucht. (zie je aan de schade , geen crashschade maar "zwevend" naar beneden gekomen.)
De main fuselage (ik weet even de vertaling niet) is samen met beide motorgondels op dezelfde plek gecrashed, dat houdt in dat de motoren VAST aan het toestel zaten tijdens de crash.
Gezien de vindlocaties van de brokstukken kan je met vrij grote zekerheid aannemen dat de staart als EERSTE is afgebroken.
Yep, en als er gevuurd is ....staat het op tape, met naam en rugnummers.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:24 schreef nikao het volgende:
Het sterkste bewijs zal van satellieten (zijn) gekomen en niet zozeer de verspreiding van brokstukken. Zie ook dit artikel met wat uitleg hierover;
http://www.astroblogs.nl/(...)r-sbirs-satellieten/
Ze hebben dus bewust dat vliegtuig over dat oorlogsgebied laten vliegen, en ook nog eens lager dan normaalquote:Oekraïne wist van raketten
KIEV -
Oekraïense inlichtingendiensten wisten drie dagen voor de ramp met MH17 al dat de separatisten over geavanceerde raketsystemen beschikten die ook doelen op grote hoogte kunnen raken.
Dat meldt de Washington Post zaterdag. Ondanks de informatie besloot de regering in Kiev niet om het luchtruim rond Donetsk te sluiten.
Volgens Vitaly Nayda van de veiligheidsdienst beschikken de rebellen over drie Boek-raketsystemen. Deze informatie was op 14 juli al bekend.
Oekraïne stelde een gedeeltelijke sluiting van het luchtruim in, aanvankelijk op 26000 voet en op 14 juli op 32000 voet. De Boeing 777 van Malaysia Airlines vloog op een hoogte van 33000 voet (10 kilometer) toen hij neergehaald werd.
De hoogterestricties werden op 14 juli aangepast nadat de rebellen een Oekraïense Antonov An-26 met acht mensen aan boord uit de lucht hadden geschoten. Dat vliegtuig vloog op 21000 voet.
Dezelfde satellieten die toch echt de WMD's in Irak hebben gezien, dat tot een oorlog met duizenden doden heeft geleid, maar die WMD's zijn uiteindelijk nooit gevonden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:24 schreef nikao het volgende:
Het sterkste bewijs zal van satellieten (zijn) gekomen en niet zozeer de verspreiding van brokstukken. Zie ook dit artikel met wat uitleg hierover;
http://www.astroblogs.nl/(...)r-sbirs-satellieten/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |