Je vindt hem wel fantastisch, of niet? Er is toch niets bijzonder of succesvol aan (seks)partners kunnen krijgen? Dat maakt iemand geen baas ofzo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat was helemaal geen comeback, wat jij van Kasta vindt moet je lekker zelf weten maar dat je hem 'gewoon een paardenlul vindt' is natuurlijk onzin. Ik ging er niet vanuit dat je uit jezelf toe zou geven dat je afgunstig bent. Als je hem gewoon een paardenlul vond dan had 1 post in dit topic ook wel volstaan.
Ik wacht geduldig op de 'ECHT NIET' post
.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das best een gewaagde conclusie, aangezien jij helemaal niks van mij weet. Maar ik vind het prima, ik gun hem alle plezier in z'n priveleven. Ik vond het gewoon een pannenkoek als user. Dat vind ik overigens heel veel users, wil niet meteen zeggen dat ik ze als persoon wat misgun. Het is en blijft FOK hé 7'tje...
Wie zegt dat je groots dokter moet zijn om succesvol te zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:11 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Hoezo is hij succesvol? Groots dokter geworden ofzo?
Wie heeft het over sekspartners?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:13 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Je vindt hem wel fantastisch, of niet? Er is toch niets bijzonder of succesvol aan (seks)partners kunnen krijgen? Dat maakt iemand geen baas ofzo.
Heb je hem geneukt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wie heeft het over sekspartners?![]()
Ik heb vaak om hem gelachen, en ik heb ook vaak woorden met hem gehad, sommige discussies waren heel zinvol en sommige waren te stom voor woorden.
Blijkbaar roept Kasta sterke reacties op. Dat geldt niet alleen voor de naysayers.quote:
Haha, ok. Duidelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Blijkbaar roept Kasta sterke reacties op. Dat geldt niet alleen voor de naysayers.
Als ik hem ooit ontmoet had, dan was dat er mogelijk wel van gekomen, maar da's ook omdat ik er in het verleden nogal makkelijk mee omsprong.
Nog voor ik je edit zag, dacht ik, ik zeg het er effe bij.
Nee, maar je begrijpt me wel toch? Je hemelt hem nogal op alsof hij een God is, want hij heeft vrouwen gehad (van fok) en hij is succesvoller dan een ander hier. Zeg jij. Maar Dat zegt toch allemaal vrij weinig en maakt iemand toch niet bijzonder ofzo? Boeiend dat mensen hem wel stom vondsn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef Seven. het volgende:
[..]OK OK, het is een gewaagde conclusie.
[..]
Wie zegt dat je groots dokter moet zijn om succesvol te zijn
Ik ken Kasta 10 jaar, ik ken Loveless schat ik 7 jaar. Loveless post vandaag de dag geen details over zichzelf meer (ik meen mij andere tijden te herinneren). Dat ik Kasta hoger inschat is gebaseerd op een gedeelde posthistory waarin zowel Kasta als ikzelf altijd heel veel prijs hebben gegeven, waar Loveless altijd terughoudend is geweest.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:56 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee, maar je begrijpt me wel toch? Je hemelt hem nogal op alsof hij een God is, want hij heeft vrouwen gehad (van fok) en hij is succesvoller dan een ander hier. Zeg jij. Maar Dat zegt toch allemaal vrij weinig en maakt iemand toch niet bijzonder ofzo? Boeiend dat mensen hem wel stom vondsn.
Die gast waar we het hier over hebben, is een van de grootste losers die er ooit op deze aardkloot heeft rondgelopen. Hij is ontslagen als callcentermedewerker dan weet je hopelijk wel genoeg. Zij kop was te walgelijk om te zien. Een ingevallen heroïnekop waar je U tegen zegt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:56 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee, maar je begrijpt me wel toch? Je hemelt hem nogal op alsof hij een God is, want hij heeft vrouwen gehad (van fok) en hij is succesvoller dan een ander hier. Zeg jij. Maar Dat zegt toch allemaal vrij weinig en maakt iemand toch niet bijzonder ofzo? Boeiend dat mensen hem wel stom vondsn.
Ik vrees dat er al een generatie is die geen idee heeft wie Ralph Inbar en Frits Bom zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:48 schreef Seven. het volgende:
. Kasta is zo'n beetje een BN-er op fok en mensen die hier vragen wie Kasta is, kunnen net zo goed vragen wie Ralph Inbar of Frits Bom was.
Je bent nog geen 6 maanden op fok, waar heb je het over.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:18 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Die gast waar we het hier over hebben, is een van de grootste losers die er ooit op deze aardkloot heeft rondgelopen. Hij is ontslagen als callcentermedewerker dan weet je hopelijk wel genoeg. Zij kop was te walgelijk om te zien. Een ingevallen heroïnekop waar je U tegen zegt.
Misschien dat hij veel "vrouwen" op fok heeft geneukt. Dat zegt meer iets over die vrouwen dan over hem. Die waren zo lelijk dat zon spontaan onderging wanneer zij zich buiten lieten zien. Die gast mag mijn schoenen niet eens poetsen,
Goeie ouwe tijd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vrees dat er al een generatie is die geen idee heeft wie Ralph Inbar en Frits Bom zijn.
Lees die posts er maar op terug. Die gast is ontslagen op een callcenter. En vrouwen hebben bevestigd dat hij een rotkop heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je bent nog geen 6 maanden op fok, waar heb je het over.
[..]
Goeie ouwe tijd.
Ik heb zelf nog in dat topic meegepost 9 jaar geleden, m'n kind. En hij zou verbaal gehakt van je maken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:13 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Lees die posts er maar op terug. Die gast is ontslagen op een callcenter. En vrouwen hebben bevestigd dat hij een rotkop heeft.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:13 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Lees die posts er maar op terug. Die gast is ontslagen op een callcenter. En vrouwen hebben bevestigd dat hij een rotkop heeft.
Whehe. Kasta komt hier nog wel eens. Maar posten zie ik 'm nooit meer doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bedreigd voelen door iemand die al jaren hier niet meer post
Meid, iemand die niet eens een baan kan houden op een callcenterquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog in dat topic meegepost 9 jaar geleden, m'n kind. En hij zou verbaal gehakt van je maken.
Post heel soms geloof ik, om raad in DIG of een financieel topic. Maar verder houdt hij zich wars van R&Pquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Whehe. Kasta komt hier nog wel eens. Maar posten zie ik 'm nooit meer doen.
Had je maar een baan he?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:19 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Meid, iemand die niet eens een baan kan houden op een callcenterlult mij niet onder tafel, dat kan ik je wel garanderen.
Bedreigdquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bedreigd voelen door iemand die al jaren hier niet meer post
Zulke agressieve woorden over iemand die wat FOK!sters heeft geneukt en vrij direkt was. Daarbij heeft hij ook fouten gemaakt maar hij kwam er voor uit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:20 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Bedreigdheb je een cursus hollistisch lezen gevolgd ofzo?
I beg to differ. Kasta kan lullen als brugman.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:19 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Meid, iemand die niet eens een baan kan houden op een callcenterlult mij niet onder tafel, dat kan ik je wel garanderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |