Dit......is de grootste backfire die ik ooit heb gelezen. Wat een heerlijk gevalletje van de bal kaatsen en hem snoeihard op je muil krijgenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:44 schreef kastanova het volgende:
Ah tof, ontslag op staande voet , vandaar dat ik iets eerder thuis ben dan geplanned.
Ik zou de persoon die het abusemailtje direct naar @home zelf heeft gestuurd (en kennelijk ook naar www.troublesathome.nl) dan ook van harte willen bedanken...
In andere woorden: iemand met (toen) aandachtstekort dus, maar wel met de juiste praatjes om vrouwen te krijgen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:48 schreef Seven. het volgende:
Men kan hier wel drammen over hoe onlegendarisch Kasta eigenlijk is, en dat hij altijd zwaar overschat is. Kasta heeft gewoon een goed gevoel voor humor en in tegenstelling tot wat de meeste mensen hier beweren, hij is bepaald niet onintelligent. Verder niet te beroerd om zijn missers te posten, wat maar weinig mensen durven. Een hoop foksters zijn voor zijn charmes gevallen, sommige langdurige relaties maar ook wat pijnlijke breakups die allemaal publiekelijk uitgemeten werden. Kasta is zo'n beetje een BN-er op fok en mensen die hier vragen wie Kasta is, kunnen net zo goed vragen wie Ralph Inbar of Frits Bom was.
Maar ondertussen zitten we op pagina 3 van deel 1 van dit topic. Dat zegt al genoeg.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom kwam er geen topic toen Krea ging samenwonen? Stukken tragischer, me dunkt.
Heb me kostelijk vermaakt met dat topic.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:49 schreef SeLang het volgende:
Dat ontslag, hoe zuur dat ook was voor Kasta, was natuurlijk 100% terecht.
Inderdaad, 140 posts in 3 weken, dat zegt echt heel veelquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:48 schreef Seven. het volgende:
Maar ondertussen zitten we op pagina 3 van deel 1 van dit topic. Dat zegt al genoeg.
Waarom heb je die niet geopend dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom kwam er geen topic toen Krea ging samenwonen? Stukken tragischer, me dunkt.
Dat en het was goed vermaak.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:49 schreef SeLang het volgende:
Dat ontslag, hoe zuur dat ook was voor Kasta, was natuurlijk 100% terecht.
Wat is jouw probleem met Kasta eigenlijk?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaad, 140 posts in 3 weken, dat zegt echt heel veel
Ik vond het altijd een onwijze paardenlul, en echt zo'n 'mannetje'. Lekkere blaaskaak, vandaar ook dat ik schromelijk heb kunnen lachen om het @Home topic. Dat was t verder eigenlijk wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem met Kasta eigenlijk?
Het zit je nogal dwars he?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd een onwijze paardenlul, en echt zo'n 'mannetje'. Lekkere blaaskaak, vandaar ook dat ik schromelijk heb kunnen lachen om het @Home topic. Dat was t verder eigenlijk wel.
Dat was helemaal geen comeback, wat jij van Kasta vindt moet je lekker zelf weten maar dat je hem 'gewoon een paardenlul vindt' is natuurlijk onzin. Ik ging er niet vanuit dat je uit jezelf toe zou geven dat je afgunstig bent. Als je hem gewoon een paardenlul vond dan had 1 post in dit topic ook wel volstaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gut, wat een comeback, vooral nadat je me zélf vraagt wat het probleem is.
Afgunst? Op een afgepikt servicedesk baantje bij de @Home, of alle labiele FOK!-mokkels die hij heeft gedopt? Ik beoordeel hem puur op z'n postgedrag, in tegenstelling tot wat jij er nu allemaal bij probeert te betrekken. En op basis daarvan vond ik hem altijd een paardenlul en echt zo'n patsertje. Dus dan is het heus leuk als hij dan het deksel op z'n neus krijgt. Of gaan we nu net doen alsof we niet van een lekkere backfire houden?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat was helemaal geen comeback, wat jij van Kasta vindt moet je lekker zelf weten maar dat je hem 'gewoon een paardenlul vindt' is natuurlijk onzin. Ik ging er niet vanuit dat je uit jezelf toe zou geven dat je afgunstig bent. Als je hem gewoon een paardenlul vond dan had 1 post in dit topic ook wel volstaan.
Ik wacht geduldig op de 'ECHT NIET' post
.
Backfire topicsquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Afgunst? Op een afgepikt servicedesk baantje bij de @Home, of alle labiele FOK!-mokkels die hij heeft gedopt? Ik beoordeel hem puur op z'n postgedrag, in tegenstelling tot wat jij er nu allemaal bij probeert te betrekken. En op basis daarvan vond ik hem altijd een paardenlul en echt zo'n patsertje. Dus dan is het heus leuk als hij dan het deksel op z'n neus krijgt. Of gaan we nu net doen alsof we niet van een lekkere backfire houden?
Das best een gewaagde conclusie, aangezien jij helemaal niks van mij weet. Maar ik vind het prima, ik gun hem alle plezier in z'n priveleven. Ik vond het gewoon een pannenkoek als user. Dat vind ik overigens heel veel users, wil niet meteen zeggen dat ik ze als persoon wat misgun. Het is en blijft FOK hé 7'tje...quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Backfire topics, zelfs die van 10 jaar geleden.
Hoe dan ook, Kasta is succesvoller dan jij, zelfs al neukte hij in het verleden die ene labielo (al zou ik Xennia bijvoorbeeld helemaal niet labiel noemen) en zelfs al is hij door zijn grote bek ontslagen bij @home.
Hoezo is hij succesvol? Groots dokter geworden ofzo?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Backfire topics, zelfs die van 10 jaar geleden.
Hoe dan ook, Kasta is succesvoller dan jij, zelfs al neukte hij in het verleden die ene labielo (al zou ik Xennia bijvoorbeeld helemaal niet labiel noemen) en zelfs al is hij door zijn grote bek ontslagen bij @home.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |