Een selfie met je telefoon horizontaal?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:48 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Was gewoon een selfie man
En jij je maar druk maken
Of je leest de OP en kijkt naar het plaatje? Waarom zou ik rechts rijden als ik na de stoplichten linksaf moet? Op een drukke weg zo kort voor de afslag nog van rijbaan wisselen omdat je anders je afslag mist, zorgt juist voor hele gevaarlijke situaties. Dit is binnen de stad trouwens hè, niet de snelweg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
Rij dan ook gewoon rechts. Middelstebaanklevers zijn schijtirritant en veroorzaken file's.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar je bent inderdaad te traceren voor ze ts, ik zou de komende maanden bij je moeder logeren, gewoon voor de zekerheid
quote:
quote:
En bedankt, voel me nu een heeeeeel stuk beter. Maar niemand die dit dus ooit heeft meegemaakt? Dit is namelijk serieus bedoeld, en geen grap.quote:
Ze gaan misschien aangifte doen of zo omdat ze denken dat je een wet hebt overtredenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:59 schreef Drxx het volgende:
[..]
Een selfie met je telefoon horizontaal?En hangend uit het raam van een auto?
[..]
Of je leest de OP en kijkt naar het plaatje? Waarom zou ik rechts rijden als ik na de stoplichten linksaf moet? Op een drukke weg zo kort voor de afslag nog van rijbaan wisselen omdat je anders je afslag mist, zorgt juist voor hele gevaarlijke situaties. Dit is binnen de stad trouwens hè, niet de snelweg.
[..]
[..]
[..]
[..]
En bedankt, voel me nu een heeeeeel stuk beter. Maar niemand die dit dus ooit heeft meegemaakt? Dit is namelijk serieus bedoeld, en geen grap.
Niks bijzonders, piloten doen het ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:59 schreef Drxx het volgende:
[..]
Een selfie met je telefoon horizontaal?En hangend uit het raam van een auto?
Dat is dan ook geen auto.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:03 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Niks bijzonders, piloten doen het ook [ afbeelding ]
Dat is inderdaad het enige logische wat ik kon bedenken, dat je een foto maakt als 'bewijs'. Maar nogmaals, ik heb niets verkeerds gedaan. Tenzij ingehaald worden door een auto die te snel rijdt en vervolgens hij mij afsnijdt 'verkeerd' is van mij...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze gaan misschien aangifte doen of zo omdat ze denken dat je een wet hebt overtreden
Dan had je je richtingaanwijzer naar links alvast aan moeten doen slimmerd. Ook in de auto moet je communiceren en aangezien dat niet gaat met woorden, dan maar met lichten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:59 schreef Drxx het volgende:
[..]
Of je leest de OP en kijkt naar het plaatje? Waarom zou ik rechts rijden als ik na de stoplichten linksaf moet?
Niet te veel over nadenken dus, waren waarschijnlijk dommensen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:05 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het enige logische wat ik kon bedenken, dat je een foto maakt als 'bewijs'. Maar nogmaals, ik heb niets verkeerds gedaan. Tenzij ingehaald worden door een auto die te snel rijdt en vervolgens hij mij afsnijdt 'verkeerd' is van mij...
Die piloten van de mh17 deden dat zeker ook?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:03 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Niks bijzonders, piloten doen het ook [ afbeelding ]
Yep, en toen dachten de pro-russen dat hij foto's van hun nam.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:14 schreef Kapiteinlulhannes het volgende:
[..]
Die piloten van de mh17 deden dat zeker ook?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:15 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Yep, en toen dachten de pro-russen dat hij foto's van hun nam.
Onnodig links rijden, prutserquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:05 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het enige logische wat ik kon bedenken, dat je een foto maakt als 'bewijs'. Maar nogmaals, ik heb niets verkeerds gedaan. Tenzij ingehaald worden door een auto die te snel rijdt en vervolgens hij mij afsnijdt 'verkeerd' is van mij...
Op die plek al je richtingaanwijzer aanzetten is te vroeg. Hopelijk maakt dit plaatje het een beetje duidelijker?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:05 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dan had je je richtingaanwijzer alvast aan moeten doen slimmerd. Ook in de auto moet je communiceren en aangezien dat niet gaat met woorden, dan maar met lichten.
Ik zou echt niet weten wat... Hij haalt mij in via de rechterrijstrook, snijdt me af, en maakt een foto van mij. Ik reed gewoon 50 op de linkerstrook omdat ik niet veel verder links af moet slaan, dat doet iedereen die daar linksaf moet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet te veel over nadenken dus, waren waarschijnlijk dommensen.
Maar weet je zeker dat je echt niks fout hebt gedaan? Voor de zekerheid toch maar even je koffers pakken misschien
Hoe zou jij het aangepakt hebben dan als je naar het plaatje kijkt? Op de omslachtige manier?quote:
Nogmaals, juist omdat hij een foto maakt terwijl ik helemaal geen verkeerde actie heb gemaakt is het mij bijgebleven. Er was geen enkele reden om een foto te maken. Als er iemand's kentekennummer genoteerd kan worden, is het het zijne wel omdat hij mij afsnijdt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Wat maak je je trouwens druk man TS, echt nergens voor nodig. Als het echt zo belangrijk voor je is dan was je er achteraan gereden en had je het gevraagd. Nu loop je je echt enorm druk te maken om niks. Ik zelf bv heb een tik dat ik nummerborden erg snel onthoudt en ook nog eens herken als ik ze op een later moment weer tegenkom, in dit geval zou ik dus niet eens een camera nodig hebben.
En iemand die met zekerheid jouw kenteken wilt onthouden gaat het echt niet vergeten, ook niet zonder foto. Dus moet je dan maar gaan lopen stressen elke keer dat je een verkeerde actie maakt op de weg?Chill out man, 't is weekend.
Ik vraag me gewoon af waarom iemand zoiets zou doen... Wat moet hij hiermee? Wat kan hij hiermee? Kan hij niet aan mijn adresgegevens komen bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:29 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Nou, leg eens uit waar je bang voor bent dan? Ook dat snap ik niet, je kunt niks met een kenteken hoor
Helemaal niks, en dat van die selfie was geen grap trouwens. Lijkt me een stuk logischer dan dat hij je kenteken op de plaat zettequote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:33 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af waarom iemand zoiets zou doen... Wat moet hij hiermee? Wat kan hij hiermee? Kan hij niet aan mijn adresgegevens komen bijvoorbeeld?
Toen hij me afsneed maakte ik ook geen obsceen gebaar waarmee ik hem uit de tent kan lokken of wat dan ook, daarom vind ik het zo onlogisch en bizar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |