Neuh, dat is geen complot, dat zijn krantenredacties die een vette gruwelfoto willen tonen maar geen lijken willen laten zienquote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ook het westen is dus bewust informatie op een andere manier naar buiten aan het brengen, om de Russen in een kwaad daglicht te stellen.
De USA moet zich even met z'n eigen zaakjes bemoeien ipv het vuurtje aan te wakkeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:09 schreef Snowballed het volgende:
Er komen nieuwe sancties als Moskou niet ingrijpt, aldus USA.. http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Heb je het Journaal net gezien..?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De USA moet zich even met z'n eigen zaakjes bemoeien ipv het vuurtje aan te wakkeren.
Ik mag hopen van niet. Als die separatisten niet heel gauw meewerken, dan mogen de OVSE waarnemers wel worden ingeruild voor VN-soldaten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Heb je het Journaal net gezien..?
Het stukje waar de OVSE tegen gewerkt word?
Dat blijft niet onbeantwoord..
Nee, waarom zou het verwijtbaar zijn ? De luchtvaartautoriteiten beschouwden de route als veilig& het vliegtuig vloog op 10 km hoogte - alleen bereikbaar met high-tech apparatuur.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:06 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
En de vraag is of dat verwijtbaar gedrag is.
Uuuuh neequote:
Dat gaat ook wel gebeuren ben ik bang...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Als die separatisten niet heel gauw meewerken, dan mogen de OVSE waarnemers wel worden ingeruild voor VN-soldaten.
En hoe ga je de VN zover krijgen? Rusland heeft een veto in de VNquote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Als die separatisten niet heel gauw meewerken, dan mogen de OVSE waarnemers wel worden ingeruild voor VN-soldaten.
Sancties? Dan neem je ons gas toch niet?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Rusland is niet bang van de VS en ook niet van de EU.
Extra sancties? Ja, beperkte economisch sancties zeker
Dan ben ik eerst heel benieuwd hoe Rusland het gedrag van hun minions in Oost-Oekraine gaat verdedigen in de VN-raad.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En hoe ga je de VN zover krijgen? Rusland heeft een veto in de VN
mee eens, als er niks gebeurd kan niemand bij het wrakquote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Rusland heeft niets meer te vertellen als ze geen zaken op orde stellen.. dan word er echt wel ingrepen ter plekke om de boel veilig te maken voor de OVSEquote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Rusland is niet bang van de VS en ook niet van de EU.
Extra sancties? Ja, beperkte economisch sancties zeker
Vooral geloven in je eigen sprookjesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Rusland heeft niets meer te vertellen als ze geen zaken op orde stellen.. dan word er echt wel ingrepen ter plekke om de boel veilig te maken voor de OVSE
Humanitaire zaken onmogelijk maken.... dat is not done..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vooral geloven in je eigen sprookjes
Ja, drijf Rusland nog meer in een hoekje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:09 schreef Snowballed het volgende:
Er komen nieuwe sancties als Moskou niet ingrijpt, aldus USA.. http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Leer Nederlands.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoezo? Het mocht toch? Er was geen verbod op.
Dat zou trouwens wel een behoorlijke tik geven aan de Russische economie overigens. Onze gas-prijzen stijgen dan wel, maar Rusland kan niet eeuwig doorgaan zonder die inkomsten...zo stabiel is de economie van dat land ook weer niet hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sancties? Dan neem je ons gas toch niet?
Militaire acties tegen Rusland, wie heeft het daar nu over in dit draadje (behalve jij)?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als men denkt dat militaire acties tegen Rusland realistisch zijn dan begrijpt men niet hoe groot Rusland is, hoeveel mensen er wonen en hoe nationalistisch het land is. We hebben het niet over een Irak, een land zonder historie en waar men elkaar het liefst backstabbed.
O, dat zegt heel veel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ehm, ik denk dat jij nog wat te leren hebt, want niemand is het met je eens hier.
Ik schat dat ze zeggen dat het vliegtuig verkeerd werd geidentificeert als een vliegtuig dat aanviel, klinkt dat niet goed?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan ben ik eerst heel benieuwd hoe Rusland het gedrag van hun minions in Oost-Oekraine gaat verdedigen in de VN-raad.
Dit onderzoek gaat niks opleveren als het bewijs wordt verdoezeld en de onderzoekers gehinderd.
Het gaat helemaal niet om militaire acties tegen Rusland...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als men denkt dat militaire acties tegen Rusland realistisch zijn dan begrijpt men niet hoe groot Rusland is, hoeveel mensen er wonen en hoe nationalistisch het land is. We hebben het niet over een Irak, een land zonder historie en waar men elkaar het liefst backstabbed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |