What happenend?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ga zo op de fiets naar Eindhoven om er 1 te wurgen.
Nu eerst maar koud douchen want ben zo opgefokt als de pest
Alleen maar beter. Ik kan je best wat tips geven voor de perfecte moord, maar dan hoop ik wel dat je ze niet eerst op mij uit gaat testen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik laat geen sporen achter, beloofd.
In de beginfase mag ik haar nog bijstaan als jurist, daarna heeft ze toch een advocaat nodig ondanks dat die dezelfde kennis heeft als mij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ben jij dan haar advocaat of spreek je jezelf nu tegen
Misschien spreekt die beter Nederlands. Ook niet onbelangrijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
In de beginfase mag ik haar nog bijstaan als jurist, daarna heeft ze toch een advocaat nodig ondanks dat die dezelfde kennis heeft als mij.
Hihi.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Misschien spreekt die beter Nederlands. Ook niet onbelangrijk.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zie hier een matchquote:
Dit is geen R&P maar laten we het erop houden dat ik hem heb gezegd waar het op stond (nadat hij wederom vroeg of hij nu mocht komen) en vervolgens krijg ik zal ik het goed komen makenquote:
Oef, bitter deze.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon laten komen en niet thuis zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit is geen R&P maar laten we het erop houden dat ik hem heb gezegd waar het op stond (nadat hij wederom vroeg of hij nu mocht komen) en vervolgens krijg ik zal ik het goed komen maken
Wait whut
Wat een figuurquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit is geen R&P maar laten we het erop houden dat ik hem heb gezegd waar het op stond (nadat hij wederom vroeg of hij nu mocht komen) en vervolgens krijg ik zal ik het goed komen maken
Wait whut
Of een adres ergens bovenin Nederlandquote:
Ik zou toch ook nog even de Gouden Gids checken denk ik...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
bestaat dat nog?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zou toch ook nog even de Gouden Gids checken denk ik...
Waarom like je minder mooie meiden om vervolgens niet terug te praten?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:25 schreef Basxt het volgende:
waarom voelen minder mooie meiden zich gelijk beledigt als je niet terug praat?
Ik blijf bezig met die onzin
dat is een goede vraag.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:37 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waarom like je minder mooie meiden om vervolgens niet terug te praten?
Wel flauw van je. Die meisjes zagen dat je een FOK!er bent, dus verwachtten een penis van 35 cm in zich te krijgen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:39 schreef Basxt het volgende:
[..]
dat is een goede vraag.
Bij mij is het dus dat de like drempel niet zo hoog ligt, maar het reageren wel.. heel raar
haha. hoe zien ze dat ik een fokker ben danquote:Op zondag 20 juli 2014 00:45 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wel flauw van je. Die meisjes zagen dat je een FOK!er bent, dus verwachtten een penis van 35 cm in zich te krijgen.
Ze checken je fobo.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:45 schreef Basxt het volgende:
[..]
haha. hoe zien ze dat ik een fokker ben dan
quote:
Ondanks dat ik kritisch ben glippen er bij mij ook nog weleens een paar tussendoor. En dan is het maar net hoe mijn petje staat, ik krijg een beetje jeuk van retesaaie cliché gesprekken over werk/hobbies. Wat negen van de tien keer terug schijnt te moeten komen binnen de eerste drie vragen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:37 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waarom like je minder mooie meiden om vervolgens niet terug te praten?
Hebben jullie gemeenschappelijk vrienden? Zoek haar anders op op FB.quote:Op zondag 20 juli 2014 08:53 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een match die bij haar eerste berocht al een afspraak wil, twijfel alleen haar foto is een beetje onduidelijk.
Waar stuur jij het gesprek op aan? Wat voor soort gesprekken.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ondanks dat ik kritisch ben glippen er bij mij ook nog weleens een paar tussendoor. En dan is het maar net hoe mijn petje staat, ik krijg een beetje jeuk van retesaaie cliché gesprekken over werk/hobbies. Wat negen van de tien keer terug schijnt te moeten komen binnen de eerste drie vragen.
Als je een chronisch gebrek aan matches hebt daarentegen zou ik ook iedere mogelijkheid aangrijpen om in gesprek te raken. En woest worden als zij afhaken.
Wat zeggen ze dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:25 schreef Basxt het volgende:
waarom voelen minder mooie meiden zich gelijk beledigt als je niet terug praat?
Ik blijf bezig met die onzin
Wat een 'kijk mij populair zijn'-postquote:Op zondag 20 juli 2014 01:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ondanks dat ik kritisch ben glippen er bij mij ook nog weleens een paar tussendoor. En dan is het maar net hoe mijn petje staat, ik krijg een beetje jeuk van retesaaie cliché gesprekken over werk/hobbies. Wat negen van de tien keer terug schijnt te moeten komen binnen de eerste drie vragen.
Als je een chronisch gebrek aan matches hebt daarentegen zou ik ook iedere mogelijkheid aangrijpen om in gesprek te raken. En woest worden als zij afhaken.
quote:Op zondag 20 juli 2014 11:33 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Wat een 'kijk mij populair zijn'-post
Ik ben echt iets te oud om nog bevestiging nodig te hebben vanuit een hoop zolderkamers, maar als je dat zo wil lezen; helemaal prima natuurlijk. Je bent vast de enige niet en het zal me ook aan mijn harige aars jeuken. Het was meer bedoeld als reactie op dat eeuwige gejerimieer van sommige frusties hier omtrent matches die niet terug praten.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:33 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Wat een 'kijk mij populair zijn'-post
Bevestiging nodig hebben heeft niets met leeftijd te maken. Net zoals opscheppenquote:Op zondag 20 juli 2014 11:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben echt iets te oud om nog bevestiging nodig te hebben vanuit een hoop zolderkamers, maar als je dat zo wil lezen; helemaal prima natuurlijk. Je bent vast de enige niet en het zal me ook aan mijn harige aars jeuken. Het was meer bedoeld als reactie op dat eeuwige gejerimieer van sommige frusties hier omtrent matches die niet terug praten.
#goedomvolopkeuzetehebben
Daarin verschillen wij nogal van mening. Ik kan me echter wel levendig voorstellen dat het nogal steekt. Daarom eenquote:Op zondag 20 juli 2014 11:55 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Bevestiging nodig hebben heeft niets met leeftijd te maken. Net zoals opscheppen
Het mooie is dat je doet alsof het je niets boeit maar je wel blijft doorgaan. Dat laat mij toch echt iets anders vermoeden...quote:Op zondag 20 juli 2014 11:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Daarin verschillen wij nogal van mening. Ik kan me echter wel levendig voorstellen dat het nogal steekt. Daarom een-je terug.
Je reageert toch op me? Dan is het niet heel vreemd dat ik je antwoord geef toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 11:59 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Het mooie is dat je doet alsof het je niets boeit maar je wel blijft doorgaan. Dat laat mij toch echt iets anders vermoeden...
Arme manquote:Op zondag 20 juli 2014 12:34 schreef Sarasi het volgende:
Wat HEB ik met vage mannen opeens?Openingszin: 'Je ziet er lief uit'. Tja. Direct de droom maar de kop indrukken?
Doen. En post het resultaat hier.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:34 schreef Sarasi het volgende:
Wat HEB ik met vage mannen opeens?Openingszin: 'Je ziet er lief uit'. Tja. Direct de droom maar de kop indrukken?
Is toch weinig vaags aan?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:34 schreef Sarasi het volgende:
En ik maar denken dat jij uitgetinderd wasquote:Op zondag 20 juli 2014 12:34 schreef Sarasi het volgende:
Dat idee heb ik bij meer mensen hier, maar volgens mij ben ik zo'n beetje de enige die ook daadwerkelijk doet wat hij zegt.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij uitgetinderd was
Ja dat was ik, en nu zit ik op Tinder op zoek naar proper dates. Sinds een weekje ofzo. Lees maar terug.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij uitgetinderd was
Als je age-range op 22+ staat is er kans dat wij ook gematched zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 13:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja dat was ik, en nu zit ik op Tinder op zoek naar proper dates. Sinds een weekje ofzo. Lees maar terug.![]()
Het lijkt nu toch best nog een interessant gesprek te worden trouwens, misschien moet ik wat meer open staan voor vage complimentjes.
Yo hoe gaat 't met jou en je meissie?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:37 schreef Stink-ui het volgende:
Hoi ik kom weer even spieken!
Iedereen nog flink aan het daten zie ik?
Yats al geneukt?
Tnx for the heads up.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:10 schreef UnicornFarts het volgende:
Zolang ze niet omhoog komen met extreem rare slijmerige dingen zou ik het gewoon aankijken. Als hij de letter "m" veel gebruikt dan moet je rennen.
Oh en als je een 24 jarige Max vind met donkerbruin haar dan moet je ook rennen
Geen idee, weet jij het?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:37 schreef Stink-ui het volgende:
Hoi ik kom weer even spieken!
Iedereen nog flink aan het daten zie ik?
Yats al geneukt?
Dat had ik net ook, tot ik aangaf niet van plan was bij de eerste afspraak met 'm in bed te duiken. Toen kwam er een 'o', en volgens mij ben ik nu geblokkeerd.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:20 schreef SJanoski het volgende:
Hoi! Eindelijk een match die echt interessante en leuke dingen te zeggen heeft. Ik wist niet dat het mogelijk was!
Haha, hoe durf je ook?!quote:Op zondag 20 juli 2014 16:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat had ik net ook, tot ik aangaf niet van plan was bij de eerste afspraak met 'm in bed te duiken. Toen kwam er een 'o', en volgens mij ben ik nu geblokkeerd.
Wekte hij ergens de indruk dat hij dat van jou verwachtte?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat had ik net ook, tot ik aangaf niet van plan was bij de eerste afspraak met 'm in bed te duiken. Toen kwam er een 'o', en volgens mij ben ik nu geblokkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |