Als Poetin de boel weer saboteert direct alle betrekkingen opschorten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:55 schreef thesiren.nl het volgende:
Het raketsysteem is ondertussen op transport naar rusland gegaan, putin zal wel een ver(assing) in het eten gooien van degene die hem heeft afgevuurd serieus ze traineren daar de onderzoekers weg terwijl het bewijsmateriaal word meegenomen of bewerkt. Toen dat vliegtuig met die poolse president op russisch grondgebied neerstortte had Put(a)in al binnen een half uur de verklaring: pilot error, under pressure. Na het onderzoek door moskou is daar niet van afgeweken.
ik denk dat hooguit 10% van die seperatisten in ukraine zijn geboren allemaal van die russen zijn het. Typisch een ongeoorzaamd zooitje dat met een fles wodka achter de kiezen op luchtdoelen gaat zoeken.
Normale landen weten wat en wie er vliegt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:57 schreef Drugshond het volgende:
Hoeveel info wil je hebben Marzoen. s'ochtends alsook s'avonds zie ik genieg vliegtuigstrepen die echt alle kanten op wijzen. Dat zijn een boel lijnvluchten. Die informatie neem je als achtergrond mee. Zullen die mensen daar nog nog een vliegtuigstreep hebben gezien ? Lijkt me sterk.
DE M2 misschien wel, maar Soviets hadden pas in 1983 beschikking over redelijke computerchips, rechtstreeks gejat van de Intel 8080quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Neem stilzwijgend aan dat een BUK iets slimmer is dan een SAM-2.
Weapons don't kill people, people/idiots do.
Ik weet niet wat voor iets raars je hebt gezien. Ik heb genoeg gezien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:55 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zat gewoon te zappen en verbaasde me erover
Daar gaat het niet om. Ze hebben nu dit systeem. We gaan het ook niet over Lada's hebben nu.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:00 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
DE M2 misschien wel, maar Soviets hadden pas in 1983 beschikking over redelijke computerchips, rechtstreeks gejat van de Intel 8080
ik heb op internet wel filmpjes en foto's gezien, dit waren geen nieuwe beelden, maar verwachtte het niet gewoon op tv zonder aankondiging of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:01 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor iets raars je hebt gezien. Ik heb genoeg gezien.
Dat kan ik mij ook voorstellen. Maar media moet nieuws brengen. Men denkt niet aan nabestaanden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:02 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb op internet wel filmpjes en foto's gezien, dit waren geen nieuwe beelden, maar verwachtte het niet gewoon op tv zonder aankondiging of iets dergelijks.
Kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die dat niet zo op prijs stellen
Dat is het punt natuurlijk. Dit wordt voor Rusland een enorm probleem.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:03 schreef Drugshond het volgende:
Poetin heeft een moeilijk verhaal uit te leggen. Seperatisten kan hij niet blijven ondersteunen. Die hebben hun credits al verkloot, en Rusland als doorvoerhaven idem dito.
En economisch in Rusland is nog steeds niet hersteld....Dit kan in de toekomst wel eens een harde landing worden.
Heeft het nu nog zin als ik erbij zeg dat de BUK 1 is ontworpen in 1972 en haar eerste prototype zag in 1979?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:02 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ze hebben nu dit systeem. We gaan het ook niet over Lada's hebben nu.
We leven in 2014 en nu kunnen ze dat wel. Ben je er nog bij?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:05 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Heeft het nu nog zin als ik erbij zeg dat de BUK 1 is ontworpen in 1972 en haar eerste prototype zag in 1979?
Ik dacht dat ik weldegelijk to the point was dat de BUK M1 geen mogelijkheid heeft om civiele transponders te herkennen wegens NIET computergestuurd
Zijn die dan nog operationeel ?, Ik sluit niks uit. Maar goed met een beetje smartphone heb je net dat beetje extra informatie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:05 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Heeft het nu nog zin als ik erbij zeg dat de BUK 1 is ontworpen in 1972 en haar eerste prototype zag in 1979?
Ik dacht dat ik weldegelijk to the point was dat de BUK M1 geen mogelijkheid heeft om civiele transponders te herkennen wegens NIET computergestuurd
Poetins hoofd stond ook een beetje op standje:quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:04 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Dat is het punt natuurlijk. Dit wordt voor Rusland een enorm probleem.
Oke, bijdehante opmerkingen kun je wel maken, maar ik ga blijkbaar op onderbouwing 2 niveau's te hoog voor je, sorry.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:07 schreef Marzoen het volgende:
[..]
We leven in 2014 en nu kunnen ze dat wel. Ben je er nog bij?
Paar dagen eerder vlogen ze zelfs over de Krim gebied..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:59 schreef Watashiwa het volgende:
Voor de geïnteresseerden..
Hier een link van route dat genomen was:
http://nl.flightaware.com(...)0717/1000Z/EHAM/WMKK
Vraag me toch af..
Is het normaal om zo van route te wisselen?
Je leeft gewoon in een ander decennium dan ik. Met alle respect. Je kijkt wel TV? Of moet je eerst je radio opwinden per hand?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:09 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Oke, bijdehante opmerkingen kun je wel maken, maar ik ga blijkbaar op onderbouwing 2 niveau's te hoog voor je, sorry.
Maleisië is geen nato land.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:10 schreef Elan het volgende:
Obama heeft nog zo gezegd tegen Poetin stay the fuck away from NATO-countries or else....
Dit is een rechstreekse daad van terreur op een NAVO-lid. Toen zij hun 9/11 beleefden stond Nederland ook klaar met spullen voor Afghanistan hopelijk kunnen wij andersom nu ook op onze vrienden rekenen.
Al is het maar om de waarheid boven tafel te krijgen en die lichamen te bergen.
Als overstock of in de handen van een zwak gefinancierd oekrains leger zou dat volgens mij wel kunnen ja, ik las net snel over google dat Egypte er pas geleden ook een zwik heeft gekocht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zijn die dan nog operationeel ?, Ik sluit niks uit. Maar goed met een beetje smartphone heb je net dat beetje extra informatie.
Nou.... het verschil zit hem vooral dat ik logica zoek in wat er gebeurd is, en dat het 2014 is is erg leuk, en je kan met je Iphone van alles vinden ja, maar blijkbaar hebben bepaalde mensen dat niet tot slecht gedaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:11 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Je leeft gewoon in een ander decennium dan ik. Met alle respect. Je kijkt wel TV? Of moet je eerst je radio opwinden per hand?
Wat bedoel je dan? Van wiens kant komt dit en hoe slim moet zo'n raket NU zijn een vliegtuig te vinden op die hoogte?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:16 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Nou.... het verschil zit hem vooral dat ik logica zoek in wat er gebeurd is, en dat het 2014 is is erg leuk, en je kan met je Iphone van alles vinden ja, maar blijkbaar hebben bepaalde mensen dat niet tot slecht gedaan.
Leef ik dan in een ander decennium of die seperatisten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |