abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25279837
pi_25286925
quote:
Op zondag 27 februari 2005 12:10 schreef leonard_jaag het volgende:
Sex met een getrouwde vrouw van 33 in een soort huwlijkscrisis geloof me.. je wil niet anders
en dan voor door de weeks je eigen vriendin van 28.

Je hoort er over op tv, verhalen van vrienden, maar als je het zelf meemaakt is het toch fantastisch.
Humaan gezien kan het niet wat ik doe, maar doe ik het niet, doet een ander het wel

Dus de stelling.. sex met een vrouw van 30(+) --> HEERLIJK!!!!!!!
jullie lopen straks nog wel eens tegen een lamp en dan loop je te klagen, doe een ander niet aan wat je zelf ook niet aangedaan wil worden, stel je vriendin van 28 denkt daar ook zo over...en je weet van niks......of stel zij komt erachter.....daar moet je dan ook maar mee kunnen leven....geloof me...eens komt het eruit.....dan knikker je omlaag ....en dan?????...dat zie je dan vanzelf wel...
Don't dream your life, live your dream
pi_25287567
Als het goed is volgende week weer, en het is inderdaad heerlijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25287734
Mijn hc heeft alleen maar voordelen opgeleverd, mede dankzij een vriend/collega van haar die niet zo laag was/is.

Mijne vrouwtje is 33 bij de weg

Wellicht nieuwe nick nemen, leonard_laag ofzo

[ Bericht 26% gewijzigd door Bauhaus op 28-02-2005 07:52:00 ]
  maandag 28 februari 2005 @ 21:56:10 #255
21059 leonard_jaag
Van mij mag het lente worden!!
pi_25302183
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:03 schreef Mister-Right het volgende:

[..]

jullie lopen straks nog wel eens tegen een lamp en dan loop je te klagen, doe een ander niet aan wat je zelf ook niet aangedaan wil worden, stel je vriendin van 28 denkt daar ook zo over...en je weet van niks......of stel zij komt erachter.....daar moet je dan ook maar mee kunnen leven....geloof me...eens komt het eruit.....dan knikker je omlaag ....en dan?????...dat zie je dan vanzelf wel...
Mijn vorige vriendin is er met een collega vandoor gegaan.. Trust me, I've been there.
Nu doe ik het zelf ook en ben er niet trots op, maar gevoelens onder controle houden is lastig..
Ik zei vroeger ook altijd dat het zwaar bestraft moet worden, maar face it... zooooveel mensen
gaan vreemd omdat ze niet meer gelukkig in hun relatie zijn.

Wie weet redt ik juist haar relatie wel, omdat ze nu niet meer diiiep in de put zit. Klinkt onlogisch, maar toch is het zo. Geloof me als ik zeg dat vreemdgaan steeds normaler wordt!!!
quote:
Wellicht nieuwe nick nemen, leonard_laag ofzo

Humor heb je wel, maar ik hou het toch maar bij Jaag..

Leef nu!! Waarom doet iedereen toch zo moeilijk?!?!?
Ajax kampioen 2003-2004
pi_25302466
quote:
Op maandag 28 februari 2005 21:56 schreef leonard_jaag het volgende:

[..]

Mijn vorige vriendin is er met een collega vandoor gegaan.. Trust me, I've been there.
Nu doe ik het zelf ook en ben er niet trots op, maar gevoelens onder controle houden is lastig..
Ik zei vroeger ook altijd dat het zwaar bestraft moet worden, maar face it... zooooveel mensen
gaan vreemd omdat ze niet meer gelukkig in hun relatie zijn.

Wie weet redt ik juist haar relatie wel, omdat ze nu niet meer diiiep in de put zit. Klinkt onlogisch, maar toch is het zo. Geloof me als ik zeg dat vreemdgaan steeds normaler wordt!!!
[..]

Als je het zo stelt kan het nog wel begrijpen,
maar vreemd gaan als steeds normaler accepteren vind ik belachelijk.

Wellicht ben ik teveel van de oude stempel,
ben ook wakker geschudt in mijn relatie, just in time i guess.

Al denk ik vandaag de dag heel anders, en sta ik er versteld van dat ze nooit buiten de deur gegeten heeft. naja dat dan weer wel maar geen sex buiten de deur, al zou ik daar vrede mee hebben, wellicht trots op zijn, jezus, wat was ik een eikel in 2004 vooral ! , al zou dat wellicht voor een hoop moderne meiden anders gegaan zijn... Ben ik nog steeds haar enige en ze is zoooo lekker

[ Bericht 21% gewijzigd door Bauhaus op 01-03-2005 02:06:35 (Hernieuwd inzicht :)) ]
pi_25303204
quote:
Misschien heeft ze wel gewoon inspiratie nodig voor haar relatie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25303823
Wat een gelul. Als iemand de relatie niet meer ziet zitten dan doet hij/zij er toch wat aan. Of door de relatie te willen redden en er dan ook voor te gaan, of om de relatie te verbreken en dan kun je zonder verantwoordelijkheid tegenover een partner zoveel wildnaaien als je wilt.
Maar jah..... Ik ben dan ook al weer over de dertig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_25304445
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 11:37 schreef Augustina het volgende:

Maar goed, ik ken wel een 22-jarige die ik wel eens tussen mn dijen wil. Lekkah ding is et!
ben pas 20 :(

maar ik doe me best
Keep on Tripp'n
  maandag 28 februari 2005 @ 23:56:00 #260
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_25304565
been there, done that....ik 21 zij 33 (maar zag eruit als 25 ofzo )

en 2 kinderen....
pi_25309210
Een keer een jongere vent geprobeerd. Nooit meer... wat een flauw gestuntel. Dacht dat ie heel wat was. Weinig variatie in ritme of taktiek. Ik blijf voortaan gewoon bij een jaar of 10 tot 15 ouder dan ik zelf.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Redactie Frontpage dinsdag 1 maart 2005 @ 10:47:59 #262
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_25309531
In mijn twintig jaar dat ik een seksleven heb heb ik tieners, twintigers, dertigers, veertigers en één vijftiger gehad. Het was allemaal lekker

Sex maakt qua leeftijd niets uit, een relatie is weer een heel ander verhaal natuurlijk. Met iemand van vijftig + zie ik mezelf niet zo snel oud worden, heb geen Patricia Paay-complex ofzo.

[ Bericht 14% gewijzigd door SunChaser op 01-03-2005 11:01:27 ]
pi_25309535
quote:
Op maandag 28 februari 2005 23:50 schreef MiestOr het volgende:

[..]

ben pas 20 :(

maar ik doe me best
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:03:51 #264
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_25345052
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 01:55 schreef Pimterminus het volgende:
milf's ownen
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:24:36 #265
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_25345354
Gewoon lekker doen. Waarschijnlijk kan ze je nog wat leren. Ik heb als jong broekie de lekkerste sex gehad met 'oudere' (lees 33-38) dames. Geen gezeik, broek uit en gaan met die banaan. Nee, dan dat gelul van die jonge grietjes...pffff zwaar vermoeiend!
Nou doe je het weer!
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:30:51 #266
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25345459
Niet alle 30-jarige vrouwen zijn Milfs!
Proud Powerpauper
  donderdag 3 maart 2005 @ 13:05:06 #267
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_25346007
Ik verloor mijn "onschuld" op het strand van Venezuela aan een 32 jarige schone en dat was zeker geen verkeerde ervaring!!! Hoewel we bijna opgepakt werden maar dat is voor een ander topic!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_25346782
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:30 schreef Nuek het volgende:
Niet alle 30-jarige vrouwen zijn Milfs!
wellus! (25+ dan)
pi_25363325
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 01:55 schreef Pimterminus het volgende:
Ehm...kheb liever sex met een vent...
pi_25365052
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 14:02 schreef Evil-Angel het volgende:

[..]

Ehm...kheb liever sex met een vent...
Ik ook....
Onder of boven de 30?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 4 maart 2005 @ 16:41:55 #271
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25365653
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:24 schreef JooB het volgende:
Gewoon lekker doen. Waarschijnlijk kan ze je nog wat leren. Ik heb als jong broekie de lekkerste sex gehad met 'oudere' (lees 33-38) dames. Geen gezeik, broek uit en gaan met die banaan. Nee, dan dat gelul van die jonge grietjes...pffff zwaar vermoeiend!
maar die meiden hebben wel veel meer kans op ziektes, omdat je de "history" veel minder goed kan inschatten. Bij een jonge meid, weet je meestal veel beter of het risico nog verantwoord is om er mee naar bed te gaan. Sex met oudere vrouwen is ook in die zin gevaarlijk vind ik!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25365715
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 16:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

maar die meiden hebben wel veel meer kans op ziektes, omdat je de "history" veel minder goed kan inschatten. Bij een jonge meid, weet je meestal veel beter of het risico nog verantwoord is om er mee naar bed te gaan. Sex met oudere vrouwen is ook in die zin gevaarlijk vind ik!
Dan kun je net zo goed stellen dat je echt de pedofiele kant op moet. Je wil niet weten wat de Breezahtjuzzz uitvoeren hoor. Of je moet echt een heel maagdelijk typje uitkiezen.

Dan kun je net zo goed stellen dat vrouwen boven een bepaalde leeftijd worden geacht verstandiger te zijn en een condoom te gebruiken. Misschien hebben ze door meer ervaring met sex ook meer ervaring met het omdoen van die dingen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_25386791
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 16:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik ook....
Onder of boven de 30?
Leeftijd is niet zo belangrijk, althans ik val niet op hele jonge pikkies of een hele ouwe lul er tussenin is altijd goed
  zaterdag 5 maart 2005 @ 22:00:36 #274
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25387036
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 16:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

'inschatten' hahaha alsof jou dat uberhaupt lukt!
Proud Powerpauper
pi_25387752
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 22:00 schreef Nuek het volgende:

[..]

'inschatten' hahaha alsof jou dat uberhaupt lukt!
Wat bedoel je precies?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')