quote:
Jij bent echt totaal je realiteitsbesef kwijt zeg. Jezusquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:00 schreef Clashy het volgende:
[..]
Zeg maar gerust ziek wijf, vol wrok. Hoe gebrainwashed ben je als je moord op kinderen goedkeurt, erom lacht zelfs. Wel logisch dat dat soort figuren in het Israelisch leger zitten, het lijkt me niet dat er lieverdjes tussenzitten. Ze plegen de meest gruwelijke daden.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Jij bent echt totaal je realiteitsbesef kwijt zeg. Jezus
Fuck off joh, ik kan helemaal niks met je reacties.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Jij bent echt totaal je realiteitsbesef kwijt zeg. Jezus
Ik denk dat hij bedoelt dat het voor de hand ligt dat het geen lieverdjes zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:31 schreef Clashy het volgende:
[..]
Fuck off joh, ik kan helemaal niks met je reacties.
dat was natuurlijk eufemistisch, dat hij dat niet snapt is zijn probleem.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat het voor de hand ligt dat het geen lieverdjes zijn
Ja, de meeste Israeliërs die martelden insecten toen ze 6 jaar oud waren, groeiden op tot psychopaten en vinden niets mooier dan Palestijnse kinderen vermoorden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:31 schreef Clashy het volgende:
[..]
Fuck off joh, ik kan helemaal niks met je reacties.
hehehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:46 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
hehehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gvdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |