ze weten toch waar ze vandaan komen de rakketeb ga erna toe hou ze aan en veroordeel ze bv en niet een hele wijk olat gooien gaat toch helemaal nergens meer over je zal met je vrouw en kinderen een straat verder wonenquote:Op zondag 20 juli 2014 11:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hamas heeft de afgelopen 24 uur 1700+ raketten op Israel afgeschoten hoe stel jij voor dat je die mogelijkheid uitschakeld zonder terug te schieten en/of burgers te raken.
Als Israel 10 man stuurt en op de deur klopt komen er 10 dood terug of hebben ze onderweg 100 a 200 burgers tegen zich die ze hebben moeten verwonden of arresteren.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:58 schreef klawie het volgende:
[..]
ze weten toch waar ze vandaan komen de rakketeb ga erna toe hou ze aan en veroordeel ze bv en niet een hele wijk olat gooien gaat toch helemaal nergens meer over je zal met je vrouw en kinderen een straat verder wonen
Mutant01 claimt toch iets anders, en dat ik de keuze heb gemaakt om mijn volk en vaderland te dienen daar mag jij van vinden wat je wil.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:54 schreef klawie het volgende:
[..]
Als je dat niet weet moet jr niet schieten want je weet dat je dan mensen dood maakt die er geen flikker nee temaken hebben
Oohja ik vindt jou echt een laffe hond dat je meewerkt aan dit soort oorlogen omdat amerika het wilt en de nederlandse premier nog net niet zijn kont likt
Dus dan maar liever die 200 burgers dood bombarderen.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:00 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als Israel 10 man stuurt en op de deur klopt komen er 10 dood terug of hebben ze onderweg 100 a 200 burgers tegen zich die ze hebben moeten verwonden of arresteren.
Dan maar de burgers oproepen tot evacuatie, folders verspreiden die dat oproepen, mensen oproepen om naar de VN compounds te gaan en hopen dat ze niet luisteren naar Hamas (ga op het dak staan en offer jezelf op!).quote:Op zondag 20 juli 2014 12:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus dan maar liever die 200 burgers dood bombarderen.
Dit.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hamas heeft de afgelopen 24 uur 1700+ raketten op Israel afgeschoten hoe stel jij voor dat je die mogelijkheid uitschakeld zonder terug te schieten en/of burgers te raken.
Als ga je ze met 499 man arresteren maakt me geen fuck uit je kan niet zomaar iederee neerknallebquote:Op zondag 20 juli 2014 12:00 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als Israel 10 man stuurt en op de deur klopt komen er 10 dood terug of hebben ze onderweg 100 a 200 burgers tegen zich die ze hebben moeten verwonden of arresteren.
Oftewel je verplicht mensen hun hele hebben en houden te verlaten - met in het achterhoofd dat je hun hele hebben en houden gaat platbombarderen - en het dan gek vinden dat mensen toch blijven zitten omdat ze niets te verliezen hebben. Goh!quote:Op zondag 20 juli 2014 12:01 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dan maar de burgers oproepen tot evacuatie, folders verspreiden die dat oproepen, mensen oproepen om naar de VN compounds te gaan en hopen dat ze niet luisteren naar Hamas (ga op het dak staan en offer jezelf op!).
Dan een waarschuwingschot en dan hopen dat je met een bom de juiste terorrist weet te raken.
Dat gebeurd ook helemaal niet, hoe kom je bij deze onzin?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:02 schreef klawie het volgende:
[..]
Als ga je ze met 499 man arresteren maakt me geen fuck uit je kan niet zomaar iederee neerknalleb
Beetje naïef hier. Of ben je de clusterbomperikelen nu alweer vergeten? Gebruikten jullie ook clusterbommen op steden in Afghanistan?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:03 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Dat gebeurd ook helemaal niet, hoe kom je bij deze onzin?
Als dat zo was zou iedereen dood zijn.
Vandaag viel er een bom op een van de huizen van de Hamas leiders, meneer zelf was niet thuis, maar zijn kinderen wel. Hij wist toch dat hij een doelwit zou zijn, maar laat zijn kinderen doelbewust achter in zijn huis. En dat is dan iemand die de middelen en mogelijkheden heeft om zijn gezin ergens een ander onderkomen te geven.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oftewel je verplicht mensen hun hele hebben en houden te verlaten - met in het achterhoofd dat je hun hele hebben en houden gaat platbombarderen - en het dan gek vinden dat mensen toch blijven zitten omdat ze niets te verliezen hebben. Goh!
En dan moeten ze vooral niet luisteren naar de enige partij die voor hun belangen opkomt!
Je kunt deze pro Hamas fokkers uitleggen wat je wil, dat gaat niet veranderen het is verspilde moeite en energie, dat blijkt wel weer.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:05 schreef Nintex het volgende:
[..]
Vandaag viel er een bom op een van de huizen van de Hamas leiders, meneer zelf was niet thuis, maar zijn kinderen wel. Hij wist toch dat hij een doelwit zou zijn, maar laat zijn kinderen doelbewust achter in zijn huis. En dat is dan iemand die de middelen en mogelijkheden heeft om zijn gezin ergens een ander onderkomen te geven.
Of hij was juist uit zijn huis vertrokken omdat hij wist dat hij target was - en derhalve een potentiële Israëlische bom niet op zijn huis met kinderen wilde laten vallen - in de wetenschap dat hij op het netvlies van de Israëlische geheime dienst staat en toch gevolgd wordt. Je kan met dit soort verhalen alle kanten op. Met dergelijke propaganda kan ik helemaal niets.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:05 schreef Nintex het volgende:
[..]
Vandaag viel er een bom op een van de huizen van de Hamas leiders, meneer zelf was niet thuis, maar zijn kinderen wel. Hij wist toch dat hij een doelwit zou zijn, maar laat zijn kinderen doelbewust achter in zijn huis. En dat is dan iemand die de middelen en mogelijkheden heeft om zijn gezin ergens een ander onderkomen te geven.
Vaderland dienen ?? Dit is gewoon kontje likkeb van amerika die zeggen dat er problemeb zijn terwel die er helemaal niet zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 12:00 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Mutant01 claimt toch iets anders, en dat ik de keuze heb gemaakt om mijn volk en vaderland te dienen daar mag jij van vinden wat je wil.
Ik wist vooraf waar ik aan begon en heb de keuze gemaakt om iets te betekenen voor de onschuldige mensen aldaar, iets waar jij een voorbeeld aan zou moeten nemen.
Je loopt alleen maar te klagen achter je toetsenbordje en hebt overal een mening over maar je hebt geen idee waar je over praat, wie is er dan de laffe hond ?
Jij zit fijn veilig achter je computertje overal een mening over te hebben ipv iets voor de mensen te doen die jou hulp zouden kunnen gebruiken.
Denk daar maar eens over na voordat je iemand een laffe hond noemt.
Heh, 't is nog waar ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
Het is inderdaad zo dat Hamas qua accuracy op dit moment beter bezig is dan Israel. Van de doden aan Israelische kant is meer dan 70% soldaat. Andersom is dat iets van 30% ofzo.
Heb jij het charter van Hamas wel eens gelezen of hun motto?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of hij was juist uit zijn huis vertrokken omdat hij wist dat hij target was - en derhalve een potentiële Israëlische bom niet op zijn huis met kinderen wilde laten vallen - in de wetenschap dat hij op het netvlies van de Israëlische geheime dienst staat en toch gevolgd wordt. Je kan met dit soort verhalen alle kanten op. Met dergelijke propaganda kan ik helemaal niets.
Vertel dan waarom worden er zomaar 3 kindjes op het strand neer geschoten om maar een voorbeeld te noemen can de week op aljezera ook een vader met zijn zoontje in zijn handen die er verdomme alsof hij in rooie verf had liggen rollenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:03 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Dat gebeurd ook helemaal niet, hoe kom je bij deze onzin?
Als dat zo was zou iedereen dood zijn.
Als ik dezelfde redenering zou moeten volgen als de pro-Israeliers, dan zou ik hier met grote bombarie verkondigen dat het Hamas echt niet te doen is om het doden van onschuldige Israeliers - alleen maar soldaten. Vervolgens zou ik wijzen naar de cijfers.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:10 schreef Karrs het volgende:
[..]
Heh, 't is nog waar ook.
Maar nou de beoordeling van deze cijfers. Wat zegt dit volgens jou?
Dat doet echt helemaal niets af aan mijn constatering.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:10 schreef Nintex het volgende:
[..]
Heb jij het charter van Hamas wel eens gelezen of hun motto?
"We love death more than you love life"
Ze roepen burgers ook op om zich heroisch op te offeren voor de palestijnse zaak. En aangezien men altijd dol is op Nazi-vergelijkingen. Het is precies wat Adolf Hitler deed in 1945, zijn volk op de Russische tanks af laten rennen, zodat hij daarna kon zeggen dat er geen 'vrede' mogelijk was en alle Duitsers door de communisten uitgemoord zouden worden.
Een bron van dat hij wist dat hij zou worden febombadeerd?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:05 schreef Nintex het volgende:
[..]
Goeie opmerking. Maar dat gebeurt niet, want Hamas heeft het blijkbaar toch zo voor elkaar dat elite-eenheden veel te veel gevaar zouden lopen als ze dat zouden doen. Iets met dat extreem dichtbebouwde gebied, maar ook met het feit dat Hamas midden tussen de burgers zit.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook elite-eenheden naar binnen sturen om terroristen een kopje kleiner te maken. In plaats van met bommen te strooien in een extreem dichtbebouwd gebied.
Dan zou je in deze campagne gelijk kunnen hebben, maar ook, omdat de Iron Dome veel raketten stopt. De reden ook dat Hamas die niet op de een of andere manier buiten werking stelt, want als Tel Aviv in de fik staat hebben ze geen buitenlandse steun meer.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik dezelfde redenering zou moeten volgen als de pro-Israeliers, dan zou ik hier met grote bombarie verkondigen dat het Hamas echt niet te doen is om het doden van onschuldige Israeliers - alleen maar soldaten. Vervolgens zou ik wijzen naar de cijfers.
Jij gaat er wel komen met deze instelling, kontje van Amerika likken wat een onzin gast, je hebt echt geen idee en je praat nu poep.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:08 schreef klawie het volgende:
[..]
Vaderland dienen ?? Dit is gewoon kontje likkeb van amerika die zeggen dat er problemeb zijn terwel die er helemaal niet zijn
Ik ben help regelmatig bij actie's hier om geld en spullen in te zamelen dus niet zeggen dat ik er niks aan doe
Dat is helpen en niet zomaar mensen neer knallen dat ie van de wal de sloot in duwen
Waarbij het laatste overigens bijna onoverkomelijk is. Heb je Gaza wel eens met Google Earth bekeken? Het is hoogstwaarschijnlijk een van de dichtstbevolkte gebieden ter wereld. Niet voor niets wordt het een 'open lucht gevangenis' genoemd. Overigens zie je dan ook mooi hoe Israël tewerk is gegaan met de nederzettingen (zie de noordelijke grens van Gaza).quote:Op zondag 20 juli 2014 12:15 schreef Karrs het volgende:
[..]
Goeie opmerking. Maar dat gebeurt niet, want Hamas heeft het blijkbaar toch zo voor elkaar dat elite-eenheden veel te veel gevaar zouden lopen als ze dat zouden doen. Iets met dat extreem dichtbebouwde gebied, maar ook met het feit dat Hamas midden tussen de burgers zit.
Bovendien zou zelfs één Israëlische dode elite-soldaat de propaganda van Hamas z'p gigantisch voeden dat je dat risico niet moet willen lopen.
Bommen gooien is effectiever en eenvoudiger. En dan hebben twee partijen schuld aan de burgerdoden: de gooier van de bom (Israël) en de partij die het te bombarderen spul tussen burgers verbergt en ze zelfs opdraagt een menselijk schild te vormen (Hamas).
Hamas bezit helemaal niet de mogelijkheid om Iron Dome buiten werking te stellen.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:15 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dan zou je in deze campagne gelijk kunnen hebben, maar ook, omdat de Iron Dome veel raketten stopt. De reden ook dat Hamas die niet op de een of andere manier buiten werking stelt, want als Tel Aviv in de fik staat hebben ze geen buitenlandse steun meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |