quote:
Ben je dronken ofzo? Heel erg dronken?quote:
quote:
nou nou nouquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:26 schreef gargamelnl het volgende:
Waarom zat patty niet in dat vliegtuig?
Hadden ze allemaal maar in dat vliegtuig gezeten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:51 schreef Pulzzar het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan Patty BrardGenoeg BNers die vele malen irritanter zijn.
nou nou nouquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:55 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Hadden ze allemaal maar in dat vliegtuig gezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:25 schreef Jan-Slagter het volgende:
Patty Brard![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt Bridget was vroeger nog een lekker wijf op tmf vlgns mij. Nu is ze een overspannen moeder.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:22 schreef Kapsalon het volgende:
Patty Brard nog tot daar aan toe maar Bridget
wat een ongelooflijke droeftoeter is dat
zonde van de lucht die ze inademt
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:25 schreef Jan-Slagter het volgende:
Patty Brard![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan was de wereld een raket armer man.......quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:55 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Bitchen over kanaal 999quote:Op maandag 21 juli 2014 12:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Het toelaten dat je vriendin SBS6 niet op kanaal 999 zet
Lolquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:55 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
oh wat zou ik Bridget graag een keer vol willen blaffen, die slikt echt alles door.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:22 schreef Kapsalon het volgende:
Patty Brard nog tot daar aan toe maar Bridget
wat een ongelooflijke droeftoeter is dat
zonde van de lucht die ze inademt
Je moeder ook!quote:Op maandag 21 juli 2014 12:44 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
oh wat zou ik Bridget graag een keer vol willen blaffen, die slikt echt alles door.
quote:Op maandag 21 juli 2014 12:38 schreef Tomansss het volgende:
Ik kijk wel utopia idd :$ maar niet al die andere bullshit. Charlotte is gewoon lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |