Heb net weer de passage gequote en hier de bron http://en.wikipedia.org/wiki/Pan_Am_Flight_103quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tja, die topics gaan ook zo snel.
Gaat het over die vingerafdrukken in het gras?
dat zou juist insinueren dat die lichamen niet al te intact zouden zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
True. Ik had iets doms bedacht.
Anyway, neem aan dat een groot gedeelte pas overleden is bij de val gezien al die intacte lichamen.
Denk het wel, al zullen veel van hen waarschijnlijk buiten bewustzijn zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
True. Ik had iets doms bedacht.
Anyway, neem aan dat een groot gedeelte pas overleden is bij de val gezien al die intacte lichamen.
Kun jij wel lezen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:18 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Je kan dus geen engels, zeg dat dan, dan vertaal ik het voor je:
[..]
2 passagiers waren na inslag nog kortstondig in leven, medische autoriteiten hebben later vastgesteld dat 1 van deze 2 passagiers wellicht had kunnen overleven als hij snel genoeg was gevonden.
Dat kun je denken. Ik denk dat het een uitzondering was, maar dat het wel klopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:15 schreef Messina het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er altijd scenario's te bedenken. Maar dan nóg denk ik dat het "gras in haar handen" verhaal niet (compleet) waarheid is.
"Wellicht"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:18 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Je kan dus geen engels, zeg dat dan, dan vertaal ik het voor je:
[..]
2 passagiers waren na inslag nog kortstondig in leven, medische autoriteiten hebben later vastgesteld dat 1 van deze 2 passagiers wellicht had kunnen overleven als hij snel genoeg was gevonden.
Je bent de eerste in de 10+ topics die ik gelezen heb die over bewijsmateriaal van de VS begint (naast mij dan). Blijkbaar heeft de rest geen bewijsmateriaal nodig maar vinden ze het herhaaldelijk zeggen dat het zo is door de VS en Oekraine voldoende.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als het vliegtuig neergeschoten is, dan is dat niet af te lezen aan de zwarte dozen.
Het is wachten totdat de VS zijn bewijsmateriaal naar buiten brengt
Ze kunnen ook met de riem vast op een stoel zijn gevallen he, stoel absorbeert dan nog een deel van de klap zodat het lichaam niet compleet ter pletter valt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat zou juist insinueren dat die lichamen niet al te intact zouden zijn
Nog zo'n figuur, wellicht overleven als in niet uiteindelijk dood gaan. Gaat het echt zo hard achteruit met begrijpend lezen in dit land?quote:
Er is wel meer vastgesteld wat later niet (helemaal) kloptquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:15 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, het is vastgesteld dat er mensen na de impact met de grond nog in leven waren. Er is GEEN andere manier om ernaar te kijken.
Dooddoener.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is wel meer vastgesteld wat later niet klopt
Van dat soort lichamen hoop ik dat ze bewusteloos zijn geweestquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Die filmpjes op LiveLeak zijn erg graphic trouwens.. surrealistisch hoe sommige lichamen zijn verminkt.
Dat is dan tenminste eens bewijs van iets. Met andere woorden, er kunnen een boel dingen uitgesloten worden. Dat is al concreter dan al het andere dat ik tot nu toe gehoord heb.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Die zwarte dozen zullen waarschijnlijk enkel een plotselinge stop van alle data laten zien. Als het vliegtuig in de lucht uit elkaar spatte, worden natuurlijk ook alle verbindingen van de sensoren met de dozen verbroken.
Oke droeftoeter, toon je doctoraal en open het onderzoek opnieuw zodat je de medische autoriteiten op hun plek kan zettenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is wel meer vastgesteld wat later niet klopt
Was de VS niet bezig om nog te achterhalen wie de raket had afgevuurd? Als ze dat weten komen ze misschien met bewijzen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:19 schreef twiFight het volgende:
[..]
Je bent de eerste in de 10+ topics die ik gelezen heb die over bewijsmateriaal van de VS begint (naast mij dan). Blijkbaar heeft de rest geen bewijsmateriaal nodig maar vinden ze het herhaaldelijk zeggen dat het zo is door de VS en Oekraine voldoende.
Gewoon allemaal graag. Dat wil ik graag geloven en houd ik me ook voor eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Van dat soort lichamen hoop ik dat ze bewusteloos zijn geweest
Mwa, lijkt me niet dat ze hun gordel om hadden als ze halverwege de vlucht waren? En niet genoeg tijd hadden om te reageren op de inslag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze kunnen ook met de riem vast op een stoel zijn gevallen he, stoel absorbeert dan nog een deel van de klap zodat het lichaam niet compleet ter pletter valt.
Niet dat het nu nog iets uitmaakt...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon allemaal graag. Dat wil ik graag geloven en houd ik me ook voor eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |