Nu nog welquote:
ldgquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dat na alle goede stormwerende zorgenondankbaar kreng
gfjequote:
Ik ben dus niet de enige die een beetje last van de warmte krijgt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
Mag het nu weer 15 graden worden buiten?
Ja!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dat na alle goede stormwerende zorgenondankbaar kreng
Nee, jij bent 1 van een grote groep gok ik zomaarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die een beetje last van de warmte krijgt?.
Ach, het was vanochtend wel even lekker op het strand hoor. Wat wolken en een windje erbij en een temperatuur van rond de 25 graden. Na half twaalf was zon wat beter door de wolken heen gebroken en werd het snel warmer. Toen vond ik het wel weer mooi geweestquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, jij bent 1 van een grote groep gok ik zomaar
Dan ga je echt bakken na een uur of 12 jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het was vanochtend wel even lekker op het strand hoor. Wat wolken en een windje erbij en een temperatuur van rond de 25 graden. Na half twaalf was zon wat beter door de wolken heen gebroken en werd het snel warmer. Toen vond ik het wel weer mooi geweest.
Zit nu toch maar op balkon, maar gelukkig is daar door de bomen en het balkon hierboven toch nog wat schaduw.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga je echt bakken na een uur of 12 ja
Hier ook. Maar het blijft ook te warmquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
Wie weet
Het begint hier nu iig wel iets te waaien.
Yupquote:
Dat zei ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Yup
Ter voorkoming van beschadiging van de schijven maar liever niet meer mee rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |