Ja. Ik mocht wel blijven slapen en dan hadden we dat ook direct maar weer gehad.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wekte hij ergens de indruk dat hij dat van jou verwachtte?
We swipen alles snel naar rechts, zodat ze weg zijn uit ons beginscherm.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:13 schreef xApple het volgende:
Dat heb ik mij nu ook al een paar x afgevraagd..
quote:Op zondag 20 juli 2014 17:05 schreef PyramidSong het volgende:
Waarom liken mannen wel je moments maar beginnen ze geen gesprek?
Waarom nemen jullie wel de tijd om moments toe te voegen maar niet om zo'n super leuke man aan te spreken?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:13 schreef xApple het volgende:
Dat heb ik mij nu ook al een paar x afgevraagd..
Ik zeg altijd hoi!quote:Op zondag 20 juli 2014 17:37 schreef Aisomont het volgende:
[..]
[..]
Waarom nemen jullie wel de tijd om moments toe te voegen maar niet om zo'n super leuke man aan te spreken?
Wat een idioten, als ze dat niet goed genoeg vinden, waarom dan matchen?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:40 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Kennelijk vinden ze dat niet goed genoeg dan, helaas
Dit dus. Ik swipe overigens ook gewoon de moments weg zonder hem of haar aan te spreken.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:37 schreef Aisomont het volgende:
[..]
[..]
Waarom nemen jullie wel de tijd om moments toe te voegen maar niet om zo'n super leuke man aan te spreken?
Als je eerst probeert om iets meer te sturen dan alleen 'hoi', dan kan je ons laten weten of ze daar wel op reageren. Zo ja, ligt het daaraan. Zo nee, dan zijn het inderdaad idioten.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:42 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Wat een idioten, als ze dat niet goed genoeg vinden, waarom dan matchen?
quote:Op zondag 20 juli 2014 17:44 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Als je eerst probeert om iets meer te sturen dan alleen 'hoi', dan kan je ons laten weten of ze daar wel op reageren. Zo ja, ligt het daaraan. Zo nee, dan zijn het inderdaad idioten.
Hij spreekt je niet aan = er komt niks vanquote:Op zondag 20 juli 2014 17:42 schreef xApple het volgende:
Ik heb al een paar x gehad dat ik iemand te knap vind om het gesprek mee te
beginnen. Serieus.
quote:Op zondag 20 juli 2014 17:42 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Wat een idioten, als ze dat niet goed genoeg vinden, waarom dan matchen?
Wees origineel. Ook mannen stellen dat op prijs.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:45 schreef PyramidSong het volgende:
Wat moet ik sturen dan?Je begint toch altijd met een groet, daarna of alles goed gaat en dan vraag je verder. Tenzij diegene iets heeft staan in zijn profielomschrijving waar je op kan reageren.
Ik stuur nooit alles goed. Ik begin altijd met iets waar ze op kunnen reageren. Iets uit profielomschrijving, foto (en dan niet standaard dingen als hoe leuk 'ie wel niet is), of stel een simpele doch originele vraag.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:45 schreef PyramidSong het volgende:
Wat moet ik sturen dan?Je begint toch altijd met een groet, daarna of alles goed gaat en dan vraag je verder. Tenzij diegene iets heeft staan in zijn profielomschrijving waar je op kan reageren.
Ik doe dat alleen als iemand echt heel leuk is, bij de "meh" gevallen begin ik liever gewoon afstandelijker.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Wees origineel. Ook mannen stellen dat op prijs.
En dat is dus jammer. Je weet nooit wat je dan mis loopt.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:48 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik doe dat alleen als iemand echt heel leuk is, bij de "meh" gevallen begin ik liever gewoon afstandelijker.
Same.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:42 schreef xApple het volgende:
Ik heb al een paar x gehad dat ik iemand te knap vind om het gesprek mee te
beginnen. Serieus.
Nah. Meestal like ik mensen midden in de nacht en de dag erop unlike ik de helft weer omdat ik ze toch niks vind.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:49 schreef yats het volgende:
[..]
En dat is dus jammer. Je weet nooit wat je dan mis loopt.
Tja, wie weet wat je dan misloopt?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:50 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Nah. Meestal like ik mensen midden in de nacht en de dag erop unlike ik de helft weer omdat ik ze toch niks vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |