abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 juli 2014 @ 03:19:52 #276
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142469316
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 03:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Nederland wel.
Toestel vloog vanuit Amsterdam /care wie dan technisch gezien eigenaar is er zijn bijna 200 Nederlanders dood Obama benoemde het gisteren expliciet.
Ja en het "land" dat ze uit de lucht schoot is ook niet van de nato. Pas als je bewijs hebt dat Rusland er achter zat kan je wat doen.
pi_142469332
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 03:16 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Nou.... het verschil zit hem vooral dat ik logica zoek in wat er gebeurd is, en dat het 2014 is is erg leuk, en je kan met je Iphone van alles vinden ja, maar blijkbaar hebben bepaalde mensen dat niet tot slecht gedaan.

Leef ik dan in een ander decennium of die seperatisten?
Jij was misschien slim in die jaren. We hebben het over nu. Het werkt gewoon anders.
pi_142469337
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 03:17 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan? Van wiens kant komt dit en hoe slim moet zo'n raket NU zijn een vliegtuig te vinden op die hoogte?
nou, het simpele verschil is dat de modernere systemen uitgerust zijn met en computersysteem waarmee raketten AUTOMATISCH civiele transponders detecteren en automatisch daarop het afvuren onderbreken.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_142469343
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 03:19 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ja en het "land" dat ze uit de lucht schoot is ook niet van de nato. Pas als je bewijs hebt dat Rusland er achter zat kan je wat doen.
Ze kunnen toch niet zomaar die black boxes weghalen of wel.
Zelfs al zou het een ongeluk zijn ze saboteren zeer bewust het onderzoek.

En die seperatisten zijn toch ook gewoon Russen met Russisch wapentuig of niet?
blablablabla
pi_142469346
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 03:21 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Jij was misschien slim in die jaren. We hebben het over nu. Het werkt gewoon anders.
kap maar met quoten over me, sorry, ik heb mijn best gedaaan voor je, maar dit is zinloos :)
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
pi_142469362
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 03:21 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

nou, het simpele verschil is dat de modernere systemen uitgerust zijn met en computersysteem waarmee raketten AUTOMATISCH civiele transponders detecteren en automatisch daarop het afvuren onderbreken.
Dat is dan toch heel iets anders dan over de jaren tachtig spreken? Men kan nu zo hoog en ver. Dat maakt het gevaarlijk. Ik weet niet wat het kost en waar men het kan kopen. Het lijkt mij uit Rusland te komen. Dit systeem komt daar vandaan uiteindelijk.
pi_142469368
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 03:22 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

kap maar met quoten over me, sorry, ik heb mijn best gedaaan voor je, maar dit is zinloos :)
Waar doe je jouw best? Ik geef aan dat het systeem nu anders is. Dat weet jij ook. We leven niet in de jaren tachtig. Daar zal het begin zijn geweest. Prima.
pi_142469387
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 03:24 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Dat is dan toch heeldat iets anders dan over de jaren tachtig spreken? Men kan nu zo hoog en ver. Dat maakt het gevaarlijk. Ik weet niet wat het kost en waar men het kan kopen. Het lijkt mij uit Rusland te komen. Dit systeem komt daar vandaan uiteindelijk.
Omdat het BUK M1 systeem (die verdacht wordt van het afschieten van de raken) een jaren 80 systeem is, en als je je een beetje had ingebind, had ik je met plezier alle uitleg gegeven, maar telkens erop hameren alsof ik in een bejaardensoos mot motiveert me ook niet echt.
pi_142469396
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 03:27 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Omdat het BUK M1 systeem (die verdacht wordt van het afschieten van de raken) een jaren 80 systeem is, en als je je een beetje had ingebind, had ik je met plezier alle uitleg gegeven, maar telkens erop hameren alsof ik in een bejaardensoos mot motiveert me ook niet echt.
Dan hierbij mij excuus. En dan meen ik. Ik ben soms wat fel. Leg uit hoe men van daar naar nu komt. Aub.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 03:30:58 #285
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_142469408
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 03:13 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Als overstock of in de handen van een zwak gefinancierd oekrains leger zou dat volgens mij wel kunnen ja, ik las net snel over google dat Egypte er pas geleden ook een zwik heeft gekocht.

En met je smartphoneinfo zit je goed hoor, ik snap ook niet waarom er niet op een bepaald protocol ge-doublechecked word
Laatbloeier, en ik ken dit soort reekjes, Ik wil eerst wat wat houvast hebben. Was ooit modke hier. Ga hier geen olie op het vuur gooien, POL-SC is fire and forget (By default).
pi_142469412
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 03:28 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Dan hierbij mij excuus. En dan meen ik. Ik ben soms wat fel. Leg uit hoe men van daar naar nu komt. Aub.
Van daar naar nu?, specificeer jezelf?, wil je dat ik een complete evoluaire historieles over SAM-systemen samenvat?

Daar lijkt google wel makkelijkere bronnen over te hebben toch?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 03:32:43 #287
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142469422
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 03:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Ze kunnen toch niet zomaar die black boxes weghalen of wel.
Zelfs al zou het een ongeluk zijn ze saboteren zeer bewust het onderzoek.

En die seperatisten zijn toch ook gewoon Russen met Russisch wapentuig of niet?
Doe separatisten zijn nog altijd mensen van uit de Oekraïne. Of ze nou voor Rusland zijn of niet, het maakt ze geen lid van de nato. Ze mogen dan wel Russisch wapentuig hebben, maar dat moet dus nog bewezen worden. Voorlopig heb je niets aan de nato.
pi_142469423
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 03:31 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Van daar naar nu?, specificeer jezelf?, wil je dat ik een complete evoluaire historieles over SAM-systemen samenvat?

Daar lijkt google wel makkelijkere bronnen over te hebben toch?
Jij had het over die rakertvan toen. En de raket van nu. Dat lijkt ij een enorm verschil. Jij ziet dat anders, En wat weet je daar over dan? We hebben het over dertig jaar verschil? Dan is het toch wezenlijk anders?
pi_142469424
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 03:30 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Laatbloeier, en ik ken dit soort reekjes, Ik wil eerst wat wat houvast hebben. Was ooit modke hier. Ga hier geen olie op het vuur gooien, POL-SC is fire and forget (By default).
Ha, ik heb even geen flauw ideee wat je bedoelt, zo'n regular poster ben ik nu ook weer niet :)
pi_142469444
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 03:32 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Jij had het over die raker van toen. En de raket van nu. Dat lijkt ij een enorm verschil. Jin ziet dat anders, En wat weet je daar over dan? We hebben het over dertig jaar verschil? Dan is het toch wezenlijk anders?
Oh ja, absoluut, waar oudere raketten het vooral moeten hebben van Radar, Thermo en Coordinateninstelingen, zijn de huidige systemen uitgerust met militaire GPS als het om targetseeking gaat, maar dat wist je denk ik zelf ook?
pi_142469452
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 03:35 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Oh ja, absoluut, waar oudere raketten het vooral moeten hebben van Radar en Coordinateninstelingen, zijn de huidige systemen uitgerust met militaire GPS als het om targetseeking gaat, maar dat wist je denk ik zelf ook?
Ja. Maar dan kan je het dus ook totaal niet vergelijken dus. Dat was 1 van mijn punten. Of je moet het kunnen ombouwen.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 03:37:15 #292
89730 Drugshond
  zaterdag 19 juli 2014 @ 03:37:35 #293
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_142469457
Als ik de posts zo even teruglees wordt beweert dat die raketten oud zijn en daarom geen adequate targeting/identification equipment hebben? Dat vind ik wel een erg simpele redenering. Wapens kun je upgraden/updaten. De F-16 komt ook uit de jaren 70 maar die doet nog prima mee hoor.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_142469470
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 03:37 schreef twiFight het volgende:
Als ik de posts zo even teruglees wordt beweert dat die raketten oud zijn en daarom geen adequate targeting/identification equipment hebben? Dat vind ik wel een erg simpele redenering. Wapens kun je upgraden/updaten. De F-16 komt ook uit de jaren 70 maar die doet nog prima mee hoor.
Zo precies. Een vrij vrij los vliegend wapen uit die tijd op die hoogte?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 03:40:30 #295
89730 Drugshond
pi_142469475
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 03:37 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Ja. Maar dan kan je het dus ook totaal niet vergelijken dus. Dat was 1 van mijn punten. Of je moet het kunnen ombouwen.
op die manier moet ik je idd gelijkgeven, en zie het ombouwen maar als vrijwel onmogelijk.
pi_142469479
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 03:40 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

op die manier moet ik je idd gelijkgeven, en zie het ombouwen maar als vrijwel onmogelijk.
Men heeft iets nieuws en dat heet de MUD. We evolueren allemaal. Hopelijk.
pi_142469487
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 03:37 schreef twiFight het volgende:
Prima, wat is jouw theorie dan?, hoe kan een militair SAM-systeem een civiel vliegtuig neerhalen?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 03:43:09 #299
89730 Drugshond
  zaterdag 19 juli 2014 @ 03:43:58 #300
89730 Drugshond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')