kkgayquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:43 schreef Fushia2 het volgende:
Hier geven zelfs manneen elkaar 1 kus bij het begroeten
Het is mijn nicht.quote:
jij bent ook homo zo te zienquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:07 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Rebelse jongeman met je stoere hardcore UI.
gaat meneer zelf schelden maar mij een pauperjong noemen omdat ik scheldquote:
Waar is hier?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:43 schreef Fushia2 het volgende:
Hier geven zelfs manneen elkaar 1 kus bij het begroeten
Pauper is niet bepaald een scheldwoord, meer het begeven in een slechte economische situatie. Dus nogmaals: pauper.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:09 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
gaat meneer zelf schelden maar mij een pauperjong noemen omdat ik scheldt
Nee vrouwen die je op hun verjaardag moet zoenen omdat het zo 'hoort' en niet omdat je er eventueel zelf op geilt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:10 schreef cohen het volgende:
Je vindt vrouwen zoenen ongemakkelijk? Homo
Pauperheid erf je. Ookal heeft een mocro uit de bijlmer opeens een miljoen, het blijft een pauper.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:12 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Pauper is niet bepaald een scheldwoord, meer het begeven in een slechte economische situatie. Dus nogmaals: pauper.
Dat klinkt wel heel xenofobisch.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:15 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Pauperheid erf je. Ookal heeft een mocro uit de bijlmer opeens een miljoen, het blijft een pauper.
Jij bent dus ook een pauper.
xenofoob*quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:16 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel xenofobisch.
Nee hoor, knuffelbeer, xenofobisch kan net zo goed. Dus ga maar weer lekker verder met je lego spelenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:20 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
xenofoob*
Het klinkt xenofoob. Bewijs van pauperheid.
Nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:21 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Nee hoor, knuffelbeer, xenofobisch kan net zo goed. Dus ga maar weer lekker verder met je lego spelen
Dus ik neem aan dat jouw flat er vol mee ligt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Tja, dat is een karaktereigenschap van paupers en proleten.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:22 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Nee.
Je zegt ook niet homofobische mensen. Je zegt homofobe mensen. Het wordt zelfs rood onderstreept door die spelling check.
Je had je waardigheid kunnen behouden door toe te geven dat je fout zat, maar daar koos je niet voor. Nu ben je dus officieel een pauper, en kan je dat niet meer ontkennen
Lijkt wel een echtpaar in scheiding.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Tja, dat is een karaktereigenschap van paupers en proleten.
nicequote:
Aannames. Daar ga je al de mist in. Nee, ik woon niet in een flat, maar als ik naar de lokale Albert Heijn ga, dan zie ik regelmatig jongetjes met een mooi bomberjack die een lijntje drugs snuiven vanaf de loopband.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:25 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dus ik neem aan dat jouw flat er vol mee ligt?
Voor jou is het ook een aanname dat hardcore-fans over het algemeen intelligentie laken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:26 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Aannames. Daar ga je al de mist in. Nee, ik woon niet in een flat, maar als ik naar de lokale Albert Heijn ga, dan zie ik regelmatig jongetjes met een mooi bomberjack die een lijntje drugs snuiven vanaf de loopband.
Met of zonder spuug?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:27 schreef Rozevla het volgende:
1 tongzoen en neuk altijd me nicht 3 keer in der kont!
Dat heet boodschappen doen. Dat ken jij waarschijnlijk nog niet, aangezien mammie dat altijd voor je doetquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:28 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Voor jou is het ook een aanname dat hardcore-fans over het algemeen intelligentie laken.
Dus je bent weer hypocriet bezig.
Wat moet jij eigenlijk bij de Appie? Ben je zo'n verkoper aan de deur met zo'n rood jasje aan?
Respect!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:27 schreef Rozevla het volgende:
1 tongzoen en neuk altijd me nicht 3 keer in der kont!
Gewoon nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:29 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Dat heet boodschappen doen. Dat ken jij waarschijnlijk nog niet, aangezien mammie dat altijd voor je doet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |