abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juli 2014 @ 13:03:38 #101
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142509810
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja inderdaad, al moet ik even terug denken aan die pro rus met die teddybeer, de beelden spreken voor zich hij zag er best aangeslagen uit voor wat hij aantrof in dat gebied.
[ afbeelding ]

hier wat meer informatie en foto's http://www.dailymail.co.u(...)g-investigation.html
Als zoiets je niets doet.... Iedereen ervaart er wel wat bij.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_142510073
Ongeacht de exacte oorzaak en verantwoordelijken is het natuurlijk op z'n zachts gezegd 'idioot' hoe de pro-russische separatisten dit op dit moment aan het handlen zijn. En ook Rusland mag je aanrekening dat ze hun invloed niet gebruiken om de berging en het onderzoek gewoon goed te laten verlopen.

En dat helpt uiteraard niet voor de beeldvorming omtrent de toedracht.
  zondag 20 juli 2014 @ 13:45:04 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142510852
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:13 schreef nikao het volgende:
Ongeacht de exacte oorzaak en verantwoordelijken is het natuurlijk op z'n zachts gezegd 'idioot' hoe de pro-russische separatisten dit op dit moment aan het handlen zijn. En ook Rusland mag je aanrekening dat ze hun invloed niet gebruiken om de berging en het onderzoek gewoon goed te laten verlopen.

En dat helpt uiteraard niet voor de beeldvorming omtrent de toedracht.
Ik vind het nog wel mee vallen hoe de Pro russen dit aanpakken, ze hebben natuurlijk niet de ervaring of het materiaal hier voor, dit komt veel uit Rusland.
Zie link naar foto's hier boven, Wat wel het geval is dat mensen in de dorpen er om heen aan het plunderen waren geslagen, dat vind ik verschrikkelijk.

alle 3 de groepen, gebruiken dit als propaganda, en wijzen met de vinger naar elkaar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142511247
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik vind het nog wel mee vallen hoe de Pro russen dit aanpakken, ze hebben natuurlijk niet de ervaring of het materiaal hier voor, dit komt veel uit Rusland.
Zie link naar foto's hier boven, Wat wel het geval is dat mensen in de dorpen er om heen aan het plunderen waren geslagen, dat vind ik verschrikkelijk.

alle 3 de groepen, gebruiken dit als propaganda, en wijzen met de vinger naar elkaar.
Meevallen? Puur het feit dat ze onafhankelijke ongewapende onderzoekers niet willen toelaten is toch absurd? Dat heeft niets te maken met ervaring of materiaal, dat is een keuze!
  zondag 20 juli 2014 @ 14:03:31 #105
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142511483
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:57 schreef nikao het volgende:

[..]

Meevallen? Puur het feit dat ze onafhankelijke ongewapende onderzoekers niet willen toelaten is toch absurd? Dat heeft niets te maken met ervaring of materiaal, dat is een keuze!
Ja dat is ook weer zo.
Maar goed een soldaat is soldaat, dus wie gaf het bevel hun tegen te houden?

Als het vliegtuig daadwerkelijk is neer geschoten ga ik er vanuit dat het gewoon een militaire blunder betrof door stelletje Pro Russische luchtafweer Amateurs, misschien werden ze wel beetje overmoedig omdat ze al meer vliegtuigen boven die regio hadden neergehaald.
  zondag 20 juli 2014 @ 14:12:30 #106
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142511833
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja dat is ook weer zo.

Als het vliegtuig daadwerkelijk is neer geschoten ga ik er vanuit dat het gewoon een militaire blunder betrof door stelletje Pro Russische luchtafweer Amateurs, misschien werden ze wel beetje overmoedig omdat ze al meer vliegtuigen boven die regio hadden neergehaald.
Ja ik ben bang dat niemand wilt toegeven want de verantwoordelijkheden.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_142512025
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja dat is ook weer zo.

Dat lijkt mij ook de meest waarschijnlijke verklaring. Dat maakt de huidige benadering van de situatie door deze 'luchtafweer Amateurs' alleen maar erger.
pi_142512297
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 21:59 schreef BoefB2 het volgende:

[..]

Vladimir Putin
Geboren op 7 October 1952 :7
7 + 10 = 17
1+9+5+2 = 17

Nog niet tegengekomen, maar weer 17 dus....
Damn! :D
  zondag 20 juli 2014 @ 14:56:25 #109
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142513192
quote:
11s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:26 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Damn! :D
7 :D

Assumed office
7 May 2012
Preceded by Dmitry Medvedev
In office
7 May 2000 – 7 May 2008
Acting: 31 December 1999 – 7 May 2000

In office
8 May 2008 – 7 May 2012

Born
7 October 1952

Hele pagina is een en al 7 :o mja min de [7] links.
pi_142513422
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Assumed office
7 May 2012
In office
7 May 2000 – 7 May 2008

In office
8 May 2008 – 7 May 2012

Born
7 October 1952

:N :N Schrijf 'may' nou gewoon eens als '5', en je hele pagina is een en al 5...
pi_142515978
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Assumed office
7 May 2012
In office
7 May 2000 – 7 May 2008

In office
8 May 2008 – 7 May 2012

Born
7 October 1952

Iedereen liep weer te kk'ren, maar dat zag ik niet eens. :') Goed gezien.
7+10+1+9+5+2= 34 - 3+4 = 7
61 jaar, ook 6+1 = 7... toevallig nou net weer bij hem zeg... :')
Hij is 170 cm. hey, 7!
He spent 17 years as a mid-level agent in the Soviet KGB's foreign intelligence wing, rising only to the rank of lieutenant colonel.

Zijn levenspad, geb.d, lot en geluksnummer is 7: http://www.astrovera.com/(...)utin-numerology.html
Rusland's landnummer is +7.

Applaus voor deze man.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:25:27 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142516475
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:03 schreef nikao het volgende:

[..]

:N :N Schrijf 'may' nou gewoon eens als '5', en je hele pagina is een en al 5...
;) i know, vind het nummer gedoe ook, :? beetje onzin.
zie paar pagina's terug, zo kan je altijd wel wat vinden.
pi_142516665
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

;) i know, vind het nummer gedoe ook, :? beetje onzin.
zie paar pagina's terug, zo kan je altijd wel wat vinden.
Ben ik met je eens hoor, tot die first flight 17 juli 1997 van de Boeing 777 aan het licht kwam, zit ik voor de gein te kijken, dus uiteraard ook bij Poetin. Toch een hoop 7's. Zijn geluksnummer.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:34:34 #114
397653 HalfGod
Half God, half mens, vol sexy.
pi_142516799
Volgens 4chan (jaja) is vandaag een grote dag (ook volgens numerology) en.. het kan best.
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:37:22 #115
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_142516886
Ik wil 1 ding van mijn hart. Ik word er schijtziek van dat mensen blindelings de vinger naar poetin wijzen. 'Rusland en Oekraine zijn corrupt'. De hele propagande tegen Rusland werkt als een stier. Godverdomme zeg
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
  zondag 20 juli 2014 @ 16:39:51 #116
397653 HalfGod
Half God, half mens, vol sexy.
pi_142516980
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik wil 1 ding van mijn hart. Ik word er schijtziek van dat mensen blindelings de vinger naar poetin wijzen. 'Rusland en Oekraine zijn corrupt'. De hele propagande tegen Rusland werkt als een stier. Godverdomme zeg
Dit wel. Die Oekraïense zijn ook nazi's hoor..
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:42:04 #117
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_142517048
Oh dat sowieso haha, elke partij is dit gebeuren verschrikkelijk aan het exploiteren voor eigen gewin :')
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
  Moderator zondag 20 juli 2014 @ 16:47:12 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_142517193
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Oh dat sowieso haha, elke partij is dit gebeuren verschrikkelijk aan het exploiteren voor eigen gewin :')
As usual.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:51:47 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142517342
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:34 schreef HalfGod het volgende:
Volgens 4chan (jaja) is vandaag een grote dag (ook volgens numerology) en.. het kan best.
Dus vandaag stort er weer iets neer? Of is de gap van drie dagen tussen ramp en grote dag ook numerologisch verklaarbaar?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_142517438
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:29 schreef Geralt het volgende:

[..]

Airtraffic control heeft gevraagd om lager te vliegen en dat hebben ze vervolgens gedaan. Niet veel lager maar toch. Ook bevestigd door Malaysian Airlines zelf.
Volgens flightradar heeft het toestel eerst op FL310 gevlogen en klom boven Oekraïne naar FL330.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142517868
Nouja, blindelings. Even los van de klaarblijkelijke propaganda die verspreid wordt van alle kanten is er wel degelijk een platform aanwezig om Putin's acties af te keuren.

quote:
5s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus vandaag stort er weer iets neer? Of is de gap van drie dagen tussen ramp en grote dag ook numerologisch verklaarbaar?
Alles is met de juiste nummertjes te verklaren. Daarom is de simpele man zo dol op dergelijke voorspellingen. :P
Conscience do cost.
pi_142517940
quote:
5s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Afstand tussen Nederland en de rampplek is 3 uur vliegen.
  zondag 20 juli 2014 @ 17:09:54 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142518035
quote:
9s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:07 schreef Panzermaus het volgende:

Afstand tussen Nederland en de rampplek is 3 uur vliegen.
Ik ben overtuigd.
  zondag 20 juli 2014 @ 17:14:28 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142518179
Tel je alle cijfers van mijn geboortedatum op, is dat 43 ... 4 + 3 is 7.
I am doomed.
pi_142518746
quote:
9s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:14 schreef Copycat het volgende:
I am doomed.
En je hebt ook nog gepost op een tijdstip met een 7 erin! :o
  zondag 20 juli 2014 @ 17:30:43 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142518803
quote:
9s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:14 schreef Copycat het volgende:
I am doomed.
yup fucked ;( sterkte copycat, je zal het nodig hebben :'(

btw even dit... :{
http://www.hartvannederla(...)ft-emotionele-brief/
  zondag 20 juli 2014 @ 18:17:24 #127
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_142520642
Dit kwam ik tegen op internet, bron is ''McTreblar'' van de site ''bestgore'' waar ik liever niet naartoe link ivm forum-beleid. Als je de bron wilt vinden, gebruik dan google.

Dit is zijn tekst:

quote:
I don’t mind a good conspiracy theory. The sad thing is that with all the crap we get fed by our media outlets, there is probably more accuracy in some theories than the official reporting we are given.

The downing of Malaysian Airlines flight MH17 from Amsterdam to Kuala Lumpur appears on the surface, at least by virtue of western reporting, to be a case of dumb arse pro-Russian separatist militia in the Ukraine using sophisticated military equipment in error on a civilian target.

It may turn out that this is exactly what happened. Without the benefit of all the facts, I am not personally able to say one way or the other. Neither are you, the reader. However, one thing we should all do is look at any significant events with possible political outcomes and be suspicious enough to not blindly jump on the media bandwagon.

I have intentionally left out sourcing in this article. Go ahead and google for yourself. I’m not prepared to apply any credibility to any source out there, merely bring together a couple of ideas, some established facts and some of my own observations. It is up to you to form your own opinion, do your own research and see what adds up for you. Ultimately, I have reservations that the results of any official investigation will actually resemble reality, so believe what you will.

Flight MH17 departed Amsterdam Airport Schiphol at 10:14UTC, 14 minutes behind schedule. It disappeared off radar at 13:15UTC. There were 298 people on board the aircraft, it was last detected flying at 33,000 feet, as ordered by Ukraine air traffic control. It had originally filed a plan to fly at 35,000 feet. The minimum advised height in Ukraine Airspace at the time was 32,000 feet.

Ukraine air traffic control have as yet not released radar data and there are suggestions from unidentified sources who apparently were in the Kiev control centre at the time that it is unlikely the data will ever be released. It has been alleged that until three minutes prior to the shoot down there were two Ukrainian Airforce jets flying in close formation with the airliner. These sources claim the aircraft was shot down by an air-to-air missile fired from one of these aircraft.

The US is claiming they have satellite imagery showing a ground based missile launch. Frankly, anyone who believes anything the Americans say without independent verification is a tool.

The Russians claim none of their launcher crews are in Ukraine. Well, they would say that, they aren’t supposed to have any of their personnel there period.

So far very little has surfaced showing the plane come down. The best footage to date is of a fireball at the point of impact. But this does tell us more than you may give credit at first consideration. For example we know there was no fire prior to impact on account of there being no smoke trail. This means the engines were not burning and that the fuel tanks were not ruptured. This helps us confirm that if a missile is the cause, it was a radar guided, not thermal guided device as it did not target the engines.

We also know the rear of the plane was separated most likely at the time of the explosion. It fell some distance from the main body of the wreckage, and bodies, luggage and other debris was scattered between the two main sections of the aircraft.

Bodies which came down with the tail appear to be riddled with injuries consistent with fast moving projectiles
. It is important to note that missiles are designed for proximal detonation, not contact detonation. This is so the missile is more effective across a range of scenarios. Relying on contact reduces the likelihood of taking down an aircraft fired from in front of it as the chance of striking the plane is very low, especially against supersonic targets. Instead the missile detonates when within a lethal range, launching a cone of projectiles with a destructive shock wave. Excellent video can be located demonstrating how this works. Needless to say, given the plane does not appear to have been on fire before the ground strike, it seems likely detonation occurred near the rear of the plane. At 63m in length, it is highly probably that any detonation capable of taking a section of the plane off would have been close enough to disable everyone on board with the concussion. It is noteworthy that no distressed call was made, and only the black box recording will tell us if the flight crew made any attempt to control the aircraft after it was hit.

Interestingly, a BUK missile, the type alleged by Ukraine as having brought down MH17, relies on the command post to direct it to target. I am not an expert on how the missile is designed to close on its target, but given it is intended for use against everything from fighter jets to cruise missiles and smart bombs, I would have guessed the missile would be far more accurate than to hit the tail of a large commercial aircraft flying at subsonic speed. Firing from in front of the aircraft, as alleged by Ukraine, and striking the aircraft many kilometres in front of the launcher, I can’t help but wonder why the rear of the plane was hit. It makes me consider the possibility that the allegations of an air-to-air shoot down, with the missile arriving from the rear, has at least a little plausibility. Likewise would a BUK launch from behind the aircraft, coming from inside Ukraine government controlled territory.

Anyone capable of operating one of these systems would be able to use the basic telemetry provided by the computers to identify the target. The system is designed to look for characteristic patterns in the radar signal to determine the shape and probable type of aircraft. Further, the system is scanning for identifying squawking from the target. In this case MH17 would have been identifying itself as a commercial aircraft. The flight would have appeared on the operator’s screen as such.

So what motivation would Ukraine have had for shooting down a commercial aircraft?

Up to this point Ukraine has had very limited support from the West in fighting separatists. They have lost Crimea and currently do not have control of much of the East of the country. Rhetoric is not going to defeat the separatists, sanctions on the Russian leadership are not going to defeat the separatists. Ukraine needs the west to step up and fight its war for it.

I’m not going to ask you to believe that the downing of MH17 is a conspiracy to bring the West into direct conflict with Russia, whether that conflict be military or political. What I ask you to consider, before adding your voice to the choir of condemnation against Russia for its support of the rebels, is that maybe there is more to this than what initially meets the eye. We have seen on numerous occasions that the governments of the West have fooled their populations. Perhaps that isn’t the case here, but perhaps it is.

Think before you let yourself be caught up in the hysteria.
Ik heb de belangrijke stukken benadrukt, het komt overeen met, weliswaar Russische bron, dit bericht:

http://en.itar-tass.com/russia/741248

quote:
2 Ukrainian fighters seen following Malaysian jet minutes before crash
Russia
July 18, 3:35 UTC+4

MOSCOW, July 18, /ITAR-TASS/. Two Ukrainian fighters were following the passenger Boeing-777 of Malaysian Airlines several minutes before the crash, Russia’s television Channel One said on Friday, citing a tweet made a Spanish air traffic controller of Kiev’s airport Borispol.

According to the Spanish air traffic controller, two Ukrainian fighters had been seen near the Malaysian jet three minutes before it disappeared from radars.

This information is confirmed by eyewitnesses in the Donetsk region who saw Ukrainian warplanes near the passenger jet. They say they heard sounds of powerful blasts and saw a Ukraine warplane shortly before the crash.

A Boeing-777 of the Malaysian Airlines that was en route from Amsterdam to Kuala Lumpur, disappeared from the radars and crashed on Thursday evening near the settlement of Grabovo in Ukraine’s Donetsk region. All those who were onboard the plane - 280 passengers and 15 crew members - died. According to preliminary data, passengers included citizens of the Netherlands, the United States, Great Britain, France, and Malaysia. According to Russian Emergencies Minister Vladimir Puchkov, there were no Russians among the passengers.
Deze Spaanse luchtvaart controller liet dit weten via twitter:

http://projectavalon.net/(...)d=26399&d=1405718595

Meer over deze Spaanse luchtvaart controller:

http://slavyangrad.wordpr(...)ot-down-boeing-mh17/

Zelf geloof ik niet wat Amerika, Rusland, Oekraïne of wat het NOS journaal ons vertelt, en geloof ik dat de waarheid het eerste slachtoffer van de ramp is.
  zondag 20 juli 2014 @ 18:19:58 #128
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142520740
En daarom wordt bnw niet serieus genomen.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
  zondag 20 juli 2014 @ 18:21:49 #129
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_142520809
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:19 schreef thom_05 het volgende:
Beetje voor de hand liggende reactie, post dan niet :{w
pi_142520859
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:21 schreef OuwePers het volgende:

[..]

't Is wel zo. BNW moet je met een korreltje paar kilo zout nemen.
  zondag 20 juli 2014 @ 18:26:10 #131
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_142520970
BNW :')
-XOXO-
  zondag 20 juli 2014 @ 18:27:41 #132
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142521023
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:21 schreef OuwePers het volgende:

[..]

Je post iets van een ander poster via bestgore website en dan moet ik daar serieus over na gaan denken? Echt??
- Henry de Jouvenel
  zondag 20 juli 2014 @ 18:32:39 #133
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142521207
En dat alles wordt allemaal afgeleid uit het raken van de achterste helft van het vliegtuig?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 20 juli 2014 @ 18:34:24 #134
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_142521282
Nog meer over deze Spaanse luchtvaartcontroller:

http://latino.foxnews.com(...)spanish-air-traffic/

FoxNews notabene!
pi_142521365
Volgens sommige bronnen komt de schade toegebracht aan de fuselage van het vliegtuig overeen met de schade die een air to air raket toe zou moeten brengen.

http://beforeitsnews.com/(...)f-mh-17-2453132.html

Ik wil hier niks claimen, maar als je naar de hoek van de impact kijkt, lijkt het net alsof de projectielen recht van achter het vliegtuig waren geschoten terwijl overal wordt beweerd dat de raket vanaf de onderkant kwam. Je ziet zelfs een aantal deuken op de vleugel die zijn veroorzaakt doordat een projectiel er langs schraapte.
  zondag 20 juli 2014 @ 18:37:23 #136
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_142521393
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:27 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Je post iets van een ander poster via bestgore website en dan moet ik daar serieus over na gaan denken? Echt??
Iemand die de eindjes logischerwijs en kritisch aan elkaar knoopt verdient het om gelezen te worden, wat de bron ook mag zijn.
Ik raad je aan om dat bord voor je kop te halen en gewoon te lezen.
Of geloof je liever de Mainstream-media?
  zondag 20 juli 2014 @ 18:41:08 #137
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142521523
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:37 schreef OuwePers het volgende:

[..]

Iemand die de eindjes logischerwijs en kritisch aan elkaar knoopt verdient het om gelezen te worden, wat de bron ook mag zijn.
Ik raad je aan om dat bord voor je kop te halen en gewoon te lezen.
Of geloof je liever de Mainstream-media?
Eerder dan iemand die zich mc nog wat noemt.
Trouwens ik heb geen bord voor mijn kop maar jij bent ver heen van de realiteit.
Kritisch denken prima. Maar doe het niet selectief.
- Henry de Jouvenel
  zondag 20 juli 2014 @ 18:41:40 #138
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142521548
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:36 schreef doge het volgende:
Volgens sommige bronnen komt de schade toegebracht aan de fuselage van het vliegtuig overeen met de schade die een air to air raket toe zou moeten brengen.

[ afbeelding ]

Ik wil hier niks claimen, maar als je naar de hoek van de impact kijkt, lijkt het net alsof de projectielen recht van achter het vliegtuig waren geschoten terwijl overal wordt beweerd dat de raket vanaf de onderkant kwam. Je ziet zelfs een aantal deuken op de vleugel die zijn veroorzaakt doordat een projectiel er langs schraapte.
De BUK raketten zijn volgens de text hierboven geen contact wapens, maar werken via een flinke explosie als ze in de buurt komen. Dan zou het best kunnen dat sommige sporen deels van achter lijken te komen.
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zondag 20 juli 2014 @ 18:48:11 #139
249559 crew  Lavenderr
pi_142521817
quote:
Door jou misschien niet.
pi_142521995
quote:
Er wordt steeds vaker geroepen dat BNW onderwerpen eigenlijk in NWS thuishoren.. Vanwege de steeds grotere raakvlakken.
  zondag 20 juli 2014 @ 18:53:16 #141
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142522079
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Er wordt steeds vaker geroepen dat BNW onderwerpen eigenlijk in NWS thuishoren.. Vanwege de steeds grotere raakvlakken.
Ik ontken dat ook niet en als je de geschiedenis kent weet je dat niets te bizar is. Echter is dit een post van een poster zonder bronnen of wat dan ook.
- Henry de Jouvenel
pi_142522222
Sorry hoor, maar we hebben het hier over oorlogsgebied toch? Lijkt me dat de kans dat je daar Oekraiense fighters ziet redelijk groot is?

En hoezo kan je aan zo'n panel zien dat de 'deuken overeenkomen met een projectiel van achteren afgeschoten'? :? waar haal je die wijsheid en vooral stelligheid vandaan?
pi_142522996
quote:
9s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben overtuigd.
Misschien had jij zelf dit topic nooit naar de numerologie moeten titelen, ik vind het aardig ergerlijk dat er nu telkens geintjes over cijferreeksen worden gemaakt en dat de mensen die op zoek zijn naar onafhankelijk bewijs over de schuldvraag worden weggezet als cijfer-gekkies. }:|
  zondag 20 juli 2014 @ 19:15:46 #144
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_142523019
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 19:15 schreef n0ir het volgende:

[..]

Misschien had jij zelf dit topic nooit naar de numerologie moeten titelen, ik vind het aardig ergerlijk dat er nu telkens geintjes over cijferreeksen worden gemaakt en dat de mensen die op zoek zijn naar onafhankelijk bewijs over de schuldvraag worden weggezet als cijfer-gekkies. }:|
helemaal mee eens..
pi_142523106
quote:
mensen die op zoek zijn naar onafhankelijk bewijs over de schuldvraag
Die mensen zitten niet in BNW..
  zondag 20 juli 2014 @ 19:29:34 #146
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_142523552
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:56 schreef nikao het volgende:

En hoezo kan je aan zo'n panel zien dat de 'deuken overeenkomen met een projectiel van achteren afgeschoten'? :? waar haal je die wijsheid en vooral stelligheid vandaan?
Van beeldmateriaal van de stoffelijke overschotten die laten zien dat deze zijn doorboord met projectielen, of:

quote:
Bodies which came down with the tail appear to be riddled with injuries consistent with fast moving projectiles. It is important to note that missiles are designed for proximal detonation, not contact detonation.
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:53 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Ik ontken dat ook niet en als je de geschiedenis kent weet je dat niets te bizar is. Echter is dit een post van een poster zonder bronnen of wat dan ook.
Dat is waar, maar alles is te vinden via google, zoals de poster (een artikelschrijver voor die site) zelf ook aangeeft. Hij wilt zich niet vastpinnen aan bronnen omdat zelfs de officiële bronnen over dit nieuws onbetrouwbaar en (nog) niet verifieerbaar zijn.

quote:

[ afbeelding ]

Dat is inderdaad merkwaardig, had dat zelf nog niet gelezen of gezien!
Wat dat betreft zal het afhangen van de zwarte doos (mits daar nu niet mee gesjoemeld is) die de fysieke gevolgtrekkingen kan laten zien om zo scenario's uit te sluiten.

Verder zal de rest afhangen van de mysterieuze ''Carlos'', de Spaanse luchtvaartcontroller.
  zondag 20 juli 2014 @ 19:32:42 #147
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142523686
quote:

[ afbeelding ]

Dat lijkt me eerder secundaire schade.
pi_142523772
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 19:18 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Die mensen zitten niet in BNW..
Die zitten zeker niet in NWS, waar al lang bewezen is dat de seperatisten schuldig zijn aan het neerhalen van het vliegtuig. Als jij het ook prettiger vindt om elk overheidsverhaal direct voor waarheid aan te nemen ga je lekker daar heen, dan lezen wij hier wel over de schreeuwers heen om onze eigen conclusie te trekken.
  zondag 20 juli 2014 @ 19:36:22 #149
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_142523809
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:24 schreef H4ppy het volgende:
Ik heb dit al in NWS gepost, maar daar hadden de meeste users het te druk met het verzinnen van scenario's over hoe Rusland bewijzen aan het "wegmoffelen" is en hun schuld gaat verbergen o.a. dmv een dode spion in het vliegtuig.

Ik kwam dit stuk van het Russische nieuws tegen op het internet, welke ik heb ondertiteld. In de video worden verklaringen gegeven voor het onderschepte gesprek tussen de rebellen en ook het filmpje van hoe het BUK systeem wordt vervoerd.

Zie hier, en doorskippen naar 0:25 sec.
Mocht je niet automatisch ondertiteling krijgen, moet je die even in de youtube player aanzetten door op "CC" onder het filmpje te klikken.

Dit artikel van The Guardian bevestigt dat er inderdaad een SU gevechtsvliegtuig de avond ervoor neer is geschoten, wat in samenhorigheid is met wat de officier in het filmpje zegt.
http://www.theguardian.co(...)t-by-russian-missile
Ik WIST het wel.
Wat een dombo's. Een aanslag faken kost toch echt meer voorbereidingstijd. Vroeg of laat komt de waarheid toch boven tafel.
Eerst het filmpje van 6 juni, daarna die knuffelfoto dat 1 frame uit een filmpje bleek te zijn en nu weer dit copy/paste-telefoongesprek.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 20 juli 2014 @ 19:36:55 #150
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142523841
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De BUK raketten zijn volgens de text hierboven geen contact wapens, maar werken via een flinke explosie als ze in de buurt komen. Dan zou het best kunnen dat sommige sporen deels van achter lijken te komen.
Inderdaad Ze gaven aan dat raken niet eens hoeft in de buurt ontploffen was al voldoende.
Maar goed wat hier boven staat is en blijft speculatie, ik hoop dat Als het inderdaad een raket was, ze ook kunnen uitvinden van welk type, een Air to air Raket brengt natuurlijk heel andere sporen achter dan een grond raket.
Ik had op de dag zelf ook al gelezen dat er gevechts vliegtuigen in de buurt waren ten tijde van het neerstorten.
http://www.luchtvaartnieu(...)igen-voor-crash-mh17
pi_142523884
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 19:35 schreef n0ir het volgende:

[..]

Die zitten zeker niet in NWS, waar al lang bewezen is dat de seperatisten schuldig zijn aan het neerhalen van het vliegtuig. Als jij het ook prettiger vindt om elk overheidsverhaal direct voor waarheid aan te nemen ga je lekker daar heen, dan lezen wij hier wel over de schreeuwers heen om onze eigen conclusie te trekken.
^O^ succes met rare theorieën en alternatieve waarheidsbevinding
  zondag 20 juli 2014 @ 19:39:26 #152
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142523938
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 19:29 schreef OuwePers het volgende:

[..]

Van beeldmateriaal van de stoffelijke overschotten die laten zien dat deze zijn doorboord met projectielen, of:

[..]

[..]

Dat is waar, maar alles is te vinden via google, zoals de poster (een artikelschrijver voor die site) zelf ook aangeeft. Hij wilt zich niet vastpinnen aan bronnen omdat zelfs de officiële bronnen over dit nieuws onbetrouwbaar en (nog) niet verifieerbaar zijn.

[..]

Dat is inderdaad merkwaardig, had dat zelf nog niet gelezen of gezien!
Wat dat betreft zal het afhangen van de zwarte doos (mits daar nu niet mee gesjoemeld is) die de fysieke gevolgtrekkingen kan laten zien om zo scenario's uit te sluiten.

Verder zal de rest afhangen van de mysterieuze ''Carlos'', de Spaanse luchtvaartcontroller.
Het doorboord zijn met projectielen is volgens de door jouw gequote text precies wat je zou verwachten bij een BUK raket.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 20 juli 2014 @ 19:40:52 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142524003
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 19:15 schreef n0ir het volgende:

Ik borduur in de TT voort op het vorige topic, waarin numerologie een belangrijke rol speelde. Neem het zo serieus als je wilt, doe ik dat ook.
  zondag 20 juli 2014 @ 19:42:48 #154
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_142524087
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 19:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het doorboord zijn met projectielen is volgens de door jouw gequote text precies wat je zou verwachten bij een BUK raket.
Klopt helemaal, evenals andere raketten dat doen.
Maar de vraag was eigenlijk: waar explodeerde die raket?
Een BUK-raket die van voren komt (zoals Oekraïne stelt, de plek van de 'inslag/ontploffing' was kilometers vóór het luchtdoelgeschut op de grond) en pas bij de staart ontploft?

quote:
Firing from in front of the aircraft, as alleged by Ukraine, and striking the aircraft many kilometres in front of the launcher
Ik ben geen militair deskundige op dat gebied, dus ik kan niet zeggen of dat raar is of niet.
  zondag 20 juli 2014 @ 19:47:13 #155
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142524286
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 19:42 schreef OuwePers het volgende:

[..]

Klopt helemaal, evenals andere raketten dat doen.
Maar de vraag was eigenlijk: waar explodeerde die raket?
Een BUK-raket die van voren komt (zoals Oekraïne stelt, de lanceerinstallatie was kilometers vóór het toestel op de grond) en pas bij de staart ontploft?

Ja waarom niet? Hij komt niet alleen van voren, maar ook van onderen.

quote:
Ik ben geen militair deskundige op dat gebied, dus ik kan niet zeggen of dat raar is of niet.
Waarom zou het raar zijn? Een raket systeem wat alleen werkt als je recht omhoog schiet lijkt mij veel raarder ;)
Onikaan ni ov dovah
pi_142525179
Oke ik heb wat illustraties gemaakt om het een en ander uit te leggen van wat mij opviel. Ik zit zelf elk jaar rond de 10-12 keer in het vliegtuig, dus ik weet ook het een en ander over hoe een vliegtuig er in detail uitziet. Overigens beweer ik absoluut niet dat wat ik hieronder uitleg, definitief iets verklaart. Het is gewoon iets wat mij op is gevallen.

quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:56 schreef nikao het volgende:
En hoezo kan je aan zo'n panel zien dat de 'deuken overeenkomen met een projectiel van achteren afgeschoten'? waar haal je die wijsheid en vooral stelligheid vandaan?

Ten eerste is op de foto de bovenkant van de vleugel afgebeeld. Dat kan je ten eerste herkennen aan de "safety line attachment point" met de rode cirkel, die zit altijd aan de bovenkant. De rest komt later in mijn uitleg.

Air to air raketten schiet kleine projectielen af, en zoals ik op de 2de afbeelding af heb gebeeld zie je 2 sporen, afkomstig van 2 kleine projectielen. Het rechter projectiel schampt eerst de vleugel op de plek welke hieronder aan is geduid. Nadat het projectiel de vleugel heeft geschampt scheurt het het metaal open.

Het linker projectiel schampt de vleugel alleen maar op de plek welke hieronder is gemarkeerd. Dit kan je ook zien aan de beschadiging aan de verf en de deuk.

Hier kan je jezelf afvragen hoe het mogelijk is om een schamp te krijgen aan de bovenkant van de vleugel als het projectiel daadwerkelijk afkomstig was van een BUK systeem welke op de grond stond.

Maar hoe weten we dat dit spoor erop duidt dat het projectiel van achteren komt?
Kijk eerst naar deze lijnen op de foto:

Hier heb ik aangeduid van welk deel van de vleugel de originele foto is genomen:

Als we vervolgens de sporen van de projectielen erbij halen, krijg je dit plaatje. De blauwe lijn laat zien hoe de projectielen zijn gevlogen. Op deze manier kan je dus bevestigen dat hetgeen wat de schade aan heeft gebracht af werd geschoten van de achterkant van het vliegtuig.

Vergelijk het nog maar eens met de 2de afbeelding op welke de sporen zijn geïllustreerd.
  zondag 20 juli 2014 @ 20:19:45 #157
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_142525751
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:07 schreef doge het volgende:
Oke ik heb wat illustraties gemaakt om het een en ander uit te leggen van wat mij opviel. Ik zit zelf elk jaar rond de 10-12 keer in het vliegtuig, dus ik weet ook het een en ander over hoe een vliegtuig er in detail uitziet. Overigens beweer ik absoluut niet dat wat ik hieronder uitleg, definitief iets verklaart. Het is gewoon iets wat mij op is gevallen.

[..]

[ afbeelding ]

Ten eerste is op de foto de bovenkant van de vleugel afgebeeld. Dat kan je ten eerste herkennen aan de "safety line attachment point" met de rode cirkel, die zit altijd aan de bovenkant. De rest komt later in mijn uitleg.

[ afbeelding ]

Air to air raketten schiet kleine projectielen af, en zoals ik op de 2de afbeelding af heb gebeeld zie je 2 sporen, afkomstig van 2 kleine projectielen. Het rechter projectiel schampt eerst de vleugel op de plek welke hieronder aan is geduid. Nadat het projectiel de vleugel heeft geschampt scheurt het het metaal open.

Het linker projectiel schampt de vleugel alleen maar op de plek welke hieronder is gemarkeerd. Dit kan je ook zien aan de beschadiging aan de verf en de deuk.

Hier kan je jezelf afvragen hoe het mogelijk is om een schamp te krijgen aan de bovenkant van de vleugel als het projectiel daadwerkelijk afkomstig was van een BUK systeem welke op de grond stond.
[ afbeelding ]

Maar hoe weten we dat dit spoor erop duidt dat het projectiel van achteren komt?
[ afbeelding ]

Hier heb ik aangeduid van welk deel van de vleugel de originele foto is genomen:
[ afbeelding ]

Als we vervolgens de sporen van de projectielen erbij halen, krijg je dit plaatje. De blauwe lijn laat zien hoe de projectielen zijn gevlogen. Op deze manier kan je dus bevestigen dat hetgeen wat de schade aan heeft gebracht af werd geschoten van de achterkant van het vliegtuig.

Vergelijk het nog maar eens met de 2de afbeelding op welke de sporen zijn geïllustreerd.
[ afbeelding ]
Goed opgemerkt!
Ik vraag mij af of het normaal is voor een BUK-raket om bovenachter het toestel (op constante snelheid in een rechte lijn vliegend) tot ontploffing te komen.

Ik denk van niet, maar het zou kunnen. Een militair deskundige zou duidelijkheid kunnen geven.

De militaire specs van de BUK in verhouding met MH17:

The BUK M1-2 is capable of stand-alone air defence as it has an on-board fire control radar and optical tracking with laser and thermal imaging (fitted above and just to the rear of the radar dome at the front of the vehicle). It can fire and direct up to three missiles onto one target but cannot, as far as I remember, engage multiple targets.

Multiple target acquisition requires an additional radar array vehicle and a command & control vehicle (BuK Bn: launchers, re-loaders, radar and control vehicles).

In terms of hitting a relatively slow moving and poorly manouverable (compared to military) aircraft with no missile warning or defence mechanism (low capability) at flight level 33, no problem as this system is designed to defend against cruise missiles and Tactical Nuclear Weapons.

Set-up to track around 5 minutes; track-acquisition-launch 25 seconds; re-deployment around 5 minutes.

Tracking to 32 km, missile effective to 22 km altitude.

The missile does not care where it interacts with the target, terminal guidance is via semi-active radar and the warhead is detonated though radar proximity.

The missile delivers approximately 70 kg of high explosive fragmentation at a maximum velocity of 1020 m/s and detonation within 20 metres of the target has a kill probability of 90 95%.
pi_142525777
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 19:32 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Dat lijkt me eerder secundaire schade.
Kijk even naar de illustraties hierboven, alles valt te goed op zijn plaatsen om het meteen als secundaire schade te bestempelen.
  zondag 20 juli 2014 @ 20:32:58 #159
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142526491
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat nou als het eigenlijk een deel is van de andere vleugel? Dan komt die hoek opeens wel overeen met een bron in de buurt van de staart.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 20 juli 2014 @ 20:55:50 #160
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_142527598
Kan je nog wel gebeurtenissen afleiden puur op basis van de - schade aan de - brokstukken? De separatisten, hoofdverdachte, heeft de onderdelen een aantal dagen ongecontroleerd in beheer gehad.
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_142527662
Er zijn satellieten die dit gezien moeten hebben, en op basis van de 'IR signature' kan je het type raket ook identificeren. Tis wachten tot die data publiek gegeven wordt en liefst bevestigd door meerdere partijen.
pi_142528568
Volgens het alwetende Niburu gaan we wel samen met de Amerikanen ingrijpen.
Dit allemaal na aanleiding van een verwijderd bericht op spitsnieuws, datzelfde spitsnieuws heeft blijkbaar ook bronnen dichtbij de Amerikaanse ambassade in Polen
Lees hier
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
pi_142529070
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef gijsman het volgende:
Volgens het alwetende Niburu gaan we wel samen met de Amerikanen ingrijpen.
Dit allemaal na aanleiding van een verwijderd bericht op spitsnieuws, datzelfde spitsnieuws heeft blijkbaar ook bronnen dichtbij de Amerikaanse ambassade in Polen
Lees hier
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
Of het klopte gewoon echt niet?
Zoals hier openlijk in twijfel wordt getrokken?
http://nos.nl/artikel/677(...)plek-gevaarlijk.html

quote:
De Nederlandse en Amerikaanse ministers van Defensie Hennis en Hagel hebben zaterdag telefonisch overleg gevoerd over de situatie. Maar het is volgens Van Kappen "hoogst onwaarschijnlijk" dat er over eventuele militaire actie is gesproken.

Identificatie
"Misschien is er gesproken over militaire steun bij het identificeren van de slachtoffers", denkt Van Kappen. "Amerika beschikt dat gebied over grote militaire expertise. Meer dan dat is het niet."
We zullen het snel genoeg mee maken.......
pi_142529183
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:57 schreef nikao het volgende:
Er zijn satellieten die dit gezien moeten hebben, en op basis van de 'IR signature' kan je het type raket ook identificeren. Tis wachten tot die data publiek gegeven wordt en liefst bevestigd door meerdere partijen.
Het is maar de vraag of die data publiek vrij wordt gegeven. Waarschijnlijk gaat dat niet gebeuren.
pi_142529859
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:24 schreef nikao het volgende:

[..]

Of het klopte gewoon echt niet?
Zoals hier openlijk in twijfel wordt getrokken?
http://nos.nl/artikel/677(...)plek-gevaarlijk.html

[..]

We zullen het snel genoeg mee maken.......
Tja je hebt te maken met dronken separatisten met tanks en wapens die uit Rusland komen.
De rol van Poetin is natuurlijk ook groot in dat gebied.
Als het sommige users in andere topics ligt staan we daar nu al met ons uitgedunde legertje in samenwerking met de Amerikanen.
En als je een korte blik werpt op de telegraaf sturen die het liefst zelf mensen daarheen om Poetin en die separatisten een lesje te leren.

Ik denk dat dan nu vooral om de steun omtrent de identificatie gaat.
Maar inderdaad we zullen het zien.
  Moderator zondag 20 juli 2014 @ 21:58:02 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_142530662
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:41 schreef gijsman het volgende:

[..]

Tja je hebt te maken met dronken separatisten met tanks en wapens die uit Rusland komen.
De rol van Poetin is natuurlijk ook groot in dat gebied.
Als het sommige users in andere topics ligt staan we daar nu al met ons uitgedunde legertje in samenwerking met de Amerikanen.
En als je een korte blik werpt op de telegraaf sturen die het liefst zelf mensen daarheen om Poetin en die separatisten een lesje te leren.

Ik denk dat dan nu vooral om de steun omtrent de identificatie gaat.
Maar inderdaad we zullen het zien.
Dat lijkt mij ook op dit moment het allerbelangrijkste.
pi_142532102
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat nou als het eigenlijk een deel is van de andere vleugel? Dan komt die hoek opeens wel overeen met een bron in de buurt van de staart.
De enige manier waarop dit een deel van de andere vleugel zou kunnen zijn is als het deel op de foto ondersteboven ligt. Dus de foto zou van de onderkant zijn. En er zit een enorm verschil in hoe de onder en bovenkant van een boeing 777 vleugel eruit ziet.

Let vooral op de voorste rand van de vleugel welke aan de bovenkant in secties is verdeeld zoals op de foto in mijn eerdere post te zien is, terwijl de onderkant gewoon 1 vlak stuk is.

pi_142532556
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:55 schreef Joeri. het volgende:
Kan je nog wel gebeurtenissen afleiden puur op basis van de - schade aan de - brokstukken? De separatisten, hoofdverdachte, heeft de onderdelen een aantal dagen ongecontroleerd in beheer gehad.
Kan je de exacte gebeurtenissen afleiden puur op basis van de schade aan de brokstukken? Nee dat kan je niet, daar is meer voor nodig. Maar de foto's van de vleugels en de schade zijn de ochtend na de ramp verschenen.
  zondag 20 juli 2014 @ 23:00:14 #169
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142533973
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:26 schreef doge het volgende:

[..]

De enige manier waarop dit een deel van de andere vleugel zou kunnen zijn is als het deel op de foto ondersteboven ligt. Dus de foto zou van de onderkant zijn. En er zit een enorm verschil in hoe de onder en bovenkant van een boeing 777 vleugel eruit ziet.

[ afbeelding ]

Let vooral op de voorste rand van de vleugel welke aan de bovenkant in secties is verdeeld zoals op de foto in mijn eerdere post te zien is, terwijl de onderkant gewoon 1 vlak stuk is.

[ afbeelding ]
De andere optie is dat jij het schema verkeerd gelezen hebt qua naar welke vormen je aan het kijken bent ;) Zie bijvoorbeeld hoe raar de orientatie is van de tekst van dat attachment point, als je dat stuk plaatst waar jij denkt dat hij moet. Zowel de voor als achterkant van de vleugel heeft bewegende delen.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 20 juli 2014 @ 23:08:48 #170
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142534404
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:55 schreef Joeri. het volgende:
Ook een goed punt ja. Zou zomaar kunnen dat wat wij voor sporen op een vleugel aanzien veroorzaakt is doordat ze met een jeep eroverheen reden.
Onikaan ni ov dovah
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 juli 2014 @ 23:44:32 #171
862 Arcee
Look closer
pi_142536150
Verkeerde topic. :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 57% gewijzigd door Arcee op 20-07-2014 23:55:15 ]
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 21 juli 2014 @ 01:10:44 #172
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_142539790
http://imgur.com/a/4mRCV/
Wat foto's die ik aan het verzamelen ben.
Let op er zijn wat lichaamsdelen te zien, maar geen gore.
  maandag 21 juli 2014 @ 02:15:08 #173
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_142541450
Wat ik mij even afvraag is, hoe gaan jullie om met het belachelijk alomvattende meegaan van het publiek (nederland) in dat rusland de zwarte piet word toegespeeld in deze, zogezegd word gevillainised.

Merken jullie woede in je omgeving wanneer je probeerd mensen met argumenten te overtuigen dat ze wel heel erg kort door de bocht gaan allemaal?

En op de fp? Je kunt niks positiefs over poetin zeggen of je hebt -10.

En mensen die primaal oproepen tot een EU leger of commandos sturen, of zelfs de dochter van poetin te lynchen krijgen upvotes...

Ik begin te begrijpen hoe het geweest moet zijn in nazi duitsland. :/
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_142542322
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat ik mij even afvraag is, hoe gaan jullie om met het belachelijk alomvattende meegaan van het publiek (nederland) in dat rusland de zwarte piet word toegespeeld in deze, zogezegd word gevillainised.

Merken jullie woede in je omgeving wanneer je probeerd mensen met argumenten te overtuigen dat ze wel heel erg kort door de bocht gaan allemaal?

En op de fp? Je kunt niks positiefs over poetin zeggen of je hebt -10.

En mensen die primaal oproepen tot een EU leger of commandos sturen, of zelfs de dochter van poetin te lynchen krijgen upvotes...

Ik begin te begrijpen hoe het geweest moet zijn in nazi duitsland. :/
Laten we eerst het onderzoek maar eens afwachten (voor zover dat nog mogelijk is)
Waarom denk je het beter te weten dan anderen en meen je hen te moeten overtuigen?
  maandag 21 juli 2014 @ 03:32:59 #175
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_142542443

Wat een theorien heeft deze vent _O_

-Precies 14 minuten na bekendheid van de crash ging Israel het offensief in Gaza starten
-ISIS rukt hard op net nu alle media aandacht ergens anders is
-Aids conferentie geleerden aan boord van MH17 wisten dat HIV een ras specifieke biowapen was maar te bang waren het te onthullen
-Precies zelfde model Boeing als de andere vermiste 777 van Malaysian airlines
-Oekraine en de Navo kunnen een gevechtsvliegtuig transponder in de 777 hebben gezet waardoor Rusland het identificeerde als een bommenwerper en neerhaalde

En nog meer :')

[ Bericht 21% gewijzigd door Dibble op 21-07-2014 03:59:16 ]
*Hosselcopter*
  maandag 21 juli 2014 @ 03:41:10 #176
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_142542522
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 03:21 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Laten we eerst het onderzoek maar eens afwachten (voor zover dat nog mogelijk is)
Waarom denk je het beter te weten dan anderen en meen je hen te moeten overtuigen?
Omdat ik niet van gisteren ben, ik heb dan wel een concentratiestoornis maar dat weerhoud me niet van analyse, sterker nog dat is een van mijn specialiteiten.
pi_142542613
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dit plaatje laat naar mijn mening zien dat deze schade aan de vleugel veroorzaakt is door iets dat van de romp van het vliegtuig of misschien uit het vliegtuig afkomstig.

maandag 21 juli 2014 @ 10:29:22 #178
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_142545497
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 03:58 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dit plaatje laat naar mijn mening zien dat deze schade aan de vleugel veroorzaakt is door iets dat van de romp van het vliegtuig of misschien uit het vliegtuig afkomstig.

[ afbeelding ]
Dat zou niet kloppen met de richting en de inslag die het heeft op de vleugel,

http://i.imgur.com/CIp8hIk.jpg

Of een en ander moet van de romp afgekomen zijn en de vleugel hebben geraakt toen het toestel uiteen scheurde, maar dan krijg je toch deze verwondingen niet?

Oftwel:

quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef doge het volgende:

[..]

Kan je de exacte gebeurtenissen afleiden puur op basis van de schade aan de brokstukken? Nee dat kan je niet, daar is meer voor nodig. Maar de foto's van de vleugels en de schade zijn de ochtend na de ramp verschenen.

[ Bericht 11% gewijzigd door OuwePers op 21-07-2014 10:36:54 ]
  maandag 21 juli 2014 @ 12:39:48 #179
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142549355
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 03:58 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ziet er wel naar uit maar misschien komt het door de impact met de grond zoals je op de beelden ziet was er best wel een explosie bij de impact in de grond, de brandstof die ontbrande.

En ik weet niet die dop, kan di niet aan de onderkant zitten?

Heb niet zo heel erg veel verstand van fliegtuigen tenzij het gaat om hele oude.
  maandag 21 juli 2014 @ 12:53:29 #180
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_142549714
Als het zwartgedrukte waar is, dan wordt er een zéér gevaarlijk spelletje gespeeld met Rusland.
Het is dan wachten op een tegenzet van de FSB.

http://www.informationclearinghouse.info/article39172.htm

What Happened to the Malaysian Airliner?

By Paul Craig Roberts

July 21, 2014 "ICH" - Washington’s propaganda machine is in such high gear that we are in danger of losing
the facts that we do have.

One fact is that the separatists do not have the expensive Buk anti-aircraft missile system or the trained personnel to operate it.

Another fact is that the separatists have no incentive to shoot down an airliner and neither does Russia. Anyone can tell the difference between low-flying attack aircraft and an airliner at 33,000 feet.

The Ukrainians do have Buk anti-aircraft missile systems, and a Buk battery was operational in the region and deployed at a site from which it could have fired a missile at the airliner.

Just as the separatists and the Russian government have no incentive to shoot down an airliner, neither does the Ukrainian government nor, one would think, even the crazed extreme Ukrainian nationalists who have formed militias to take the fight against the separatists that the Ukrainian army is not keen to undertake–unless there was a plan to frame Russia.

One Russian general familiar with the weapon system offered his opinion that it was a mistake made by the Ukrainian military untrained in the weapon’s use. The general said that although Ukraine has a few of the weapons, Ukrainians have had no training in their use in the 23 years since Ukraine separated from Russia. The general thinks it was an accident due to incompetence.

This explanation makes a certain amount of sense and far more sense than Washington’s propaganda. The problem with the general’s explanation is that it does not explain why the Buk anti-aircraft missile system was deployed near or in a separatist territory. The separatists have no aircraft. It seems odd for Ukraine to have an expensive missile system in an area in which it is of no military use and where the position could be overrun and captured by separatists.

As Washington, Kiev, and the presstitute media are committed to the propaganda that Putin did it, we are not going to get any reliable information from the US media. We will have to figure it out for ourselves.

One way to begin is to ask: Why was the missile system where it was? Why risk an expensive missile system by deploying it in a conflict environment in which it is of no use? Incompetence is one answer, and another is that the missile system did have an intended use.

What intended use? News reports and circumstantial evidence provide two answers. One is that the ultra-nationalist extremists intended to bring down Putin’s presidential airliner and confused the Malaysian airliner with the Russian airliner.

The Interfax news agency citing anonymous sources, apparently air traffic controllers, reported that the Malaysian airliner and Putin’s airliner were traveling almost the identical route within a few minutes of one another. Interfax quotes its source: “I can say that Putin’s plane and the Malaysian Boeing intersected at the same point and the same echelon. That was close to Warsaw on 330-m echelon at the height of 10,100 meters. The presidential jet was there at 16:21 Moscow time and the Malaysian aircraft at 15:44 Moscow time. The contours of the aircrafts are similar, linear dimensions are also very similar, as for the coloring, at a quite remote distance they are almost identical.”

I have not seen an official Russian denial, but according to news reports, the Russian government in response to the Interfax news report said that Putin’s presidential plane no longer flies the Ukraine route since the outbreak of hostilities.

Before we take the denial at face value, we need to be aware that the implication that Ukraine attempted to assassinate the president of Russia implies war, which Russia wants to avoid. It also implies Washington’s complicity as it is highly unlikely that Washington’s puppet in Kiev would risk such a dangerous act without Washington’s backing. The Russian government, being intelligent and rational, would obviously deny reports of an attempted assassination of the Russian president by Washington and its Kiev puppet. Otherwise, Russia has to do something about it, and that means war.

The second explanation is that the extremists who operate outside the official Ukrainian military, hatched a plot to down an airliner in order to cast the blame on Russia. If such a plot occurred, it likely originated with the CIA or some operative arm of Washington and was intended to force the EU to cease resisting Washington’s sanctions against Russia and to break off Europe’s valuable economic relationships with Russia. Washington is frustrated that its sanctions are unilateral, unsupported by its NATO puppets or any other countries in the world except possibly the lap-dog British PM.

There is considerable circumstantial evidence in support of this second explanation. There is the youtube video which purports to be a conversation between a Russian general and separatists who are discussing having mistakenly brought down a civilian airliner. According to reports, expert examination of the code in the video reveal that it was made the day before the airliner was hit.

Another problem with the video is that whereas we could say that separatists conceivably could confuse an airliner at 33,000 feet with a military attack plane, the Russian military would not. The only conclusion is that by involving the Russian military, the video doubly discredited itself.

The circumstantial evidence easiest for non-technical people to understand is the on cue news programs organized to put the blame on Russia prior to the knowledge of any facts.

In my previous article http://www.paulcraigrober(...)-paul-craig-roberts/ I reported on the BBC news report which I heard and which was obviously primed to place all blame on Russia. The program ended with a BBC correspondent breathlessly reporting that he has just seen the youtube video and that the video is the smoking gun that proved Russia did it. There is no longer any doubt, he said. Somehow the information got on a video and on youtube before it reached the Ukrainian government or Washington.

The evidence that Putin did it is a video made prior to the attack on the airliner. The entire BBC report aired over National Public Radio was orchestrated for the sole purpose of establishing prior to any evidence that Russia was responsible.

Indeed the entire Western media spoke as one: Russia did it. And the presstitutes are still speaking the same way.

Possibly, this uniform opinion merely reflects the pavlovian training of the Western media to automatically line up with Washington. No media source wants to be subject to criticism for being unamerican or to find itself isolated by majority opinion, which carries the day, and earn black marks for being wrong. As a former journalist for, and contributor to, America’s most important news publications, I know how this works.

On the other hand, if we discount the pavlovian conditioning, the only conclusion is that the entire news cycle pertaining to the downing of the Malaysian airliner is orchestrated in order to lay the blame on Putin.

Romesh Ratnesar, deputy editor of Bloomberg Businessweek, provides convincing evidence for orchestration in his own remarks of July 17. http://www.businessweek.c(...)campaign_id=DN071814 Ratnesar’s opinion title is: “The Malaysia Airlines Shootdown Spells Disaster for Putin.” Ratnesar does not mean that Putin is being framed-up. He means that prior to Putin having the Malaysian airliner shot down, “to the vast majority of Americans, Russia’s meddling in Ukraine has largely seemed of peripheral importance to U.S. interests. That calculus has changed. . . . It may take months, even years, but Putin’s recklessness is bound to catch up to him. When it does, the downing of MH 17 may be seen as the beginning of his undoing.”

As a former Wall Street Journal editor, anyone who handed me a piece of shit like Ratnesar published would have been fired. Look at the insinuations when there is no evidence to support them. Look at the lie that Washington’s coup is “Russia’s meddling in Ukraine.” What we are witnessing is the total corruption of Western journalism by Washington’s imperial agenda. Journalists have to get on board with the lies or get run over.

Look around for still honest journalists. Who are they? Glenn Greenwald, who is under constant attack by his fellow journalists, all of whom are whores. Who else can you think of? Julian Assange, locked away in the Ecuadoran Embassy in London on Washington’s orders. The British puppet government won’t permit free transit to Assange to take up his asylum in Ecuador. The last country that did this was the Soviet Union, which required its Hungarian puppet to keep Cardinal Mindszenty interred in the US Embassy in Budapest for 15 years from 1956 until 1971. Mindszenty was granted political asylum by the United States, but Hungary, on Soviet orders, would not honor his asylum, just as Washington’s British puppet, on Washington’s orders, will not honor Assange’s asylum.

If we are honest and have the strength to face reality, we will realize that the Soviet Union did not collapse. It simply moved, along with Mao and Pol Pot, to Washington and London.

The flaw in Putin’s diplomacy is that Putin’s diplomacy relies on good will and on truth prevailing. However, the West has no good will, and Washington is not interested in truth prevailing but in Washington prevailing. What Putin confronts is not reasonable “partners,” but a propaganda ministry aimed at him.

I understand Putin’s strategy, which contrasts Russian reasonableness with Washington’s threats, but it is a risky bet. Europe has long been a part of Washington, and there are no Europeans in power who have the vision needed to separate Europe from Washington. Moreover, European leaders are paid large sums of money to serve Washington. One year out of office and Tony Blair was worth $50 million dollars.

After the disasters that Europeans have experienced, it is unlikely that European leaders think of anything other than a comfortable existence for themselves. That existence is best obtained by serving Washington. As the successful extortion of Greece by banks proves, European people are powerless.

Here is the official statement of the Russian Defense Ministry: http://www.globalresearch(...)nse-ministry/5392000

Washington’s propaganda assault against Russia is a double tragedy, because it has diverted attention from Israel’s latest atrocity against the Palestinians locked up in the Gaza Ghetto. Israel claims that its air attack and invasion of Gaza is merely Israel’s attempt to find and close the alleged tunnels through which Palestinian terrorists pour into Israel inflicting carnage. Of course there are no tunnels and no terrorist carnage in Israel.

One might think that at least one journalist somewhere in the American media would ask why bombing hospitals and civilian housing closes underground tunnels into Israel. But that is too much to ask of the whores that comprise the US media.

Expect even less from the US Congress. Both the House and Senate have passed resolutions supporting Israel’s slaughter of Palestinians. Two Republicans–the despicable Lindsey Graham and the disappointing Rand Paul–and two democrats–Bob Menendez and Ben Cardin–sponsored the Senate resolution backing Israel’s premeditated murder of Palestinian women and children. The resolution passed the “exceptional and indispensable” people’s Senate unanimously.

As a reward for its policy of genocide, the Obama regime is immediately transferring $429 million of US taxpayers’ money to Israel to pay for the slaughter.

Contrast the US government’s support for Israel’s war crimes with the propaganda onslaught against Russia based on lies. We are living all over again “Saddam Hussein’s weapons of mass destruction,” “Assad’s use of chemical weapons,” “Iranian nukes.”

Washington has lied for so long that it can’t do anything else.

Dr. Paul Craig Roberts was Assistant Secretary of the Treasury for Economic Policy and associate editor of the Wall Street Journal. He was columnist for Business Week, Scripps Howard News Service, and Creators Syndicate. He has had many university appointments. His internet columns have attracted a worldwide following. Roberts' latest books are The Failure of Laissez Faire Capitalism and Economic Dissolution of the West and How America Was Lost.

[ Bericht 1% gewijzigd door OuwePers op 21-07-2014 13:00:24 ]
pi_142549755
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 10:29 schreef OuwePers het volgende:

[..]

Dat zou niet kloppen met de richting en de inslag die het heeft op de vleugel,

http://i.imgur.com/CIp8hIk.jpg

Of een en ander moet van de romp afgekomen zijn en de vleugel hebben geraakt toen het toestel uiteen scheurde, maar dan krijg je toch deze verwondingen niet?

Oftwel:

[..]

Inderdaad, het bewijs daarvoor ligt ook op diverse plaatsen verspreid zoals op deze plaatjes te zien is.

Dit deel is afkomstig van de rechterzijde maar laat zien dat wat er gebeurd is begon aan de voorzijde van de romp.
pi_142549961
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ziet er wel naar uit maar misschien komt het door de impact met de grond zoals je op de beelden ziet was er best wel een explosie bij de impact in de grond, de brandstof die ontbrande.

En ik weet niet die dop, kan di niet aan de onderkant zitten?

Heb niet zo heel erg veel verstand van fliegtuigen tenzij het gaat om hele oude.
Het is jammer dat we niet kunnen zien waar dit stuk vleugel ligt, in ieder geval niet op de plaats waar het gedeelte met de tanks en motoren terecht is gekomen, misschien is dit deel van de vleugel door de klap afgebroken?
Duidelijk zijn wat mij betreft de sporen die een impact laten zien van iets wat van voorzijde over de vleugel heen gaat.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:05:34 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142550028
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:02 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Het is jammer dat we niet kunnen zien waar dit stuk vleugel ligt, in ieder geval niet op de plaats waar het gedeelte met de tanks en motoren terecht is gekomen, misschien is dit deel van de vleugel door de klap afgebroken?
Duidelijk zijn wat mij betreft de sporen die een impact laten zien van iets wat van voorzijde over de vleugel heen gaat.
True, maar goed ik durf ook niet te zeggen of de val zoiets zou kunnen veroorzaken, een stuk ander materiaal dat door de grond explosie er tegen aan geslingerd is.
En ja de lokatie je kan niet zo goed uit de Foto's halen hoe erg verspreid het vliegtuig ligt.

Het ligt wel vlak langs een weggetje waar ook zowel links als rechts stukken van het vliegtuig liggen.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:15:40 #184
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_142550599
Voor de OP?

pi_142550647
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:24 schreef bedachtzaam het volgende:
Voor de OP?

[ afbeelding ]
Wat is dit? Een plaatje voor mieren?
pi_142550727
Zojuist gehoord op cnn de Fransen verkopen wapen systemen aan de russen.
Waardoor de fransen dus deels verantwoordelijk zijn, ze helpen de russen terwijl iedereen maar met sancties loopt te strooien

[ Bericht 47% gewijzigd door gijsman op 21-07-2014 13:34:39 ]
  maandag 21 juli 2014 @ 13:42:22 #188
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_142551267
quote:
Zwaar gestoord figuur is dat, en helaas heeft ze weer macht ook. :r
Een levende duivel simpelweg. (nee ik ben niet religieus)
pi_142554837
Het blijft een zweverige website,
maar toch:

http://www.ninefornews.nl(...)voor-aids-aan-boord/
  maandag 21 juli 2014 @ 15:15:18 #190
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_142554956
Het lijkt erop dat de Russen hard gaan staan op het ''Oekraïne heeft het gedaan'' verhaal, dat doen ze niet op rafelig bewijs:

http://rt.com/news/174412-malaysia-plane-russia-ukraine/
pi_142555405
quote:
Russen willen uitleg Kiev over gevechtsvliegtuig bij MH17

Het Russische ministerie van Defensie eist uitleg van Kiev over een Oekraïens gevechtsvliegtuig dat in de buurt van vlucht MH17 vloog voordat het neerstortte.

Dat meldt persbureau Reuters. Het gevechtsvliegtuig zou de Boeing 777 van Malaysia Airlines tot drie kilometer hebben genaderd.
Het ministerie stelt ook dat het geen raketlanceringen heeft waargenomen in de buurt van de vliegroute van MH17, en vraagt Amerika om satellietbeelden van de lancering te delen als het land deze in het bezit heeft.
Rusland zou bovendien geen radargeleide luchtdoelraketsystemen hebben geleverd aan de separatisten, "of welke wapens dan ook".
http://www.nu.nl/buitenla(...)egtuig-bij-mh17.html
  maandag 21 juli 2014 @ 15:27:18 #192
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_142555460
*Hosselcopter*
  maandag 21 juli 2014 @ 15:38:06 #193
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_142555892
quote:
Je moet niet vreemd opkijken als media opeens jouw bewerkte afbeeldingen gebruiken :P
pi_142556671
quote:

Dat is zelfs zeer waarschijnlijk want de raket wordt met grote snelheid gelanceerd, vliegt razendsnel omhoog en begint dan te draaien en het toestel te naderen. Over het algemeen zal die dus van boven naderen. Van achteren of van voren zal afhangen van de positie van de lanceerinrichting tov vliegtuig.
http://www.enemyforces.net/missiles/buk.htm
  maandag 21 juli 2014 @ 16:07:51 #195
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142557258
Was deze foto al gepost?
  maandag 21 juli 2014 @ 16:15:31 #196
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142557618
quote:
Hmm, ben benieuwd. Voor zover ik even snel kan vinden ondersteund de Su-25 alleen maar heat seeking air-to-air missiles. Beetje raar dat zo'n raket de staart er af zou blazen. Die dingen gaan op de motoren af.
Onikaan ni ov dovah
pi_142559046
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:53 schreef OuwePers het volgende:
There is considerable circumstantial evidence in support of this second explanation. There is the youtube video which purports to be a conversation between a Russian general and separatists who are discussing having mistakenly brought down a civilian airliner. According to reports, expert examination of the code in the video reveal that it was made the day before the airliner was hit.
Dit filmpje was eerder al door user H4ppy ondertiteld... Je moet wel naar 0:25 doorspoelen.
pi_142560495
Oke dus even een uitleg waarom de vleugel op de foto definitief de linker vleugel is.

Op de eerste afbeelding hieronder zie je met 2 fijne strepen de randen van een aluminium plaat op de vleugel afgebeeld staan. De 2de afbeelding is de ingezoomde versie, op welke je met het blote oog op dezelfde plek de randen kan zien als je goed kijkt.

Op afbeelding 3 en 4 zie je dezelfde fijne lijnen als op de foto over het bovenste oppervlak van de vleugel lopen. Het stuk wat ook op de foto te zien is, is met groen gemarkeerd.

Deze lijnen zal je alleen maar op de bovenkant van de vleugel vinden.

Verder heb ik nog 1 deel met rood aangeduid op de volgende foto. Dat is de plek op welke de flaps van de vleugel normaalgesproken moeten zitten. Dat zijn bewegende onderdelen van de vleugel waarmee de piloot het vliegteug kan maneuvreren, of afremmen bij het landen. Aangezien dat bewegende delen zijn, is het geen verassing dat ze zijn afgebroken.

Vergelijk het nu maar met deze foto, ook de linkervleugel van een boeing 777:
pi_142560751
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:07 schreef Nibb-it het volgende:
Was deze foto al gepost?
[ afbeelding ]
Waar heb je die gevonden want dat lijkt mij een erg belangrijke foto.
  maandag 21 juli 2014 @ 17:32:02 #200
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142561364
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:18 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Waar heb je die gevonden want dat lijkt mij een erg belangrijke foto.
Kwam 'm oa tegen op militaryphotos.net. Ook elders, maar ben even vergeten waar.

Edit - hier:
Justin_Br0nk twitterde op maandag 21-07-2014 om 14:35:59 #MH17 fuselage from port side cockpit section showing heavy shrapnel damage consistent with SA-11 hit, credit @FT http://t.co/F4TWSXWvTZ reageer retweet
Justin_Br0nk twitterde op maandag 21-07-2014 om 16:33:05 High density shrapnel perforation on an internal structural component from #MH17 here - possibly part of a spar: http://t.co/1LtN8Q3DUe reageer retweet
Justin_Br0nk twitterde op maandag 21-07-2014 om 16:58:48 @vpkivimaki @MikaPeltokorpi @Brown_Moses looks like. Shrapnel damage on leading edge and slanted near tip fits with low port-side explosion reageer retweet

[ Bericht 4% gewijzigd door Nibb-it op 21-07-2014 17:52:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')