Why. Omdat hij zijn transponder bewust heeft uitgezet en boven zee was.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ICAO is?
Maar inderdaad heeft MH370 mijn wereldbeeld drastisch veranderd.
Als je dus die informatie niet hebt.....inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:45 schreef Drugshond het volgende:
Bij expertise vuur je geen grond-lucht raket af zonder 3 x goed na te denken. Daar gaat de vergeljking al gelijk mank. Toestel had een transponder, die zie je vanaf het opstuigen al. Het is meer een pavlov reaktie geweest (ik zie een streep in het wolkendek) in combinatie van trigger happy. Ik heb wel mijn vermoedens van wie hoe of wat. Maar ik wacht op de officiele versie.
Huilen danquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef starla het volgende:
[..]
Mag je doen. Randdebiel stond er ook heel lang niet in totdat ik een brief schreef (shit you not).
die presentatoren bedoel je? Ik zat me kapot te ergeren aan die nep mensen, lijkt wel Madame Tussaudsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:45 schreef Rabieluh het volgende:
Wat zien die mensen op cnn er toch allemaal raar uit. beetje raar gedaan met de makeup?
http://en.wikipedia.org/w(...)viation_Organizationquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ICAO is?
Maar inderdaad heeft MH370 mijn wereldbeeld drastisch veranderd.
Ja prima en alles, maar ik zou zoiets niet kunnen handelen in mijn kop als ik echt geloof had in een god die het beste met iedereen voor had.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:43 schreef Molo het volgende:
[..]
aan de andere kant geeft het hen misschien bizar veel rust en zingeving, een reden, een plekje.
Maar ik ben het gevoelsmatig volledig met je eens hoor... zou het niet kunnen (of willen) geloven.
We zijn de meest agressieve diersoort. We bedenken werkelijk ALLES om elkaar te doden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:45 schreef Molo het volgende:
[..]
we zijn uiteindelijk zowel de slimste als de domste diersoort, en bijzonder simpel in wat we nodig hebben in het leven qua basisbehoeftes
Ik begon niet over god; ik haakte slechts even in.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:45 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Wat een krankzinnig verhaal in een onderwerp als deze.
ik ga voor optie 1quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja prima en alles, maar ik zou zoiets niet kunnen handelen in mijn kop als ik echt geloof had in een god die het beste met iedereen voor had.
Schei toch uit man.
Er zijn slechts 2 opties:
• er is geen god.
• god is een sadistische klootzak van het zuiverste water die geen kut om mensen geeft.
Beide opties zijn plausible. Andere opties (als bv dat god het beste voorheeft met goeie mensen) zijn er imo niet.
JA DAT IS DUS DIE DUIVEL WTF!!!!!quote:
Gun ik jequote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik begon niet over god; ik haakte slechts even in.
Not true, Je weet in ieder geval dat er ook lijntoestelen boven je gebied zitten. Dat zou je wel moeten weten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:46 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Als je dus die informatie niet hebt.....inderdaad.
Ik denk serieus niet, maar kan het ook even niet bevestigen, dat een 1980 ontworpen Sovjet SAM computergestuurd is, en zich slechts richt op RADAR en Thermo, Transponders zijn zinloos in pre Computertijd SAM'squote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:45 schreef Drugshond het volgende:
Bij expertise vuur je geen grond-lucht raket af zonder 3 x goed na te denken. Daar gaat de vergeljking al gelijk mank. Toestel had een transponder, die zie je vanaf het opstijgen al. Het is meer een pavlov reaktie geweest (ik zie een streep in het wolkendek) in combinatie van trigger happy. Ik heb wel mijn vermoedens van wie hoe of wat. Maar ik wacht op de officiele versie.
Als je daar verder geen info over hebt en je bent dom vuur je misschien iets af?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Not true, Je weet in ieder geval dat er ook lijntoestelen boven je gebied zitten.
Juist......wat een boer niet kent vreet hij niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:50 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Als je daar verder geen info over hebt en je bent dom vuur je misschien iets af?
Het is al heel duidelijk dat Rusland raketten heeft die dat van een flexibel punt kunnen doen. Mobiel dus. Die kunnen nog drie keer hoger zelfs. Die gaan ca. drie keer sneller dan geluid.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:49 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik denk serieus niet, maar kan het ook even niet bevestigen, dat een 1980 ontworpen Sovjet SAM computergestuurd is, en zich slechts richt op RADAR en Thermo, Transponders zijn zinloos in pre Computertijd SAM's
Als jij de boer niet bent en ik wel verwacht ik uitleg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Juist......wat een boer niet kent vreet hij niet.
Neem stilzwijgend aan dat een BUK iets slimmer is dan een SAM-2.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:49 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik denk serieus niet, maar kan het ook even niet bevestigen, dat een 1980 ontworpen Sovjet SAM computergestuurd is, en zich slechts richt op RADAR en Thermo, Transponders zijn zinloos in pre Computertijd SAM's
Je wil het allemaal zien? Dat bestond al.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:54 schreef Molo het volgende:
Zo dan, op Canvas wordt alles gewoon ongeblurd uitgezonden...
ik zat gewoon te zappen en verbaasde me eroverquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:55 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Je wil het allemaal zien? Dat bestond al.
of god gaf ons onze eigen vrije wil om onze eigen vrije keuzes te maken en wij maken er zelf een zooitje vanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja prima en alles, maar ik zou zoiets niet kunnen handelen in mijn kop als ik echt geloof had in een god die het beste met iedereen voor had.
Schei toch uit man.
Er zijn slechts 2 opties:
• er is geen god.
• god is een sadistische klootzak van het zuiverste water die geen kut om mensen geeft.
Beide opties zijn plausible. Andere opties (als bv dat god het beste voorheeft met goeie mensen) zijn er imo niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |