Rond de 2,5 min geloof ik. Je bedoelt het tot aarde storten van het vliegtuig neem ik aan? Ik kan je dit alleen niet met zekerheid zeggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoeveel tijd zit er tussen het overlijden op 10km hoogte en het contact met aarde?
Paar minutenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoeveel tijd zit er tussen het overlijden op 10km hoogte en het contact met aarde?
Dan nog zouden ze dat echt niet gaan beweren als het onmogelijk was. Normaal gesproken overleeft niemand zo'n val, maar er zijn echt wel scenario's te bedenken waatin dat wel mogelijk is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:08 schreef Messina het volgende:
[..]
Er staat nergens dat medical authorities ook echt gezien hebben dat zij leefden, alleen dat zij LATER hebben vastgesteld...
komt meer over als een disinfo freakquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:13 schreef roos94 het volgende:
Wat wilt die martin vrijland nou zeggen, dat alles in scene is gezet en alle mensen op die passagierslijst nog leven? Wat een kolder.
Dat wil hij idd zeggen met zn false flag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:13 schreef roos94 het volgende:
Wat wilt die martin vrijland nou zeggen, dat alles in scene is gezet en alle mensen op die passagierslijst nog leven? Wat een kolder.
Als dat het geval is is dat natuurlijk ook veelzeggend en een duidelijke aanwijzing in welke richting ze het probleem moeten zoeken (bevestigd in dat geval dus de vermoedens) en kunnen ze in ieder geval dan een technisch probleem met zekerheid uitsluiten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Die zwarte dozen zullen waarschijnlijk enkel een plotselinge stop van alle data laten zien. Als het vliegtuig in de lucht uit elkaar spatte, worden natuurlijk ook alle verbindingen van de sensoren met de dozen verbroken.
Nee dat is het niet, het is vastgesteld dat er mensen na de impact met de grond nog in leven waren. Er is GEEN andere manier om ernaar te kijken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:13 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat jij het wél zo wilt zien, betekent niet dat het zo ís.
Twee mensen, twee manieren om ernaar te kijken
Dat soort types hebben een klap van de molen gehad. Nog erger dat van die reli-fanatiekelingen. Helemaal de connectie met de realiteit verloren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:13 schreef roos94 het volgende:
Oorlogsgebied en erg dunbevolkt. Verwacht niet al te veel verkeer daar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:14 schreef Reki het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog duidelijke beelden zullen opduiken, bijna iedereen daar heeft een dashcam toch?
Natuurlijk zijn er altijd scenario's te bedenken. Maar dan nóg denk ik dat het "gras in haar handen" verhaal niet (compleet) waarheid is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dan nog zouden ze dat echt niet gaan beweren als het onmogelijk was. Nornaal gesproken overleeft niemand zo'n val, maar er zijn echt wel scenario's te bedenken waatin dat wel mogelijk is.
Ik heb iets gemist geloof ik. Op welke wijze is dat vastgesteld dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:15 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, het is vastgesteld dat er mensen na de impact met de grond nog in leven waren. Er is GEEN andere manier om ernaar te kijken.
Juist.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:13 schreef roos94 het volgende:
Is gewoon een aluhoedje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:13 schreef roos94 het volgende:
Lees mijn comments in dit topic na, ik heb dit 2x gequote en een bronvermelding ik ga dit niet nog een keer doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ik. Op welke wijze is dat vastgesteld dan?
Overal lees ik "Could have"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:15 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, het is vastgesteld dat er mensen na de impact met de grond nog in leven waren. Er is GEEN andere manier om ernaar te kijken.
Tja, die topics gaan ook zo snel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:16 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Lees mijn comments in dit topic na, ik heb dit 2x gequote en een bronvermelding ik ga dit niet nog een keer doen.
Idd, ik ook. Dat vroegen ze net maar hij wist t ook nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:16 schreef BerryBoterham het volgende:
[..]
Ja, vraag me af welk deel dat grote gele wrakstuk is..
True. Ik had iets doms bedacht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet iedereen zal op 10km hoogte dood zijn gegaan.
Je kan dus geen engels, zeg dat dan, dan vertaal ik het voor je:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Overal lees ik "Could have"
"Maybe"
"Might be"
Nergens "Survived. Period".
2 passagiers waren na inslag nog kortstondig in leven, medische autoriteiten hebben later vastgesteld dat 1 van deze 2 passagiers wellicht had kunnen overleven als hij snel genoeg was gevonden.quote:Two other passengers remained alive briefly after impact; medical authorities later concluded that one of these passengers might have survived if he had been found soon enough
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |