bedanktquote:
Wat heb ik gezegd dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mortaxx heeft in deze reeks mensonterende dingen over mij geplaatst.
Ah, daar was je. Jammer van je trieste posts terwijl ik niet eens in het topic aanwezig benquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ajacied422 moet je niet serieus nemen
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik wakker word, moet ik een sigaret.anders kom ik de dag niet eens door
''Korfbalkneus''. Dit vond ik toch een algeheel pittige belediging waar ik vannacht van wakker lag in het badende zweet.quote:
okequote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen zin in
ga serie kijken en dan slapen
morgen werken
Dit valt me tegen van je.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb sochtends altijd haastquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hehe moest lachen in mezelfquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Korfbalkneus''. Dit vond ik toch een algeheel pittige belediging waar ik vannacht van wakker lag in het badende zweet.
Algemene benaming voor iemand die een gemengd-douchen sport beoefendquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Korfbalkneus''. Dit vond ik toch een algeheel pittige belediging waar ik vannacht van wakker lag in het badende zweet.
ik sta met liefde eerder op voor een heerlijke, goddelijke sigaret.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb sochtends altijd haast
echt geen tijd voor sigaret
moet vaak in 20 minuten douchen aankleden scheren en naar werk rijden
Ah, deze ga ik even noteren in mijn woordenboek.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Algemene benaming voor iemand die een gemengd-douchen sport beoefend
bedanktquote:
ik niet mag niet meer op slaapkamer rokenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik sta met liefde eerder op voor een heerlijke, goddelijke sigaret.
tweet hemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |