jullie lopen straks nog wel eens tegen een lamp en dan loop je te klagen, doe een ander niet aan wat je zelf ook niet aangedaan wil worden, stel je vriendin van 28 denkt daar ook zo over...en je weet van niks......of stel zij komt erachter.....daar moet je dan ook maar mee kunnen leven....geloof me...eens komt het eruit.....dan knikker je omlaag ....en dan?????...dat zie je dan vanzelf wel...quote:Op zondag 27 februari 2005 12:10 schreef leonard_jaag het volgende:
Sex met een getrouwde vrouw van 33 in een soort huwlijkscrisisgeloof me.. je wil niet anders
en dan voor door de weeks je eigen vriendin van 28.
Je hoort er over op tv, verhalen van vrienden, maar als je het zelf meemaakt is het toch fantastisch.
Humaan gezien kan het niet wat ik doe, maar doe ik het niet, doet een ander het wel![]()
Dus de stelling.. sex met een vrouw van 30(+) --> HEERLIJK!!!!!!!![]()
Mijn vorige vriendin is er met een collega vandoor gegaan.. Trust me, I've been there.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:03 schreef Mister-Right het volgende:
[..]
jullie lopen straks nog wel eens tegen een lamp en dan loop je te klagen, doe een ander niet aan wat je zelf ook niet aangedaan wil worden, stel je vriendin van 28 denkt daar ook zo over...en je weet van niks......of stel zij komt erachter.....daar moet je dan ook maar mee kunnen leven....geloof me...eens komt het eruit.....dan knikker je omlaag ....en dan?????...dat zie je dan vanzelf wel...![]()
quote:Wellicht nieuwe nick nemen, leonard_laag ofzo
Als je het zo stelt kan het nog wel begrijpen,quote:Op maandag 28 februari 2005 21:56 schreef leonard_jaag het volgende:
[..]
Mijn vorige vriendin is er met een collega vandoor gegaan.. Trust me, I've been there.
Nu doe ik het zelf ook en ben er niet trots op, maar gevoelens onder controle houden is lastig..
Ik zei vroeger ook altijd dat het zwaar bestraft moet worden, maar face it... zooooveel mensen
gaan vreemd omdat ze niet meer gelukkig in hun relatie zijn.
Wie weet redt ik juist haar relatie wel, omdat ze nu niet meer diiiep in de put zit. Klinkt onlogisch, maar toch is het zo. Geloof me als ik zeg dat vreemdgaan steeds normaler wordt!!!
[..]
![]()
![]()
Misschien heeft ze wel gewoon inspiratie nodig voor haar relatiequote:Wie weet redt ik juist haar relatie wel, omdat ze nu niet meer diiiep in de put zit. Klinkt onlogisch, maar toch is het zo. Geloof me als ik zeg dat vreemdgaan steeds normaler wordt!!!
ben pas 20quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:37 schreef Augustina het volgende:
Maar goed, ik ken wel een 22-jarige die ik wel eens tussen mn dijen wil. Lekkah ding is et!
![]()
Ehm...kheb liever sex met een vent...quote:Op dinsdag 22 oktober 2002 01:55 schreef Pimterminus het volgende:
Ik ook....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:02 schreef Evil-Angel het volgende:
[..]
Ehm...kheb liever sex met een vent...![]()
maar die meiden hebben wel veel meer kans op ziektes, omdat je de "history" veel minder goed kan inschatten. Bij een jonge meid, weet je meestal veel beter of het risico nog verantwoord is om er mee naar bed te gaan. Sex met oudere vrouwen is ook in die zin gevaarlijk vind ik!quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:24 schreef JooB het volgende:
Gewoon lekker doen. Waarschijnlijk kan ze je nog wat leren. Ik heb als jong broekie de lekkerste sex gehad met 'oudere' (lees 33-38) dames. Geen gezeik, broek uit en gaan met die banaan. Nee, dan dat gelul van die jonge grietjes...pffff zwaar vermoeiend!
Dan kun je net zo goed stellen dat je echt de pedofiele kant op moet. Je wil niet weten wat de Breezahtjuzzz uitvoeren hoor. Of je moet echt een heel maagdelijk typje uitkiezen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
maar die meiden hebben wel veel meer kans op ziektes, omdat je de "history" veel minder goed kan inschatten. Bij een jonge meid, weet je meestal veel beter of het risico nog verantwoord is om er mee naar bed te gaan. Sex met oudere vrouwen is ook in die zin gevaarlijk vind ik!
Leeftijd is niet zo belangrijk, althans ik val niet op hele jonge pikkies of een hele ouwe lul er tussenin is altijd goedquote:
'inschatten' hahaha alsof jou dat uberhaupt lukt!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
maar die meiden hebben wel veel meer kans op ziektes, omdat je de "history" veel minder goed kan inschatten. Bij een jonge meid, weet je meestal veel beter of het risico nog verantwoord is om er mee naar bed te gaan. Sex met oudere vrouwen is ook in die zin gevaarlijk vind ik!
Wat bedoel je precies?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:00 schreef Nuek het volgende:
[..]
'inschatten' hahaha alsof jou dat uberhaupt lukt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |