Ik met TONNEN zout!quote:
Ik had mijn post al verwijderd omdat ik niet de gehele OP had gelezen, waar aardig wat zelfde dingen naar voren kwamen :p Maar hij staat er weer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:17 schreef viking01 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik Jordony! De Spijker op zijn kop. Er zal niets gebeuren. Behalve papieren sancties. Pffff... Maar je mag Rutte wel sterk vinden: hij zal de separatisten nooit kunnen berechten. Alleen Amerikaanse Seals kunnen toeslaan in een hit en run actie om de leider van de separatisten op te pakken. Maar waarom zouden de Amerikanen dit doen? Er is geen olie in de Ukraine....
Die onderschatting van NL altijdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:17 schreef viking01 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik Jordony! De Spijker op zijn kop. Er zal niets gebeuren. Behalve papieren sancties. Pffff... Maar je mag Rutte wel sterk vinden: hij zal de separatisten nooit kunnen berechten. Alleen Amerikaanse Seals kunnen toeslaan in een hit en run actie om de leider van de separatisten op te pakken. Maar waarom zouden de Amerikanen dit doen? Er is geen olie in de Ukraine....
En wat als de internationale gemeenschap besluit niks te doen? Dat moeten wij dan maar accepteren?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:13 schreef Jordony het volgende:
Dit is een internationale 'crisis' dus dit zal dus ook op internationaal gebied opgelost worden. Het defensiebudget verhogen van Nederland schiet niet op. Rutte is sterk in zijn statement door niet te speculeren, waar veel andere leiders wel naar zijn verleid. Valse beschuldigingen maken het alleen maar erger.
Wat wel nodig is, is met een internationale 'eenheid' over de separatisten heen walsen. Kan binnen een week opgelost zijn. Helaas houden alle landen het bij zware woorden zoals sancties, in plaats van daden...
En niemand is bang voor Rusland..de wereld heeft alleen geen zin in een WW3.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:24 schreef Jordony het volgende:
[..]
Ik had mijn post al verwijderd omdat ik niet de gehele OP had gelezen, waar aardig wat zelfde dingen naar voren kwamen :p Maar hij staat er weer.
Rutte zal weinig kunnen doen. De VN daarentegen kunnen de daad bij het woord voegen door de separatisten te vernietigen, wat denk ik binnen een week zou kunnen. Men is alleen bang voor Rusland, enigszins begrijpelijk, dat zij achter de separatisten staan wat een wereldwijd conflict kan veroorzaken. Immers wijst het erop dat Rusland wapens e.d. aanvoert naar de separatisten.
Rusland en Oekraïne hebben het verdrag bij het Internationaal Strafhof nog niet getekend dus ze kunnen niet in Den Haag berecht worden volgens mij.
Ik zou even zoeken of er in BNW toevallig al een topic over is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:19 schreef viking01 het volgende:
[..]
Ben het met je eens! Daar moeten we ook een topic van maken een keer.....
Verder kan dit allemaal hier.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:06 schreef Arcee het volgende:
NWS / Boeing MH17 uit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne #44
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |