Waarom weet ik dit en herinner ik mij die foto?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee nee, dat was die foto dat hij gezellig met een meisje in bed lag, maar hij was vergeten dat er ook een condoom op de achtergrond rondslingerde.![]()
Ah, het meisje van de foto heeft zich gemeldquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit en herinner ik mij die foto?
Och nee zeg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, het meisje van de foto heeft zich gemeld
Dat zou ik ook wel willen weten. En waarom sommigen fan van hem zijn.quote:
Kasta is objectief gezien niet erg aantrekkelijk inderdaad, hij heeft een lange kop.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:18 schreef Yaaar het volgende:
Even opgezocht. Wat is er zo bijzonder knap aan hem?
Kun je nagaan hoe de vrouwen eruit zien die op hem vallenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:18 schreef Yaaar het volgende:
Even opgezocht. Wat is er zo bijzonder knap aan hem?
En blijkbaar ook niet echt intelligent, aangezien hij zelfs op een helpdesk is ontslagenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kasta is objectief gezien niet erg aantrekkelijk inderdaad, hij heeft een lange kop.
Maar dat maakt hij ruimschoots goed met zijn karakter blijkbaar. Hij is legendarisch maar hij is een beetje van de radar verdwenen sinds hij met zijn verloofde samen is. Jammer maar geen verrassing dat hij buiten fok ook echt een leven heeft.
AnthonyZeus was datquote:Op maandag 28 juli 2014 23:22 schreef SimtekF1 het volgende:
Was Kasta niet die gast die naaktfoto's van een milf collega had gemaakt en hier had gepost? (waardoor hij werd ontslagen?)
Link naar foto?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit en herinner ik mij die foto?
Die heeft een of andere parasiet in zn kop gehad waardoor hij lange tijd niet heeft gepost.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:27 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat is er eigenlijk met de laatste gebeurd? Ook onder de plak?
Die vosss was ook altijd wel lachen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die heeft een of andere parasiet in zn kop gehad waardoor hij lange tijd niet heeft gepost.
Daarna sporadisch nog, maar volgens mij is hij gewoon FOK! ontgroeid of vond hij het niet meer leuk ofzo denk ik. Of hij is nog actief onder een andere nick; dat kan ook nog.
Nee, Kastanova was die kneus die stoer kwam doen op FOK! met z'n kut uitzendbaantje bij @home en daarna op staande voet ontslagen werd. Wat volkomen terecht was. Typische internet tough guy. Dat mensen ook nog met hem meeleefden was al helemaal lachwekkend.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:22 schreef SimtekF1 het volgende:
Was Kasta niet die gast die naaktfoto's van een milf collega had gemaakt en hier had gepost? (waardoor hij werd ontslagen?)
Ik vind degene die hem gesnitcht heeft eigenlijk nog wel het triest van allemaal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, Kastanova was die kneus die stoer kwam doen op FOK! met z'n kut uitzendbaantje bij @home en daarna op staande voet ontslagen werd. Wat volkomen terecht was. Typische internet tough guy. Dat mensen ook nog met hem meeleefden was al helemaal lachwekkend.
Hier z'n topic: ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Was gewoon ongelooflijk terecht. Lekker stoer doen op internet en misbruik maken van je functie en dan de deksel op je neus krijgen. Volgende keer iets minder grote bek hebben. Met z'n "Smeken op de blote knietjes" en achteraf gaan huilen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind degene die hem gesnitcht heeft eigenlijk nog wel het triest van allemaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |