Kan lullen als Brugman maar ontslagen worden op een callcenterquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
I beg to differ. Kasta kan lullen als brugman.
Maar goed, jij kent hem niet eens dus ga maar weer gauw terug in je hoekje janken over legendarische users wiens schoenen jij nooit zult kunnen vullen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:20 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Bedreigdheb je een cursus hollistisch lezen gevolgd ofzo?
Nee, dat bedoel ik niet. Hollistisch is een nieuwe manier van lezen waarbij je een eigen interpretatie geeft aan hetgeen er staat. Wordt echt een hit denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:24 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Oh, je bedoelde holistisch?
Snap je wel eens dat dit woord in de door jou gebruikte context helemaal nergens op slaat?
HAHAHAHAHAAAAH, wat een comeback kerel! Daar heb ik niet van terug hoor, ik sta hier met mijn bek vol tanden!!!quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:23 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Kan lullen als Brugman maar ontslagen worden op een callcenter![]()
Bedoel je misschien: kan lullen als Brugman on crack?
Je bedoelt snellezen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:25 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Hollistisch is een nieuwe manier van lezen waarbij je een eigen interpretatie geeft aan hetgeen er staat. Wordt echt een hit denk ik.
Oke, dus 5000 x het aantal mensen dat mij mag = populariteit van kastaquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAAAAH, wat een comeback kerel! Daar heb ik niet van terug hoor, ik sta hier met mijn bek vol tanden!!!
Zeg eens, hoeveel mensen mogen jou eigenlijk? Doe dat keer 5000 en dan snap je hoe populair Kasta ooit was, ondanks het feit dat hij op een callcenter werkte en terecht ontslagen werd.
Dus eigenlijk mag jij Kasta wel smeken om zijn schoenen te poetsen, aangezien hier toch een aantal mensen zijn die hem wel waarderen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:28 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Oke, dus 5000 x het aantal mensen dat mij mag = populariteit van kasta
Dat wordt dan 0 x 5000 = 0
Hmmm volgens jouw eigen formule valt het wel mee met de populariteit van jouw goeroe.
Dan klopt jouw formule niet. Busted!!!!!!!quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dus eigenlijk mag jij Kasta wel smeken om zijn schoenen te poetsen, aangezien hier toch een aantal mensen zijn die hem wel waarderen.
Zeg, hoe zit jij tegenwoordig in je tijd?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:31 schreef Seven. het volgende:
Maar goed, het was leuk om weer een paar reacties uit te lokken.
MisterCe, aan jou het laatste woord (ongetwijfeld volgt nu een legendarische post).
Btw, OP lijkt een hoax.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:43 schreef Kreator het volgende:
Breaking news. Zie TT.
Dit zal toch menig fokster verdrietig maken.
SPOILER: FB relatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door DumDaDum op 13-08-2014 20:09:07 ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:01 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Btw, OP lijkt een hoax.Dit klinkt meer als Kasta iigSPOILER: FB relatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
Btw, OP lijkt een hoax.OMG ik ken ook een Suzanne, zo komt het allemaal wel heel dichtbij.SPOILER: FB relatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
[..]
Btw, OP lijkt een hoax.Zo'n begeleidende tekst erbij ookSPOILER: FB relatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik wist niet dat Seven. eigenlijk Suzanne heette![]()
Ik heet Emily.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo'n begeleidende tekst erbij ook![]()
En ik wist niet dat Seven. eigenlijk Suzanne heette
Kasta!quote:Op donderdag 11 september 2014 23:44 schreef kastanova het volgende:
En ter info:
Die lange lelijke kop is niet veel verbeterd maar heb ik opgelost door het deels af te dekken met baardhaar.
En inderdaad een managementpositie inclusief leasebak.
Helaas geen kantoorslaaf; ik rijd met name een beetje rond, zeg mensen wat ze moeten doen en drink daarnaast een beetje koffie her en der.
En voor de geïnteresseerden in de labiele verloofde:
[ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:00 schreef Seven. het volgende:
Wanneer gaan jij en die borderliner van je trouwen eigenlijk?
En dat had je niet ff kunnen vertellen toen ik je pm'de om je te feliciteren?!quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geen idee.
Die verloving is een beetje een uit de hand gelopen geintje dat zijn eigen leven is gaan leiden.
Bekend gezicht, komt zij uit Leiden?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:44 schreef kastanova het volgende:
En ter info:
Die lange lelijke kop is niet veel verbeterd maar heb ik opgelost door het deels af te dekken met baardhaar.
En inderdaad een managementpositie inclusief leasebak.
Helaas geen kantoorslaaf; ik rijd met name een beetje rond, zeg mensen wat ze moeten doen en drink daarnaast een beetje koffie her en der.
En voor de geïnteresseerden in de labiele verloofde:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |