Tering kki wat is dit een mongool zeg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:47 schreef Snowballed het volgende:
http://nos.nl/video/676739-onderzoek-op-rampplek-lastig.html
![]()
Nogmaals, wil je ophouden met op de man spelen aub. Ik kan ook wel zeggen dat jouw niveau 0,0 is, doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat hier autisten zitten, maar jouw posts komen soms wel een beetje zo over eigenlijk. Heb er verder niks op tegen, valt me alleen op.
Subtiel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat radicaal van de Telegraaf.
Ook heel veel gezichten met naam en verhaal staan erinquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat radicaal van de Telegraaf.
Want dan is er ineens niet een vliegtuig uit de lucht geschoten? Dom gedoequote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:01 schreef Japie77 het volgende:
Ach ja niet zo boeiend dit. Alleen omdat er een heleboel Nederlanders inzitten is het opeens enorm erg? Als er allemaal Duitsers of Canadezen ingezeten zouden hebben was het veel minder erg geweest. Hypocriet gedoe.
Bewijzen verdoezeld, onderzoekers gehinderdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Lijken liggen er te rotten omdat men niet aan het werk kan..
http://edition.cnn.com/20(...)ene-story/index.html
Tot nu toe alleen het filmpje wat ik net linkte..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Kijkt er iemand naar dat extra journaal? Is er nieuws?
Doe dat ff in feedback.. zie topicpointerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat me opvalt is dat moderators met 2 maten meten op Fok. Als je zegt dat Russen een smerig volk zijn gebeurt er niks, als je hetzelfde zou zeggen over Marokkanen heb je meteen 10 weekbans.
Anders ga je ff over niet relevante zaken jankenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat me opvalt is dat moderators met 2 maten meten op Fok. Als je zegt dat Russen een smerig volk zijn gebeurt er niks, als je hetzelfde zou zeggen over Marokkanen heb je meteen 10 weekbans.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef yvonne het volgende: Geen persoonsgegeven, je blurt maar Geen foto's van lijken Commentaar in feedback.
Volgens mij speel je zelf ook op de man.. neem eens een spiegel zou ik zeggenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:04 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nogmaals, wil je ophouden met op de man spelen aub. Ik kan ook wel zeggen dat jouw niveau 0,0 is, doe ik ook niet.
Ah oké.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen het filmpje wat ik net linkte..
Ja, vreselijk. Als nabestaande ook vreselijk, dit gaat zo lang duren voordat de lichamen/resten worden vrijgegeven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Lijken liggen er te rotten omdat men niet aan het werk kan..
http://edition.cnn.com/20(...)ene-story/index.html
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:07 schreef star_gazer het volgende:
Ongelooflijk dat de lichamen niet geborgen kunnen worden omdat die achterlijke terroristen ze tegenhouden.
Godverdomme. Ingrijpen!! Commando's erin en het gebied afzetten.
Ik jank er niet over hoor.. vind het wel prima dat je gewoon kan zeggen over de Russen wat je ervan vindtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Anders ga je ff over niet relevante zaken janken
Ja stuur die commando's maar, dan liggen er straks daar nog meer lijken van Nederlandersquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:07 schreef star_gazer het volgende:
Ongelooflijk dat de lichamen niet geborgen kunnen worden omdat die achterlijke terroristen ze tegenhouden.
Godverdomme. Ingrijpen!! Commando's erin en het gebied afzetten.
had net zo erg geweest alleen minder dichtbij, maar dan had dat land nu zo gezeten als *wij * nu maar krijg je er minder van mee of volg je het minder misschienquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Want dan is er ineens niet een vliegtuig uit de lucht geschoten? Dom gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |