abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142507472
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:52 schreef waht het volgende:
Burgerslachtoffers zijn makkelijk te voorkomen.

Als Hamas al z'n wapentuig vernietigt of laat vernietigen zal er niemand meer sterven in die contreien.
Ooh en israel doet dat niet? Die mogen zomaar kindjes op het strand neerknallen?dan zijn het zeker geen burgers maar wareb ze zeker van plan een aanslag te plegen?
  zondag 20 juli 2014 @ 11:35:07 #202
176916 Karrs
2007-2017
pi_142507512
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je hoeft niets uit te leggen - ik bedoel het valt voor eenieder te lezen. Dat jij zelf niet inziet dat je reacties van een soortgelijke orde zijn als diegene die je zo actief beticht van anti-semitisme en Jodenhaat, dat kan ik mij voorstellen. Je wil natuurlijk niet geïdentificeerd worden met dergelijke figuren. Feit is dat jij je er wel zo naar gedraagt en het je ook zou sieren jezelf een spiegel voor te houden.

Al hoewel, ik heb je hier al meermaals op gewezen en die spiegel die heb je nog steeds niet tevoorschijn getoverd. Wat dat betreft ijdele hoop. Maar ik blijf geloven dat je nog ergens een greintje rationaliteit bezit.
:W
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  zondag 20 juli 2014 @ 11:35:28 #203
93664 waht
Mushir
pi_142507520
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:33 schreef klawie het volgende:

[..]

Ooh en israel doet dat niet? Die mogen zomaar kindjes op het strand neerknallen?dan zijn het zeker geen burgers maar wareb ze zeker van plan een aanslag te plegen?
Erg jammer inderdaad dat Hamas met kinderen gaat slepen als Israel wat gevaarlijke raketten wil uitschakelen.

Volledig eens.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 20 juli 2014 @ 11:36:28 #204
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142507541
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 01:08 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

In jouw eerste zin zeg je dat statistieken niks zeggen.
En voorgaande quote zei je iets in de richting van dat de Palestijnen blij moeten zijn dat ze nog niet uitgeroeid zijn.
Hoe kan ik je serieus nemen? Leg me dan uit.
Statistieken zeggen niks omdat het een ongelijke strijd is!
laat voorop staan dat ik de nederzettingen in Palestijns gebied sterk afkeur.
Draai het eens om, dat Israël dit doet heeft een reden, de bedreiging van Hamas is dermate ernstig dat zij geen andere keus hadden door een grondoffensief op te starten, met name de tunnels zijn een ernstige bedreiging voor de Israëliërs.
Als Israël niet het bezit was van deze zeer geavanceerde wapens was Israël allang van de kaart geveegd, en waren de zogenaamde statistieken zoals ze nu zijn, precies andersom geweest, en waarschijnlijk waren er zelfs nog meer slachtoffers gevallen.
Jij doet het net voor alsof Israël zoveel mogelijk burgerslachtoffers wil maken, dit is niet waar anders waren er nu 100.000 doden geweest.
Ieder conflict is anders, ik weet dat na 3 uitzendingen Afghanistan, heb dat aan de lijven mogen ondervinden hoe het is om tegen een vijand te vechten die op een zeer laffe manier oorlog voert. En dan ga jij claimen de wijsheid in pacht te hebben, soms hebben andere mensen ook een punt ipv dat jij altijd gelijk hebt.
De militaire doelen van Israël liggen in dichtbevolkte woonwijken, waar de burgers moeten blijven van Hamas, dit is geen verzinsel of propaganda, dit is een feit.
pi_142507549
Het is inderdaad zo dat Hamas qua accuracy op dit moment beter bezig is dan Israel. Van de doden aan Israelische kant is meer dan 70% soldaat. Andersom is dat iets van 30% ofzo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142507609
En ja, men schiet inderdaad vanuit woonwijken. Dat is niet zo heel vreemd - Gaza is praktisch één grote woonwijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142507631
quote:
15s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:35 schreef waht het volgende:

[..]

Erg jammer inderdaad dat Hamas met kinderen gaat slepen als Israel wat gevaarlijke raketten wil uitschakelen.

Volledig eens.
Je begrijpt mij totaal verkeerd
kindjes waren gewoon op het strand worden gericht neer geschoten

En dan zeggen dat israel geen buger doden wilt maken ??? Tyf toch een eind op met je onzin
  zondag 20 juli 2014 @ 11:42:50 #208
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142507678
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:40 schreef klawie het volgende:

[..]

Je begrijpt mij totaal verkeerd
kindjes waren gewoon op het strand worden gericht neer geschoten

En dan zeggen dat israel geen buger doden wilt maken ??? Tyf toch een eind op met je onzin
Klawie als dat echt zo was stond er geen gebouw meer overeind in Gaza / Palestina, dat weet je zelf net zo goed, Israël stuurt 5 bommenwerpers op ze af en er blijft niks maar dan ook niks over.
pi_142507685
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:36 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Statistieken zeggen niks omdat het een ongelijke strijd is!
laat voorop staan dat ik de nederzettingen in Palestijns gebied sterk afkeur.
Draai het eens om, dat Israël dit doet heeft een reden, de bedreiging van Hamas is dermate ernstig dat zij geen andere keus hadden door een grondoffensief op te starten, met name de tunnels zijn een ernstige bedreiging voor de Israëliërs.
Als Israël niet het bezit was van deze zeer geavanceerde wapens was Israël allang van de kaart geveegd, en waren de zogenaamde statistieken zoals ze nu zijn, precies andersom geweest, en waarschijnlijk waren er zelfs nog meer slachtoffers gevallen.
Jij doet het net voor alsof Israël zoveel mogelijk burgerslachtoffers wil maken, dit is niet waar anders waren er nu 100.000 doden geweest.
Ieder conflict is anders, ik weet dat na 3 uitzendingen Afghanistan, heb dat aan de lijven mogen ondervinden hoe het is om tegen een vijand te vechten die op een zeer laffe manier oorlog voert. En dan ga jij claimen de wijsheid in pacht te hebben, soms hebben andere mensen ook een punt ipv dat jij altijd gelijk hebt.
De militaire doelen van Israël liggen in dichtbevolkte woonwijken, waar de burgers moeten blijven van Hamas, dit is geen verzinsel of propaganda, dit is een feit.
Waarop basseer jij dit? Je kan nl afganistan niet vergelijken met palestina
pi_142507691
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:42 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Klawie als dat echt zo was stond er geen gebouw meer overeind in Gaza / Palestina, dat weet je zelf net zo goed, Israël stuurt 5 bommenwerpers op ze af en er blijft niks maar dan ook niks over.
Precies, vergelijk Gaza stad bijvoorbeeld met Aleppo om te zien hoe een stad eruit ziet als je bewust op je burgers schiet. Tsjetenie is/was ook een goed voorbeeld. Grozny is vrijwel van de kaart geveegd.
pi_142507707
quote:

[..]

Ze kunnen ook elite-eenheden naar binnen sturen om terroristen een kopje kleiner te maken. In plaats van met bommen te strooien in een extreem dichtbebouwd gebied.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 20 juli 2014 @ 11:45:18 #212
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142507730
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:43 schreef klawie het volgende:

[..]

Waarop basseer jij dit? Je kan nl afganistan niet vergelijken met palestina
Op bepaalde punten zeker wel, aangezien Hamas ook gebruik maakt van onherkenbare zelfmoord terroristen en op de zelfde laffe manier oorlog voeren als bijvoorbeeld de Taliban in Afghanistan.
Er zijn inderdaad ook veel zaken die niet met elkaar te vergelijken zijn maar ook een aantal zaken wel en daar doel ik op.
pi_142507767
quote:

[..]

Wat staat er nog overeind daar ??? Bijna niks ze kunnen nog net bewegen daar

Ze laten het laatste stukje wat ze hebben net overeind staan zodat ze de vn en de rest op afstand houden ik heb foto's gezien van hele wijkeb die plat liggen lijken op de grond alsof de hogesnelheids trein erover heen is gereden
pi_142507783
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:43 schreef Nintex het volgende:

[..]

Precies, vergelijk Gaza stad bijvoorbeeld met Aleppo om te zien hoe een stad eruit ziet als je bewust op je burgers schiet. Tsjetenie is/was ook een goed voorbeeld. Grozny is vrijwel van de kaart geveegd.
Je kan mensen ook op een andere manier van de kaart vegen. Israël gebruikt actief de Marokkaanse manier. Heel geleidelijk druk je een bevolkingsgroep weg uit een bepaald gebied.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 20 juli 2014 @ 11:48:38 #215
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142507803
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ze kunnen ook elite-eenheden naar binnen sturen om terroristen een kopje kleiner te maken. In plaats van met bommen te strooien in een extreem dichtbebouwd gebied.
Als het zo makkelijk zou zijn...
Dit is voor Israël de meest veilige manier, hoe kun je onherkenbare sluipschutters uitschakelen en lokaliseren als je niet weet waar die zich ophouden ?
Denk je dat Hamas roept hier zitten we kom ons maar halen ? zo werkt het niet.
Dit is precies zo'n voorbeeld waarom dit conflict te vergelijken is met wat er in Afghanistan gebeurd.
pi_142507853
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:45 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Op bepaalde punten zeker wel, aangezien Hamas ook gebruik maakt van onherkenbare zelfmoord terroristen en op de zelfde laffe manier oorlog voeren als bijvoorbeeld de Taliban in Afghanistan.
Er zijn inderdaad ook veel zaken die niet met elkaar te vergelijken zijn maar ook een aantal zaken wel en daar doel ik op.
Wn jij weet zeker dat zulke mensen gestuurd woorden door hamas en niet omdat ze een kut leven hebben omdat ze onderdrukt worden hun leven uitzicht loos is en volgens de joden nog minder waard is als een hond

Want stel er komt hier iemand naar je toe en vraagt je een aanslag te doen dan lach je hem toch vierkant uit? Omdat we alles hebben en alles kunnen
pi_142507863
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:48 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Dit is voor Israël de meest veilige manier, hoe kun je onherkenbare sluipschutters uitschakelen en lokaliseren als je niet weet waar die zich ophouden ?
Dit is precies zo'n voorbeeld waarom dit conflict te vergelijken is met wat er in Afghanistan gebeurd.
En met bombers kan dat wel? Nee dus. En dat dit voor Israël de meest veilige manier is, maakt het aantal onschuldige doden aan Palestijnse zijde niet minder.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 20 juli 2014 @ 11:52:18 #218
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142507875
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:46 schreef klawie het volgende:

[..]

Wat staat er nog overeind daar ??? Bijna niks ze kunnen nog net bewegen daar

Ze laten het laatste stukje wat ze hebben net overeind staan zodat ze de vn en de rest op afstand houden ik heb foto's gezien van hele wijkeb die plat liggen lijken op de grond alsof de hogesnelheids trein erover heen is gereden
Ik heb die beelden ook gezien alleen dan met mijn eigen ogen, ik kan je vertellen dat dat het meest nare beeld is wat me is bijgebleven: een hoop dooie kinderen, letterlijk.
Er zijn nu in Gaza +/- 300 doden gevallen, hoeveel mensen wonen er ? dat er weinig meer overeind staat vindt ik niet heel gek als de kruisraketten om je oren vliegen...
pi_142507929
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:48 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Als je dat niet weet moet jr niet schieten want je weet dat je dan mensen dood maakt die er geen flikker nee temaken hebben

Oohja ik vindt jou echt een laffe hond dat je meewerkt aan dit soort oorlogen omdat amerika het wilt en de nederlandse premier nog net niet zijn kont likt
  zondag 20 juli 2014 @ 11:55:34 #220
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142507951
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En met bombers kan dat wel? Nee dus. En dat dit voor Israël de meest veilige manier is, maakt het aantal onschuldige doden aan Palestijnse zijde niet minder.
Dat is waar en tegelijkertijd erg triest, toch begrijp ik in zekere mate waarom Israël over is gegaan tot actie.
Het is voor ons heel makkelijk om een oordeel te vellen over iets wat we zelf niet meemaken, wij zien en lezen dingen op facebook en op het nieuws, wij zitten niet midden in het conflict en dat conflict wordt te zwart - wit uitgelegd door velen hier.
Waar 2 vechten zijn er 2 schuldigen.
pi_142507958
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
Het is inderdaad zo dat Hamas qua accuracy op dit moment beter bezig is dan Israel. Van de doden aan Israelische kant is meer dan 70% soldaat. Andersom is dat iets van 30% ofzo.
Als je de burgerslachtoffers van voor de invasie meeneemt worden de cijfers wel gelijk getrokken. Als je burgers een dak op dwingt om bommen te koppen kun je die slachtoffers moeilijk toerekenen aan Israel.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_142507964
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:54 schreef klawie het volgende:

[..]

Als je dat niet weet moet jr niet schieten want je weet dat je dan mensen dood maakt die er geen flikker nee temaken hebben

Oohja ik vindt jou echt een laffe hond dat je meewerkt aan dit soort oorlogen omdat amerika het wilt en de nederlandse premier nog net niet zijn kont likt
Hamas heeft de afgelopen 24 uur 1700+ raketten op Israel afgeschoten hoe stel jij voor dat je die mogelijkheid uitschakeld zonder terug te schieten en/of burgers te raken.
pi_142507968
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:52 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Ik heb die beelden ook gezien alleen dan met mijn eigen ogen, ik kan je vertellen dat dat het meest nare beeld is wat me is bijgebleven: een hoop dooie kinderen, letterlijk.
Er zijn nu in Gaza +/- 300 doden gevallen, hoeveel mensen wonen er ? dat er weinig meer overeind staat vindt ik niet heel gek als de kruisraketten om je oren vliegen...
300 van deze week alleen hoor maar het gaat niet alleen om deze week
pi_142507975
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:55 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Dat is waar en tegelijkertijd erg triest, toch begrijp ik in zekere mate waarom Israël over is gegaan tot actie.
Het is voor ons heel makkelijk om een oordeel te vellen over iets wat we zelf niet meemaken, wij zien en lezen dingen op facebook en op het nieuws, wij zitten niet midden in het conflict en dat conflict wordt te zwart - wit uitgelegd door velen hier.
Waar 2 vechten zijn er 2 schuldigen.
Ik begrijp ook wel waarom Hamas tot actie is overgegaan - continu afkondigen van nieuwe settlements op Palestijns grondgebied bijvoorbeeld. Tja - als we zo gaan redeneren....
Allah Al Watan Al Malik
pi_142507991
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:55 schreef Kirov het volgende:

[..]

Als je de burgerslachtoffers van voor de invasie meeneemt worden de cijfers wel gelijk getrokken. Als je burgers een dak op dwingt om bommen te koppen kun je die slachtoffers moeilijk toerekenen aan Israel.
Je hebt nog altijd de keuze om niet te schieten bij burgers op een dak. Als schietende partij is het een verantwoordelijkheid die je zelf op dat moment neemt. Als je de burgers ziet als collaterale damage - dan maakt het je niet minder verantwoordelijk. Je schiet op burgers..
Allah Al Watan Al Malik
pi_142508027
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:56 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hamas heeft de afgelopen 24 uur 1700+ raketten op Israel afgeschoten hoe stel jij voor dat je die mogelijkheid uitschakeld zonder terug te schieten en/of burgers te raken.
ze weten toch waar ze vandaan komen de rakketeb ga erna toe hou ze aan en veroordeel ze bv en niet een hele wijk olat gooien gaat toch helemaal nergens meer over je zal met je vrouw en kinderen een straat verder wonen
pi_142508056
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:58 schreef klawie het volgende:

[..]

ze weten toch waar ze vandaan komen de rakketeb ga erna toe hou ze aan en veroordeel ze bv en niet een hele wijk olat gooien gaat toch helemaal nergens meer over je zal met je vrouw en kinderen een straat verder wonen
Als Israel 10 man stuurt en op de deur klopt komen er 10 dood terug of hebben ze onderweg 100 a 200 burgers tegen zich die ze hebben moeten verwonden of arresteren.
  zondag 20 juli 2014 @ 12:00:38 #228
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142508058
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:54 schreef klawie het volgende:

[..]

Mutant01 claimt toch iets anders, en dat ik de keuze heb gemaakt om mijn volk en vaderland te dienen daar mag jij van vinden wat je wil.
Ik wist vooraf waar ik aan begon en heb de keuze gemaakt om iets te betekenen voor de onschuldige mensen aldaar, iets waar jij een voorbeeld aan zou moeten nemen.
Je loopt alleen maar te klagen achter je toetsenbordje en hebt overal een mening over maar je hebt geen idee waar je over praat, wie is er dan de laffe hond ?
Jij zit fijn veilig achter je computertje overal een mening over te hebben ipv iets voor de mensen te doen die jou hulp zouden kunnen gebruiken.
Denk daar maar eens over na voordat je iemand een laffe hond noemt.
pi_142508067
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:00 schreef Nintex het volgende:

[..]

Als Israel 10 man stuurt en op de deur klopt komen er 10 dood terug of hebben ze onderweg 100 a 200 burgers tegen zich die ze hebben moeten verwonden of arresteren.
Dus dan maar liever die 200 burgers dood bombarderen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142508092
quote:
10s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus dan maar liever die 200 burgers dood bombarderen.
Dan maar de burgers oproepen tot evacuatie, folders verspreiden die dat oproepen, mensen oproepen om naar de VN compounds te gaan en hopen dat ze niet luisteren naar Hamas (ga op het dak staan en offer jezelf op!).

Dan een waarschuwingschot en dan hopen dat je met een bom de juiste terorrist weet te raken.
  zondag 20 juli 2014 @ 12:02:26 #231
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142508106
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:56 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dit.
Denk verder dan je neus lang is.
pi_142508111
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:00 schreef Nintex het volgende:

[..]

Als ga je ze met 499 man arresteren maakt me geen fuck uit je kan niet zomaar iederee neerknalleb
pi_142508137
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:01 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dan maar de burgers oproepen tot evacuatie, folders verspreiden die dat oproepen, mensen oproepen om naar de VN compounds te gaan en hopen dat ze niet luisteren naar Hamas (ga op het dak staan en offer jezelf op!).

Dan een waarschuwingschot en dan hopen dat je met een bom de juiste terorrist weet te raken.
Oftewel je verplicht mensen hun hele hebben en houden te verlaten - met in het achterhoofd dat je hun hele hebben en houden gaat platbombarderen - en het dan gek vinden dat mensen toch blijven zitten omdat ze niets te verliezen hebben. Goh!

En dan moeten ze vooral niet luisteren naar de enige partij die voor hun belangen opkomt!
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 20 juli 2014 @ 12:03:33 #234
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142508143
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:02 schreef klawie het volgende:

[..]

Als ga je ze met 499 man arresteren maakt me geen fuck uit je kan niet zomaar iederee neerknalleb
Dat gebeurd ook helemaal niet, hoe kom je bij deze onzin?
Als dat zo was zou iedereen dood zijn.
pi_142508188
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:03 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Beetje naïef hier. Of ben je de clusterbomperikelen nu alweer vergeten? Gebruikten jullie ook clusterbommen op steden in Afghanistan?
Allah Al Watan Al Malik
pi_142508209
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oftewel je verplicht mensen hun hele hebben en houden te verlaten - met in het achterhoofd dat je hun hele hebben en houden gaat platbombarderen - en het dan gek vinden dat mensen toch blijven zitten omdat ze niets te verliezen hebben. Goh!

En dan moeten ze vooral niet luisteren naar de enige partij die voor hun belangen opkomt!
Vandaag viel er een bom op een van de huizen van de Hamas leiders, meneer zelf was niet thuis, maar zijn kinderen wel. Hij wist toch dat hij een doelwit zou zijn, maar laat zijn kinderen doelbewust achter in zijn huis. En dat is dan iemand die de middelen en mogelijkheden heeft om zijn gezin ergens een ander onderkomen te geven.
  zondag 20 juli 2014 @ 12:06:37 #237
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142508232
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:05 schreef Nintex het volgende:

[..]

Vandaag viel er een bom op een van de huizen van de Hamas leiders, meneer zelf was niet thuis, maar zijn kinderen wel. Hij wist toch dat hij een doelwit zou zijn, maar laat zijn kinderen doelbewust achter in zijn huis. En dat is dan iemand die de middelen en mogelijkheden heeft om zijn gezin ergens een ander onderkomen te geven.
Je kunt deze pro Hamas fokkers uitleggen wat je wil, dat gaat niet veranderen het is verspilde moeite en energie, dat blijkt wel weer.
pi_142508249
quote:

[..]

Of hij was juist uit zijn huis vertrokken omdat hij wist dat hij target was - en derhalve een potentiële Israëlische bom niet op zijn huis met kinderen wilde laten vallen - in de wetenschap dat hij op het netvlies van de Israëlische geheime dienst staat en toch gevolgd wordt. Je kan met dit soort verhalen alle kanten op. Met dergelijke propaganda kan ik helemaal niets.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142508271
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:00 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Mutant01 claimt toch iets anders, en dat ik de keuze heb gemaakt om mijn volk en vaderland te dienen daar mag jij van vinden wat je wil.
Ik wist vooraf waar ik aan begon en heb de keuze gemaakt om iets te betekenen voor de onschuldige mensen aldaar, iets waar jij een voorbeeld aan zou moeten nemen.
Je loopt alleen maar te klagen achter je toetsenbordje en hebt overal een mening over maar je hebt geen idee waar je over praat, wie is er dan de laffe hond ?
Jij zit fijn veilig achter je computertje overal een mening over te hebben ipv iets voor de mensen te doen die jou hulp zouden kunnen gebruiken.
Denk daar maar eens over na voordat je iemand een laffe hond noemt.
Vaderland dienen ?? Dit is gewoon kontje likkeb van amerika die zeggen dat er problemeb zijn terwel die er helemaal niet zijn

Ik ben help regelmatig bij actie's hier om geld en spullen in te zamelen dus niet zeggen dat ik er niks aan doe

Dat is helpen en niet zomaar mensen neer knallen dat ie van de wal de sloot in duwen
  zondag 20 juli 2014 @ 12:10:21 #240
176916 Karrs
2007-2017
pi_142508323
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
Heh, 't is nog waar ook. :Y

Maar nou de beoordeling van deze cijfers. Wat zegt dit volgens jou?
pi_142508339
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Of hij was juist uit zijn huis vertrokken omdat hij wist dat hij target was - en derhalve een potentiële Israëlische bom niet op zijn huis met kinderen wilde laten vallen - in de wetenschap dat hij op het netvlies van de Israëlische geheime dienst staat en toch gevolgd wordt. Je kan met dit soort verhalen alle kanten op. Met dergelijke propaganda kan ik helemaal niets.
Heb jij het charter van Hamas wel eens gelezen of hun motto?

"We love death more than you love life"

Ze roepen burgers ook op om zich heroisch op te offeren voor de palestijnse zaak. En aangezien men altijd dol is op Nazi-vergelijkingen. Het is precies wat Adolf Hitler deed in 1945, zijn volk op de Russische tanks af laten rennen, zodat hij daarna kon zeggen dat er geen 'vrede' mogelijk was en alle Duitsers door de communisten uitgemoord zouden worden.
pi_142508392
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:03 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Vertel dan waarom worden er zomaar 3 kindjes op het strand neer geschoten om maar een voorbeeld te noemen can de week op aljezera ook een vader met zijn zoontje in zijn handen die er verdomme alsof hij in rooie verf had liggen rollen

En oalestina 300 burgers dood israel iets van 45 ofzo???
pi_142508402
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:10 schreef Karrs het volgende:

[..]

Heh, 't is nog waar ook. :Y

Maar nou de beoordeling van deze cijfers. Wat zegt dit volgens jou?
Als ik dezelfde redenering zou moeten volgen als de pro-Israeliers, dan zou ik hier met grote bombarie verkondigen dat het Hamas echt niet te doen is om het doden van onschuldige Israeliers - alleen maar soldaten. Vervolgens zou ik wijzen naar de cijfers.

Echter ben ik - in tegenstelling tot de pro-Israliers - vrij rationeel en stel ik dat deze cijfers vrij weinig aantonen. Behalve dan een bevestiging van de 'ongelijke strijd' qua materieel en slagkracht - maar dat is niet iets nieuws.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142508436
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:10 schreef Nintex het volgende:

[..]

Heb jij het charter van Hamas wel eens gelezen of hun motto?

"We love death more than you love life"

Ze roepen burgers ook op om zich heroisch op te offeren voor de palestijnse zaak. En aangezien men altijd dol is op Nazi-vergelijkingen. Het is precies wat Adolf Hitler deed in 1945, zijn volk op de Russische tanks af laten rennen, zodat hij daarna kon zeggen dat er geen 'vrede' mogelijk was en alle Duitsers door de communisten uitgemoord zouden worden.
Dat doet echt helemaal niets af aan mijn constatering.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142508474
quote:

[..]

Een bron van dat hij wist dat hij zou worden febombadeerd?

Je wekt nou het gevoel alsof hij van ze gezin afwilt sat is na mij weten totaal niet het geval anders had hij ze toch zelf plat gebombadeerd
  zondag 20 juli 2014 @ 12:15:24 #246
176916 Karrs
2007-2017
pi_142508481
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Goeie opmerking. Maar dat gebeurt niet, want Hamas heeft het blijkbaar toch zo voor elkaar dat elite-eenheden veel te veel gevaar zouden lopen als ze dat zouden doen. Iets met dat extreem dichtbebouwde gebied, maar ook met het feit dat Hamas midden tussen de burgers zit.

Bovendien zou zelfs één Israëlische dode elite-soldaat de propaganda van Hamas z'p gigantisch voeden dat je dat risico niet moet willen lopen.

Bommen gooien is effectiever en eenvoudiger. En dan hebben twee partijen schuld aan de burgerdoden: de gooier van de bom (Israël) en de partij die het te bombarderen spul tussen burgers verbergt en ze zelfs opdraagt een menselijk schild te vormen (Hamas).
pi_142508487
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als ik dezelfde redenering zou moeten volgen als de pro-Israeliers, dan zou ik hier met grote bombarie verkondigen dat het Hamas echt niet te doen is om het doden van onschuldige Israeliers - alleen maar soldaten. Vervolgens zou ik wijzen naar de cijfers.
Dan zou je in deze campagne gelijk kunnen hebben, maar ook, omdat de Iron Dome veel raketten stopt. De reden ook dat Hamas die niet op de een of andere manier buiten werking stelt, want als Tel Aviv in de fik staat hebben ze geen buitenlandse steun meer.
  zondag 20 juli 2014 @ 12:16:26 #248
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142508504
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:08 schreef klawie het volgende:

[..]

Vaderland dienen ?? Dit is gewoon kontje likkeb van amerika die zeggen dat er problemeb zijn terwel die er helemaal niet zijn

Ik ben help regelmatig bij actie's hier om geld en spullen in te zamelen dus niet zeggen dat ik er niks aan doe

Dat is helpen en niet zomaar mensen neer knallen dat ie van de wal de sloot in duwen
Jij gaat er wel komen met deze instelling, kontje van Amerika likken wat een onzin gast, je hebt echt geen idee en je praat nu poep.
Ik weet niet of je het doorhebt maar wij hebben de vrijheid die we nu kennen grotendeels te danken aan dat vervloekte Amerika.
Ik heb die problemen met mijn eigen ogen gezien, en als jij gaat zeggen dat ze er niet zijn ben je voor mij echt knettergek, ben jij er geweest ? weet jij wat ze daar doen met meisjes die bijvoorbeeld toch naar school gaan ?
Nee dat weet jij niet en je zou jezelf moeten schamen voor dit soort uitspraken.
Dat je geld en spullen inzamelt helemaal goed en vooral mee doorgaan, maar het is wel lekker veilig hé in een land waar je kunt doen en zeggen wat je wilt, waar het relatief veilig is.
Hoeveel Afghaanse vluchtelingen zijn er ? die stellen zichzelf allemaal maar aan omdat niks aan de hand is in Afghanistan ? Ga je mond eens spoelen en ben alsjeblieft blij dat je in een prachtland als Nederland mag wonen, mafkees.
pi_142508590
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:15 schreef Karrs het volgende:

[..]

Goeie opmerking. Maar dat gebeurt niet, want Hamas heeft het blijkbaar toch zo voor elkaar dat elite-eenheden veel te veel gevaar zouden lopen als ze dat zouden doen. Iets met dat extreem dichtbebouwde gebied, maar ook met het feit dat Hamas midden tussen de burgers zit.

Bovendien zou zelfs één Israëlische dode elite-soldaat de propaganda van Hamas z'p gigantisch voeden dat je dat risico niet moet willen lopen.

Bommen gooien is effectiever en eenvoudiger. En dan hebben twee partijen schuld aan de burgerdoden: de gooier van de bom (Israël) en de partij die het te bombarderen spul tussen burgers verbergt en ze zelfs opdraagt een menselijk schild te vormen (Hamas).
Waarbij het laatste overigens bijna onoverkomelijk is. Heb je Gaza wel eens met Google Earth bekeken? Het is hoogstwaarschijnlijk een van de dichtstbevolkte gebieden ter wereld. Niet voor niets wordt het een 'open lucht gevangenis' genoemd. Overigens zie je dan ook mooi hoe Israël tewerk is gegaan met de nederzettingen (zie de noordelijke grens van Gaza).

Strooien met bommen is eenvoudiger, effectiever is het zeker niet - Dat blijkt uit het feit dat de overgrote meerderheid van de slachtoffers alles behalve terrorist is (tot spelende kinderen op een strand aan toe).
Allah Al Watan Al Malik
pi_142508610
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:15 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dan zou je in deze campagne gelijk kunnen hebben, maar ook, omdat de Iron Dome veel raketten stopt. De reden ook dat Hamas die niet op de een of andere manier buiten werking stelt, want als Tel Aviv in de fik staat hebben ze geen buitenlandse steun meer.
Hamas bezit helemaal niet de mogelijkheid om Iron Dome buiten werking te stellen.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')